~ Angelickas dagbok ~

Takk vennen! Nå skal jeg og deg bare være superpositive her, og ikke ta sorgene på forskudd. Skulle vi være så uheldige å få negativ test, skal vi drite i det. For neste måned prøver du jo skikkelig igjen, det har du egentlig ikke gjort denne måneden. Og om jeg får negativ test, så skal jeg uansett til legen den 15, så da ordner kanskje ting seg for meg og. En annen ting, er jo at vi helst vil ha en baby som kommer tidlig på året.
Så dette er en vinn-vinn situasjon snuppa. Det ordner seg alltid for snille jenter[:)]

Jeg skal egentlig spå, men blir sittende å prate med alle her istedet.. Typisk meg når mannen min er ute[8|] Hva driver din kjære på med nå da?

Frue, takk! [8D]
Heldiggris, armkrok høres deilig ut! Jeg får vel heller jobbe litt da[:)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: 

9. APRIL: 

10. APRIL:  

11. APRIL: 

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

[8|]Angelickas symptomjakt[8|]:

• Mye stikninger, spesielt v. venstre eggstokk
  • Brennende følelse der nede
  • Litt kløe der nede[8|]
  • Veldig trøtt og slapp
  • Begynner å grine for ingenting
Har aldri vært på symptomjakt før, men en gang må være den første[8D]

Jeg er på dag 41, og det er 4 dager til jeg skal teste...

ORIGINAL: AnineT

Så spennende!! =)=)
Lykke til med testing!
Krysser fingrene!! [:D]

Tusen takk jenter!
I dag er jeg superdeppa og trist. Hadde det ikke vært for at lillesøss var her, hadde jeg sikkert grått ut en del idag. Jeg føler at en test aldri kommer til å bli positiv, at vi aldri kommer til å flytte av denne leiligheten og få oss hus, og at jeg ikke kommer til å klare eksamen. Jeg vet det er så teit å tenke slik, men noen dager er bare alt dritt rett og slett.
Har vært og myst inne på desemberforumet de siste dagene og, og misunner de som har voksende spirer inni seg... *sukk*
Da hadde jeg fått skrevet ut litt! Er bare deprimert og trøtt idag rett og slett[:'(]

Tusen takk snuppa! Det hjalp å få pratet med mannen min litt på telefonen. Fortalte om negerStian, og hvor forferdelig bra det er at jeg gir mannen min blowjobs når jeg engang blir gravid[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  

11. APRIL: 

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Lurer på hva det er med oss to jeg for tiden Trusa! Idag har jeg vært på randen å strigrine hele tiden. Er skikkelig trøtt, og har vært helt på bånn idag. Heldigvis holdt jeg meg fra den største griningen, hadde vel skremt vettet av min lille søte lillesøss. Nå ligger hun og sover i sengen vår, mamma er på vei hjem fra jobb i Stavanger, er her vel i tolvtiden tenker jeg.
Prøver å tenke positivt; imorgen er en ny dag, og da får jeg besøk av mellomstesøss og favorittanta mi. Skal ha rundstykker til lunsj sammen, skal bli kos[:)]

I dag er det 8. april, og du er på dag 43 av syklusen. Det er 7 dager siden eggløsningen, 1. april, og 6 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Om jeg er gravid, er jeg tre uker på vei idag, om EL har vært når jeg tror den har vært[;)]

Idag kjenner jeg ett slags press der nede, akkurat som om man må tisse, men ikke må likevell. Det er noe mystisk på gang der nede. Om det ikke er en spire, håper jeg TR kommer snart, i og med at jeg er på dag 43!!!

Da hadde jeg HAtt besøk. Kjempekoselig!! De satte igjen cirka tre bæreposer med mat her, så jeg har jo pålegg, frukt og snop i lange tider fremover[8D]
ÅÅÅÅÅH, JEG HAR VERDENS BESTE FAMILIE  [:D][:D][:D]

[8|]Angelickas symptomjakt - del II[8|]:

• Tretthet.
  • Raskere sliten
  • Humørsvingninger
  • Mensmurring
  • Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)
  • Skjelving
  • Hodepine 

Fant disse symptomene i Eggerøras fantastiske symptomoversikt. Er redd for å bli altfor gira nå, men dette er ihvertfall symptomene jeg har hatt idag! 
    Må legge til at jeg aldri har hatt hemorider før da, men nå kløøøør det i rævva altså!!! Utenom disse så stikker det i venstre eggstokk mye, og jeg har en skikkelig varm, brennende følelse der nede til tider!

I dag er det 9. april, og du er på dag 44 av syklusen. Det er 8 dager siden eggløsningen, 1. april, og 5 dager til en graviditetstest kan være positiv.

*Hjertet i halsen* Grugleder meg til testing nå! Tør liksom ikke håpe noenting som helst. Den der symptomjakten er veldig skummel, men føler jo det er mye som skjer i kroppen min og for tiden!

ORIGINAL: limanii

Masse lykke til med testingen da snupp[:D] Tror du er gravid jeg[:)]

det tror jeg også!![:D][:D][:D]

Ooooh, takk jenter!! Det hadde vært så gøy! Mannen min begynner å snakke mer og mer om baby og nå, han er den som alltid har vært klar, men når vi begynte prøvingen har han hele tiden vært veldig avslappet. Merker han begynner å synes at det tar for lang tid nå..hehe[:)]
Han er i Nordsjøen, men han sa at om jeg testet positivt på tirsdag (jeg har ikke sagt at jeg skal teste fredag,bare en overraskelse til ham hvis jeg gjør det), så vil han vite!
Så da tenkte jeg at når jeg pratet med ham, så skulle jeg sende mms av den eventuelle positive testen, så får jeg høre reaksjonen hans og..hehe[;)]

Håper at du kan sende bilde av en positiv test til mannen din!!
Krysser fingrer og tær for deg!!

Ha en fin dag!
klem

Takk for det snuppa!
Ha en fin dag du og![:)]

Hihihi[:D] Nå er det jaggu meg ikke lenge til vi kan teste her!!!

Back
Topp