~ Angelickas dagbok ~

hehe, snart har du andre boller i ovnene!![:D][:D]

Hihihi, mannen min ringte her, så ble jabbende med ham. Jeg tror jeg tar ett par glass rødvin og går tidlig hjem. Det funker jo det! Skal treffe henne imorgen, så da blir det ikke så flaut på lørdag når jeg plutselig skal være en hel kveld med ett menneske jeg ikke kjenner[8D] 

Se hva jeg fikk på skatterettoppgaven  min forresten;

Karakter:

B/A

Juhuuuuuu[:D][:D][:D]

Thank u darling! *Bukker og neier*[:D]

La meg tidlig jeg igår[8D] Blir trøtt i hodet av all lesingen!!! Klokken 12 skal jeg møte mamma og de for å drikke kaffe. Herlig[:)]

I dag er det 4. april, og du er på dag 39 av syklusen. Det er 3 dager siden eggløsningen, 1. april, og 10 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Bare 10 dager igjen

Møtte datteren til venninen til mamma idag, og hun virket heldigvis veldig koselig ut. Så da skal vi visst ut imorgen. Men tar bare ett par glass vin tenker jeg, og tidlig hjem. Er nødt til å leseleselese!!!

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: tullemor79

hehe, snart har du andre boller i ovnene!![:D][:D]

Bare en takk! Duuu da? Har du bolle i ovnen?

nei ikke foreløpig, men satser på at den kommer nå etter en runde med strawberry daiqiuiry i kveld!![:D]

Hehehe, fylla har skylda[8D] Slutt å friste meg med de der strawberry daquiriene dine!!! [:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Skal ut med datteren til en vennine av mamma

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden

7. APRIL:  

8. APRIL: 

9. APRIL: 

10. APRIL:  

11. APRIL: 

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Da hadde jeg vært og gomlet biff hos mamma! Hun datteren til veninnen hennes virket kjempoekoselig, så det kan jo bli hyggelig her i morgen da[:)]
Skal ikke drikke så mye da, men ut en liten tur på byen, og tidlig hjem tenker jeg. Må jo få lest på søndag og!

Og på søndag er det seriestart!!!! Juhuuuuu[:D][:D][:D] Gleder meg til å gå på kamp jeg[:)]

Ja, det er skikkelig kjipt! Lurer på hva jeg skal lage meg jeg og idag[8|]

ORIGINAL: Angelicka23

Hehehe, fylla har skylda[8D] Slutt å friste meg med de der strawberry daquiriene dine!!! [:D]

hehe, and they were gooooood!!![:D][:D][:D][:D][:D] Bare så synd at man blir så mett av de... Også har vi lagt inn et par gode bidrag på lage-baby-sida også, så dette kan gå bra![8D]

hehe, and they were gooooood!!![:D][:D][:D][:D][:D] Bare så synd at man blir så mett av de... Også har vi lagt inn et par gode bidrag på lage-baby-sida også, så dette kan gå bra![8D]

Hahaha, så bra! Mannen min blir bare daff av alkohol han, så som oftest får jeg ham ikke noe særlig i gang da, selv om jeg er gaaaaal[8D]

Ja, det er skikkelig kjipt! Lurer på hva jeg skal lage meg jeg og idag[8|]

Du skulle bodd i Oslo, så kunne vi ha vært litt sammen når disse mannfolka er borte.
Virker som vi er alene samtidig ofte ettersom mannen min jobber mye på kveldene.
Kunne vi lagd noe godt sammen.. Mmmm.. [:D][:D]

Namnam, det hadde vært noe det! Myyye hyggeligere å spise sammen med noen da!! Kan ikke dere emigrere til Haugesund da? Kan få kjøpe leiligheten våres, slik at vi kan få oss hus[8D] Myye billigere å bo her og. Skal få kjøpe leiligheten vår får 1.150 hvis du vil[;)]

Jeg skal lese mer nå.. *sukk*
Av en eller annen grunn kunne jeg aldri tenkt meg å bo i Oslo. Så upersonlig synes jeg. Kunne godt tenkt meg å bo i Stavanger igjen da. Der stortrivdes jeg egentlig!

Hahaha, så bra! Mannen min blir bare daff av alkohol han, så som oftest får jeg ham ikke noe særlig i gang da, selv om jeg er gaaaaal[8D]

hehe, var bare jeg som drakk da. Var på jentefest!![:)][:)] Man må jo ha sjåfør også, hehe[:D]

hehe, var bare jeg som drakk da. Var på jentefest!![:)][:)] Man må jo ha sjåfør også, hehe[:D]

Det der hørtes ikke dumt ut nei[8D] Jeg skal heldigvis ikke ut idag likevel. Har fremdeles denne syke følelsen om at det er noe inni der denne gangen. Vet ikke hva som skjer jeg, har aldri vært sånn før. Er sykt redd for å bli skuffet da, men skal jo til legen den 15, og da får jeg jo hjelp uansett[;)]

Jeg skal lese mer nå.. *sukk*
Av en eller annen grunn kunne jeg aldri tenkt meg å bo i Oslo. Så upersonlig synes jeg. Kunne godt tenkt meg å bo i Stavanger igjen da. Der stortrivdes jeg egentlig!

Jeg syns det er helt fantastisk å bo her nå, men kan ikke se for meg resten av livet mitt her. Har lyst til å flytte til Trondheimsområdet senere. Jeg liker den trønderske stemningen.
Stavanger ser ut til å være en fin by da. Men nå er Oslo perfekt for meg. Syns det er deilig å kunne gå en tur uten å bli gjenkjent og stoppet hele tiden. Jeg er jo fra et lite sted i utgangspunktet. Syns det er deilig med alle butikkene. Alle parkene. All historien. Jeg EEEELSKER Grünerløkka. Alltid noe som skjer. Marked på søndager. Fine kafeer. Herlige folk. Grünerløkka <3

Hehe, nå bort jo pappa på Aker brygge da, så jeg ser vel helst de mest "uptight" folkene. Og når jeg er på skolen, så henger jeg jo mest rundt Karl Johan/Rosenkrantz gate og St. Olavs kvartal[8D] Og det er jo kanskje ikke til å stikke under en stol at mange av jusstudentene er meget snobbete eller spesielle av seg[;)] Hehehe...

jeg krysser fortsatt fingrene for at spiren har biti seg fast denne gangen!!![:D][:D] Da får dere en fin julepresang!! Klaffer det for oss denne gangen er menstermin nyttårsaften, så da er det bare å knipe igjen til over midnatt og få en unge som blir eldst i klassen framfor yngst...[8D] Dessuten har pappa bursdag 1. januar så det blir en fin gave!!

Lykke til med lesing i dag!!

jeg krysser fortsatt fingrene for at spiren har biti seg fast denne gangen!!![:D][:D] Da får dere en fin julepresang!! Klaffer det for oss denne gangen er menstermin nyttårsaften, så da er det bare å knipe igjen til over midnatt og få en unge som blir eldst i klassen framfor yngst...[8D] Dessuten har pappa bursdag 1. januar så det blir en fin gave!!

Lykke til med lesing i dag!!

Det høres bra ut!! Mannen har bursdag nå den 27, så hadde vært kjekt å kunne gi ham en positiv test i bursdagspresang[;)]

Hehe. Du holder til i de deler av Oslo hvor jeg sjeldent er. Trives ikke så godt der også er det masse folk der hele tiden. [:D]
Men du må komme på besøk hit når du har fått baby, sant? Kan vi trille sammen og kose oss med en is eller noe.. Gå i parken med barna våre. [:D][:D]
Det hadde vært skikkelig koselig altså..

Ja, det hadde vært kjempekos!!! Håper bare jeg får med meg tvillingvognen på flyet[8D] *ler*

Back
Topp