Tullemor79
Gift med forumet
hehe, snart har du andre boller i ovnene!![:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: tullemor79
hehe, snart har du andre boller i ovnene!![:D][:D]
Bare en takk! Duuu da? Har du bolle i ovnen?
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6 
(Hihihihi[;)])
Skal ut med datteren til en vennine av mamma
Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden
Mannen min kommer hjem igjen 
Mannen min blir 27 år

Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år 

ORIGINAL: Angelicka23
Hehehe, fylla har skylda[8D] Slutt å friste meg med de der strawberry daquiriene dine!!! [:D]
Hehehe, fylla har skylda[8D] Slutt å friste meg med de der strawberry daquiriene dine!!! [:D]
hehe, and they were gooooood!!![:D][:D][:D][:D][:D] Bare så synd at man blir så mett av de... Også har vi lagt inn et par gode bidrag på lage-baby-sida også, så dette kan gå bra![8D]
Ja, det er skikkelig kjipt! Lurer på hva jeg skal lage meg jeg og idag[8|]
Du skulle bodd i Oslo, så kunne vi ha vært litt sammen når disse mannfolka er borte.
Virker som vi er alene samtidig ofte ettersom mannen min jobber mye på kveldene.
Kunne vi lagd noe godt sammen.. Mmmm.. [:D][:D]
hehe, and they were gooooood!!![:D][:D][:D][:D][:D] Bare så synd at man blir så mett av de... Også har vi lagt inn et par gode bidrag på lage-baby-sida også, så dette kan gå bra![8D]
Hahaha, så bra! Mannen min blir bare daff av alkohol han, så som oftest får jeg ham ikke noe særlig i gang da, selv om jeg er gaaaaal[8D]
Hahaha, så bra! Mannen min blir bare daff av alkohol han, så som oftest får jeg ham ikke noe særlig i gang da, selv om jeg er gaaaaal[8D]
hehe, var bare jeg som drakk da. Var på jentefest!![:)][:)] Man må jo ha sjåfør også, hehe[:D]
Jeg skal lese mer nå.. *sukk*
Av en eller annen grunn kunne jeg aldri tenkt meg å bo i Oslo. Så upersonlig synes jeg. Kunne godt tenkt meg å bo i Stavanger igjen da. Der stortrivdes jeg egentlig!
Jeg syns det er helt fantastisk å bo her nå, men kan ikke se for meg resten av livet mitt her. Har lyst til å flytte til Trondheimsområdet senere. Jeg liker den trønderske stemningen.
Stavanger ser ut til å være en fin by da. Men nå er Oslo perfekt for meg. Syns det er deilig å kunne gå en tur uten å bli gjenkjent og stoppet hele tiden. Jeg er jo fra et lite sted i utgangspunktet. Syns det er deilig med alle butikkene. Alle parkene. All historien. Jeg EEEELSKER Grünerløkka. Alltid noe som skjer. Marked på søndager. Fine kafeer. Herlige folk. Grünerløkka <3
jeg krysser fortsatt fingrene for at spiren har biti seg fast denne gangen!!![:D][:D] Da får dere en fin julepresang!! Klaffer det for oss denne gangen er menstermin nyttårsaften, så da er det bare å knipe igjen til over midnatt og få en unge som blir eldst i klassen framfor yngst...[8D] Dessuten har pappa bursdag 1. januar så det blir en fin gave!!
Lykke til med lesing i dag!!
Hehe. Du holder til i de deler av Oslo hvor jeg sjeldent er. Trives ikke så godt der også er det masse folk der hele tiden. [:D]
Men du må komme på besøk hit når du har fått baby, sant? Kan vi trille sammen og kose oss med en is eller noe.. Gå i parken med barna våre. [:D][:D]
Det hadde vært skikkelig koselig altså..