~ Angelickas dagbok ~

Åh, det hørtes deilig ut!!! Kunne tenkt meg ett par sånne ja[:D] Alle vil at jeg skal være med ut i helga, men har egentlig ikke lyst selv i tilfelle det er noe inni der..hehehe[:)]

Jeg har vært i postkassen tre ganger i dag for å sjekke om selvangivelsen var kommet! Er så spent på om mannen min har fått igjen eller ikke, men det var kun kommet for aksjeselskapet mitt[:'(] Kjedelige greier! Satser på at det kommer imorgen!!!

håper også på at selvangivelsen kommer snart, vi skal bygge veranda så trenger litt penger til det!![:)]

Skjønner tanken på å ikke ville ut i tilfellet det er noe der, men nå har jeg tenkt sånn så lenge og det har ikke kommet noe der til nå. Så da unner jeg meg det!![:D]

Ja, det har faktisk jeg og gjort til nå, men føler det av en eller annen grunn annerledes denne gang! Hehehe.. Vet ikke hva som skjer jeg[8D] Pleier ikke akkurat si nei takk til en fest eller[:D]  Hm.. Nytter ikke akkurat ta en test på dagen, og gå ut på kvelden heller, blir vel aaalt for tidlig!

Vi håper på masse penger igjen, for vi har masse prosjekter vi vil fullføre før vi kan selge. Drømmen er jo å få hus i år/tidlig neste år, men da må vi fikse det som må fikses her. Om han får en del igjen, så slipper vi å gå i banken for å pusse opp siste rest, og det hadde jo vært deilig da!!!

blæh, vi har fått selvangivelsen dag. Av en eller annen grunn har jeg fått restskatt...[:'(] Hater tabelltrekk, har hørt så mange som får restskatt når de har det isteden for prosenttrekk... Prøvde å få bytte til prosenttrekk i forfjor men fikk ikke lov...[:@] Heldigvis kan jeg skrive av rimelig mye kjøring til og fra jobb da, så får penger igjen!

Æsj så kjipt da!!! Nå fikk jeg seriøs angst her, for mannen og har tabelltrekk! Iiiiik[&:][&:][&:] 

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|]

5. APRIL:  

6. APRIL:  

7. APRIL:  

8. APRIL: 

9. APRIL: 

10. APRIL:  

11. APRIL: 

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

det går sikkert bra! Sambo har også tabelltrekk men han får igjen litt penger!![:)]

Da satser jeg på det!!!

Har så sykt lite lyst til å gå ut på lørdag, men mamma har en vennine på besøk som har med seg en datter på cirka samme alder som meg. Og da har mamma bestemt at jeg skal ta med meg datteren hennes med ut på byn på lørdag! Jeg leser jo til eksamen og greier og, men hun tar jo aldri ett nei for ett nei heller[&:] Har ikke lyst til å drikke heller egentlig på lørdag. Hvordan sno meg unna? Jeg har jo sagt at det ikke kan bli sent uansett da, men hun sa at hun skulle kjøre og hente oss.. *sukk*

ORIGINAL: Angelicka23

Idag har jeg litt mensmurringer her[&:] Er på dag 37, og vil ikke at TR skal komme!!!
Hvilken dato er det du har termin Imogene? Hadde vært kjekt å komme inn på samme terminforum som deg[:D]

Nei altså, nå er jeg egentlig litt usikker på terminen. Men den ligger nok sånn ca. på 6.-7. desember. [:)] Skal til legen om 26 dager - fyyy det er lenge til!

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: Angelicka23

Idag har jeg litt mensmurringer her[&:] Er på dag 37, og vil ikke at TR skal komme!!!
Hvilken dato er det du har termin Imogene? Hadde vært kjekt å komme inn på samme terminforum som deg[:D]

Nei altså, nå er jeg egentlig litt usikker på terminen. Men den ligger nok sånn ca. på 6.-7. desember. [:)] Skal til legen om 26 dager - fyyy det er lenge til!

Ååååh, det er litt lenge til ja! Skal du ta UL da? Spennende[:)] Er det koselig inne på desember eller? [;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

*kose*

Herlig! Har du fått igjen på skatten eller? [;)]

Oi! Så herlig å få igjen så mye da[:)] Jeg jobbet ikke ifjor, så her er det nok hverken det ene eller det andre.. Har studiegjeld, så det går opp i det jeg har i formue i aksjeselskapet foreløpig, så da er det jo ikke spennende for min del.
Men håper virkelig at mannen min har fått penger igjen!! Hadde vært så deilig å få pusset opp siste rest her, og fått solgt!!!

Åååh, har han bursdag i morgen og? Min har den 27, men har jo egentlig kjøpt pc til ham. Har lyst til å finne en liten ting som både er litt bursdagspresang, men mest 7-årsdag i sammen presang og[:)]

Det er grusomt å være så trøtt! Jeg er skikkelig sliten i hodet etter mye eksamenslesing idag! [:'(] Gidder du gi meg oppskriften på pannekaker til en person?[:D] Noe må man jo kose seg med når mannen er borte!

Æsj, glem det.. Hadde ikke mel[8|]
*Lage meg noe annet digg til kvelds*[;)]

*Sende fjernhealing* [:)]

jeg har lært denne versjonen av oppskrift til pannekaker til en person: 123
1 egg
2 dl mel
3 dl melk
litt sukker, salt og smør

blir ca 5 pannekaker eller noe, og veldig greit å huske på 123 og lett og doble eller tredoble om man skal ha til flere personer!![:D][:D]

Nå skal jeg lage vafler her, har så mye lettrømme som må brukes opp!

Oi!! Den der røra var enkel gitt! Hehehe[:D]
Skal dere se charterfeber da jenter?

Hadde jo vært kjekt om vi begge hadde vært da[;)] Lurer bare på hvordan jeg skal sno meg unna å gå ut på lørdag jeg. Vil ikke!!![&o]

jepp, hodepine burde funke. Eller å si at du ikke vil drikke fordi du vil være opplagt til å lese til eksamen på søndagen. En blir jo rimelig redusert dagen der på...

Back
Topp