~ Angelickas dagbok ~

her er det babyer i alle ender, både hos hans og mine venner...[:@]

hehe, er nok tvillingene som har biti seg fast ja!![;)]

Man blir jo helt sjuk når det dukker opp sånne små nurk uansett hvor man snur seg!!!

Håper at du har bitt seg fast NOE ihvertfall! Hehehe.. Sitter og vurderer om jeg skal bestille ett par tester.. Men jeg skal jo til legen den 15 da.. Men kunne tenlt meg å teste ett par dager før det..hehe.. Syk etter å teste jeg! [8D]

Gjør som meg, bestill ørten el og g.tester!!
Alltids kjekt å ha [:D]

Hihihi, men jeg vil ikke ha EL-tester, for jeg skal jo være gravid nååå! [8D]

Mon tro om det ikke var 28 EL tester jeg bestilte... Og 10 g.tester....
Håper du er gravid da! [:D]

Oi, jøsses, så mange ja!!! Hehehe... Jeg har gitt opp EL-testing egentlig, siden jeg har så lange sykluser.. Men følte jo det stakk nede i magen igår, så satser på at det var EL[;)]

Klarte ikke la være jeg... Og siden jeg for noen dager siden så at det muligens var EL dagen min hvis jeg går ut ifra en syklus på 85(!) dager og jeg ikke hadde noen EL tester, tenkte jeg at neste pp skal jeg være godt forberedt!
Krysser fingrene for at jeg bare kan sende de tilbake...........

Stikkinger i magen er jo et godt tegn på EL dag! I følge det du skreiv over her om unnfangelse, så får du termin på bursdagen til min nevø [:D] Fiiin julegave!

Greit å være fobreredt ja! Kjipt å ha så lange sykluser altså! Er det utredning du skal til om 28 dager, eller vanlig GU?
Første juledag er dagen vi forlovet oss på og faktisk[;)]
Jeg håper av hele mitt hjerte at det var EL jeg hadde! Kan jo stemme at jeg har 49 dagers syklus denne gangen? Ikke så langt unna forrige gang ihvertfall!

Hihihi, kanskje det er det som skal til vet du[;)] 

Luringer på generell som gjorde at jeg seriøst fikk lyst på pannekaker!! Og har liksom hatt meg ett par skiver til kvelds da... *urk*

Det er jo veldig godt mulig det var EL du hadde... 42*52*49 er jo litt stabilt da [&:][;)] Hehehe... Koselig med baby på forlovelsesdagen [:D]

Det er henvisning til Gyn fra legen min etter jeg var der i januar! Var der da syklusen min var på dag 70!
Det er innvendig ultralyd jeg skal på, men får se hva hun vil gjøre med meg... Håper på noe for å stabilisere syklusene eller noe [;)] 

ORIGINAL: Kaizer

Det er jo veldig godt mulig det var EL du hadde... 42*52*49 er jo litt stabilt da [&:][;)] Hehehe... Koselig med baby på forlovelsesdagen [:D]

Det er henvisning til Gyn fra legen min etter jeg var der i januar! Var der da syklusen min var på dag 70!
Det er innvendig ultralyd jeg skal på, men får se hva hun vil gjøre med meg... Håper på noe for å stabilisere syklusene eller noe [;)] 

Åh, da er du kommet litt lenger enn meg ja! Hvilken dag er du på nå? Ser ut som om denne og er ganske lang! Siste var 16.01? Huff, det er kjipt å ha såå lange sykluser da! Jeg klager på mine lange[8D]

Ja, altså, 42-52-49 er jo ganske så stabilt til å være meg da..hehehe[;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Knis. Jeg har ikke lyst på pannekaker lenger.
Angelicka23, tror du jeg får jente eller gutt?

Neeei, for du har jumset i deg og kost deg du! Uten å dele med meg! Hrmf[8|]

Jeg tror det blir gutt jeg!

Jeg har potetgull, det harke du sååå [8D][8D][8D]
(Har i skapet, og jeg skal spare den baaare til meg selv[:D])

Jeg skal forresten ha to gutter og to jenter[;)] 

Nei, nå hopper jeg til køys! Har vært våken siden kvart på seks i dag morges[:)]

*Deler ut nattaklemmer til de som vil ha*

Åååh, dette er spennende, Angelickasnuppa!!!
Jeg har en gravidfølelse på deg, og egentlig litt på truseprinsesse og. [:D] 
Så kanskje det er en sjanse for at du kommer inn på desemberforumet da? Termin 1. juledag og greier :-)

Gleder meg til å følge fortsettelsen her!

Idag har jeg litt mensmurringer her[&:] Er på dag 37, og vil ikke at TR skal komme!!!
Hvilken dato er det du har termin Imogene? Hadde vært kjekt å komme inn på samme terminforum som deg[:D]

neida, er ikk TR som kommer. Har reist på ferie den nå! [8D]

Håper virkelig på det altså!!! Nå kjenner jeg jo etter på kroppen min på de minste ting her!! Hehehe... Veksler mellom å kjøpe test selv og vente til den 15 (når jeg skal til legen) og. Klarer ikke bestemme meg[8D]

hehe, det er ikke lett det der. Hater å få negative tester, så jeg venter så lenge jeg kan med å teste. Men jeg har regelmessig syklus da, så vet ikke om jeg hadde klart å vente helt til den 15. om jeg ikke hadde hatt kontroll på lengda. Men hadde du ikke el her om dagen da? Da er det jo litt tidlig å teste nå...

Nei, vil ikke teste nå, men rundt den 12 eller noe i så fall[8D] Hehehe[:D]

hehe, ok du er ikke så utålmodig altså![;)] Da tror jeg nok at jeg personlig hadde ventet til jeg skulle til legen, men så hater jeg da også som sagt negative tester og gidder da ikke bruke penger på en test før jeg må!

Hmmm, har sett tegn til EL-slim de siste dagene jeg, og jeg skal ikke ha EL før mandag... også jeg som skal på jentefest i morra. Ja, ja, satser på at jeg ikke har EL før over helga. I morra er det strawberry daiqiuiry for alle penga!![:D][8D]

Back
Topp