~ Angelickas dagbok ~

Skriver en lykke-til-ønskning til deg her også jeg!!! [:D][:D] Stå på i kveld, det blir bra!!! Heia spiren!!

Er forresten kjempe misunnelig på at du har vært hos frisøren i dag, vil også... Måtte faktisk bestille meg time etter at jeg leste dagboka di [&o] Skal klippe og farge 26. april, så da har jeg noe å se fram til. Må bare finne ut hvordan jeg skal klippe meg... har lyst på noe nytt

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(]

3. APRIL:  

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|]

5. APRIL:  

6. APRIL:  

7. APRIL:  

8. APRIL: 

9. APRIL: 

10. APRIL:  

11. APRIL: 

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL: 

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: [8|] Mannen min er på kurs i Stavanger [8|] 

17. APRIL:  Mannen min kommer hjem igjen 

18. APRIL: 

19. APRIL: 

20. APRIL: 

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: [8|] Innlevering oppgave i sivilprosess [8|]

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

ORIGINAL: tullemor79

Skriver en lykke-til-ønskning til deg her også jeg!!! [:D][:D] Stå på i kveld, det blir bra!!! Heia spiren!!

Er forresten kjempe misunnelig på at du har vært hos frisøren i dag, vil også... Måtte faktisk bestille meg time etter at jeg leste dagboka di [&o] Skal klippe og farge 26. april, så da har jeg noe å se fram til. Må bare finne ut hvordan jeg skal klippe meg... har lyst på noe nytt

Når mannen min kom hjem sto jeg klar for å overfalle ham, så har hatt en runde idag..hihihi.. Håper på en ikveld og[;)] La meg med pute under rumpen og, bare for å være sikker[8D]

Det var deilig å få klipp og farg altså! Er superfornøyd[:D] Men frisøren min hadde plutselig steget i pris, så ble litt dyrere enn beregnet da.. Menmen, hun er allikevel ganske så billig; betalte 870 kroner for klipp og farg! Og hun finner alltid på nye stilige frisyrer og farger[:D] Denne gangen hadde jeg et ønske selv om hvordan håret skulle se ut da[8D]

Jaaa! Det hadde jo det! Men de kommer vel litt før siden det er tvillinger tenker jeg[8D] Har en god følelse denne ppen nå altså[;)] 

Ikke så lenge til du blir gravid heller nå!!! Dette blir bra vet du[;)]

Ja, folat og multivitamin[:D] Jeg tror du får TR to dager før denne gangen og.. Slik at du kan begynne å prøve litt før[;)] Når har du termin i så fall?

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: tullemor79

Når mannen min kom hjem sto jeg klar for å overfalle ham, så har hatt en runde idag..hihihi.. Håper på en ikveld og[;)] La meg med pute under rumpen og, bare for å være sikker[8D]

Det var deilig å få klipp og farg altså! Er superfornøyd[:D] Men frisøren min hadde plutselig steget i pris, så ble litt dyrere enn beregnet da.. Menmen, hun er allikevel ganske så billig; betalte 870 kroner for klipp og farg! Og hun finner alltid på nye stilige frisyrer og farger[:D] Denne gangen hadde jeg et ønske selv om hvordan håret skulle se ut da[8D]

hehe, regner med at mannen din ikke hadde noe imot å bli kapret i seng når han kom hjem...[;)] Dette blir nok en bra pp ja!

Heldige du som visste hvordan du ville ha håret da. Jeg har så lyst på en forandring, men aner ikke hva jeg kler så da synes jeg det blir så vanskelig[&:] Noe som ser kjempefint ut på andre blir sikkert kjempe feil på meg... arg, skulle ønske jeg hadde peil på sånt! hehe

Hehehe, han var pent nødt til å takke ja[;)]
Jeg stoler sånn på frisøren min jeg, at jeg lar henne som oftest få fritt spillerom!! Hehehe.. Forrige gang endte jeg opp med det korteste håret jeg noensinne har hatt[8D] Litt skummelt, men det ble jo bra!
Har du langt eller kort hår?

sånn midt i mellom, til skuldrene. Skal til en frisør jeg ikke har vært hos før, har bare vært i salongen og de andre er iallefall flinke, så håper det blir bra. Har hatt det helt kort før, men kan godt tenke meg å ha litt lengde på det nå. Det er ikke lett...

Har du sett frisyren til Linn Skåber i Nytt på nytt nå? Synes det er så fint jeg! Har klippet det som det, men håret er litt kortere da. Om en måneds tid er det nok likere[;)] Se på bilder av kjendiser osv på nettet vel? Så ser du om det er noe du liker?

ja, hu er fin på håret hu! Tror kanskje ikke det passer til meg... det er det som er problemet. Jeg har sett kjempe mange fine frisyrer, men aner ikke hva som passer til meg. Får håpe frisøren har peil!

Jada, du finner nok ut av det[:)] Frisører pleier jo å ha peil! Hehehe[;)]
Hvor mange pper har du forresten?

er ikke helt sikker egentlig... slutta på piller i slutten av mai 07 og fikk TR midt i juni. Også har jeg vært syk en siden november/desember, og har da hatt rar TR. Kun blødd en dag, og det er ikke vanlig. Fikk igjen vanlig TR nå i mars, så da har jeg vel gått glipp av 4 pp'er pga sykdom. Blir vel 4 eller 5 pp som man kan regne med da, men har prøvd hele tida siden jeg slutta på pilla så inni hodet mitt har vi i 9pp nå...

Det hørtes kjipt ut ja! Noen barn fra før eller? Vi har prøvd siden august nå. Så egentlig måned 9 vi går inn i, men er bare i pp6 enda da[8D] Kjedelig med lange sykluser!

Men det blir jo ikke så lenge etter meg det da jo[;)] Skal vi være sladrevenner da eller? [8D]

I så fall er jeg og veldig rar[8D] Er jo deg jeg har mest kontakt med, og vil være en av de første som ser en liten truseprinsesse eller truseprins født[:D] 

Da hadde jeg kjørt mannen min til båten, så nå ser jeg ham ikke før den 17[&:] Vi pratet masse om baby igår. Han begynner å kjenne at nå må det skje noe snart!
Men han var sikker på at vi hadde truffet igår, og at jeg hadde EL igår da[:)] Han sammenlignet det med å få ett rent skudd på vristen, og plassere den rett i krysset..hahaha.. Litt fotballanalogi ute å går[:D] 
Så nå var han helt sikker på at tvillingene satt[;)] Håper det er sant. Det er jo litt rart, for vi har begge en god følelse denne måneden. Men vet jo aldri da[:)]

Ja, det er jo litt rart at vi begge følte den satt der den skulle igår! Hahaha[:D] Men tør ikke stole på kroppen min i det hele tatt da. Og om jeg hadde EL igår, så er det allikevel bare 25 % sjanse for at den sitter!

Hm... pokker.. Da må jeg jo finne ett guttenavn og da jo! Har tenkt litt på Eirik, men vet ikke hva mannen min syns. Han var enig i Sarah og Angelicka, men at vi måtte se når de kom ut. For tenk om det ikke passet dem liksom[8D] Han er overbevist om at det blir tvillinger nå. Kommentar: Jaja, om det så blir sekslinger, så skal det gå greit, så lenge alle er friske!! Hahaha.. Han hadde jo seriøst angst for tvillinger, men ser ut som det har roet seg litt nå[;)]

Back
Topp