Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka23
Det hørtes kjipt ut ja! Noen barn fra før eller? Vi har prøvd siden august nå. Så egentlig måned 9 vi går inn i, men er bare i pp6 enda da[8D] Kjedelig med lange sykluser!
ORIGINAL: truseprinsesse
Heheh. Jeg tror ikke jeg hadde taklet tvillinger. Mer enn nok med et lite sjarmtroll jeg ja. Helt sikker på at jeg får gutt enda, jeg. En vakker liten gutt. [:D][:D][:D]
Mannen din er veldig søt da. Mannet seg opp til å bli far til mange små knøtt han nå. [8D][8D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Jeg har følelse på at jeg bare får gutter jeg[:)] Sambo tror på jente først da, hehe....Tiden får vise[:)]
ORIGINAL: tullemor79
ORIGINAL: Angelicka23
Det hørtes kjipt ut ja! Noen barn fra før eller? Vi har prøvd siden august nå. Så egentlig måned 9 vi går inn i, men er bare i pp6 enda da[8D] Kjedelig med lange sykluser!
Det er ganske kjipt, men jeg har roa meg ned med at vi ikke har prøvd så mange pp'er siden jeg har vært syk og at det er vanlig å måtte prøve i alle fall i et halv år før det klaffer. Så da bør det snart klaffe!! [;)] Det må være mye kjipere å ha så lange sykluser som det du har da, er så glad for at jeg har på 31 dager (noe jeg synes er for lenge....) Ingen barn fra før på noen av oss, så vi venter i spenning. Håper jeg får en liten en før jeg blir 30, og det er i mai neste år så begynner å få litt dårlig tid nå[:@] Jeg var også en av de som var sikker på at det ville klaffe med en gang jeg slutta på pilla, men NEIDA...[:'(]
ORIGINAL: RANDÅLF
Ja samme for meg og hvilke kjønn vi får....Jeg har tre brødre, en søster og en dødfødt søster. (jente (meg), gutt, jente, gutt, en døfødt jente og en gutt) Så annenhver gang jente og gutt til oss ja..Sambo har en søster (hun har to gutter da), så ikke lett å si hva det blir.....
Jeg tenker framdeles på om du skal få spå meg en dag, men fortsatt litt nervøs for det...Så dumt at det kommer opp at jeg ikke blir gravid på evigheter liksom....Så venter litt til jeg[;)]