~ Angelickas dagbok ~

Jeg har følelse på at jeg bare får gutter jeg[:)] Sambo tror på jente først da, hehe....Tiden får vise[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Det hørtes kjipt ut ja! Noen barn fra før eller? Vi har prøvd siden august nå. Så egentlig måned 9 vi går inn i, men er bare i pp6 enda da[8D] Kjedelig med lange sykluser!

Det er ganske kjipt, men jeg har roa meg ned med at vi ikke har prøvd så mange pp'er siden jeg har vært syk og at det er vanlig å måtte prøve i alle fall i et halv år før det klaffer. Så da bør det snart klaffe!! [;)] Det må være mye kjipere å ha så lange sykluser som det du har da, er så glad for at jeg har på 31 dager (noe jeg synes er for lenge....) Ingen barn fra før på noen av oss, så vi venter i spenning. Håper jeg får en liten en før jeg blir 30, og det er i mai neste år så begynner å få litt dårlig tid nå[:@] Jeg var også en av de som var sikker på at det ville klaffe med en gang jeg slutta på pilla, men NEIDA...[:'(]

ORIGINAL: truseprinsesse

Heheh. Jeg tror ikke jeg hadde taklet tvillinger. Mer enn nok med et lite sjarmtroll jeg ja. Helt sikker på at jeg får gutt enda, jeg. En vakker liten gutt. [:D][:D][:D]

Mannen din er veldig søt da. Mannet seg opp til å bli far til mange små knøtt han nå. [8D][8D]

Hahaha, ja vi er jo spådd fire[8D] Så nå har han tenkt på når vi bygger hus; hvor mange rom og sånn vi må ha..hehe...  Tror vi skal satse på en frisk en, er meeeer enn fornøyd med det ja!!!

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg har følelse på at jeg bare får gutter jeg[:)] Sambo tror på jente først da, hehe....Tiden får vise[:)]

Hm.. Mannen min har bare søstre, og jeg har bare søstre.. Hans søstre, har til sammen 4 gutter og en jente. Da bør vi få tre jenter, og en gutt..Hahaha[:D] Neida. Kunne holdt med to barn for meg, men hvis vi får til tvillinger, kunne jeg tenkt meg en til. Samme hva slags kjønn egentlig!

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: Angelicka23

Det hørtes kjipt ut ja! Noen barn fra før eller? Vi har prøvd siden august nå. Så egentlig måned 9 vi går inn i, men er bare i pp6 enda da[8D] Kjedelig med lange sykluser!

Det er ganske kjipt, men jeg har roa meg ned med at vi ikke har prøvd så mange pp'er siden jeg har vært syk og at det er vanlig å måtte prøve i alle fall i et halv år før det klaffer. Så da bør det snart klaffe!! [;)] Det må være mye kjipere å ha så lange sykluser som det du har da, er så glad for at jeg har på 31 dager (noe jeg synes er for lenge....) Ingen barn fra før på noen av oss, så vi venter i spenning. Håper jeg får en liten en før jeg blir 30, og det er i mai neste år så begynner å få litt dårlig tid nå[:@] Jeg var også en av de som var sikker på at det ville klaffe med en gang jeg slutta på pilla, men NEIDA...[:'(]

30 er jo ingen alder sånn sett da[:)] Det tar litt tid med denne prøvingen ja, og som du sier selv; så har jo noen pper forsvunnet siden du har vært syk. Satser på at spiren setter seg godt fast nå da!

jepp, nå har den å bite seg fast!![8D]

satser hardt denne pp'en. Har el rundt 7.april, og da er jeg selvfølgelig på kurs i Oslo[:@] Skal på kurs hele den uka der, men satser på det stemmer at det er bedre å ha svømmere der når el finner sted for da er vi innafor!!

Også satser vi på at dere har treft det rette egget denne gangen også, det som er ment for dere og som dere har ventet så lenge på!!! [:D][:D][:D]

Ja samme for meg og hvilke kjønn vi får....Jeg har tre brødre, en søster og en dødfødt søster. (jente (meg), gutt, jente, gutt, en døfødt jente og en gutt) Så annenhver gang jente og gutt til oss ja..Sambo har en søster (hun har to gutter da), så ikke lett å si hva det blir.....

Jeg tenker framdeles på om du skal få spå meg en dag, men fortsatt litt nervøs for det...Så dumt at det kommer opp at jeg ikke blir gravid på evigheter liksom....Så venter litt til jeg[;)]

Ja, det beste skal jo værer at de ligger klare når EL kommer! Så satser på at det går da. Jeg har jo mann som jobber i Nordsjøen, så det er litt stress det og[;)] 

Ja samme for meg og hvilke kjønn vi får....Jeg har tre brødre, en søster og en dødfødt søster. (jente (meg), gutt, jente, gutt, en døfødt jente og en gutt) Så annenhver gang jente og gutt til oss ja..Sambo har en søster (hun har to gutter da), så ikke lett å si hva det blir.....

Jeg tenker framdeles på om du skal få spå meg en dag, men fortsatt litt nervøs for det...Så dumt at det kommer opp at jeg ikke blir gravid på evigheter liksom....Så venter litt til jeg[;)]

Huff da! Jeg er ikke farlig altså[;)] Jeg og var litt småredd for det når jeg skulle til spåmannen jeg var hos, men det ordnet seg fint det og. Jeg sier jo ingentiong om død, eller alvorlig sykdom, eller ting som folk blir veldig leie seg for heller da!

Det hørtes beroligende ut da.....Kanskje jeg manne meg opp en dag..[;)]

Hehehe, take youre time[;)]

Ja, det snakket jeg med Randålf om på pm og nå. Må jo være ok å finne ut når EL er liksom! Men jeg har jo så syke sykluser at EL hopper vel fra den ene dagen til den andre hver gang.
Hm.. Lurer på om selvangivelsen er kommet idag jeg? *Løpe i postkassen*[;)]

Æsj, ingen selvangivelse, men derimot en regning på 12, 50 fra Sr -bank livsforsikring som vi sa opp for to måneder siden. Datoen på den var faktisk igår. Er det mulig eller? Hehehe.. Sykeste[8D]
JIPPEY! Fikk melding av mannen min at han faktisk har dekning på mobilen på lugaren sin. Det var jo en god nyhet[:D]
Det kommer til å bli helt uvirkelig å få positiv test! Jeg bare lurer på om jeg klarer å holde meg fra å teste til jeg kommer til legen den 15 jeg[;)]

Nei ingen selvangivelse i dag nei[&:] Nå har faktisk jeg og kjøpt meg graviditetstester (3 stk), men jeg kommer ikke å bruke de før jeg er over IKM, for tanta mi kommer alltid på dagen....Men har kjøpt 15 EL tester og de skal jeg få bruk for snart, håper bare jeg får brukt noen da, så jeg slipper å bruke neste pp igjen.....

Med 15 EL-tester så bør det være god sjanse for at du finner når EL er ja[:)] Men hadde sikkert vært greit å ha til neste pp og, slik at du kan se om EL er til samme tid hver måned[:)]

Æsj, jeg fikk ikke lyd på av en eller annen grunn! Men det så jo passe schtilig ut ja[:D]

jeg er glad for at ikke sambo jobber borte, tror jeg hadde blitt passe gal da ja... Jeg hadde reisejobb en periode, men klarte det ikke. Orka ikke være så mye borte fra sambo, familie og venner. Ære være de som klarer det![:)] Fikk reist fra meg da jeg studerte i utlandet i et par år, fant ut at jeg er litt mer hjemmekjær enn jeg trodde gitt. Ikke så stort behov for familien, men venner er veldig viktig der gitt. Og der begynner den ene babyen etter den andre å poppe ut... vil også!!![&:][:@]

Hehe, heldigvis er han bare borte to uker, så er han hjemme heeele fire uker etterpå. Må jo være greit når vi får baby, så får han mye tid med den lille! Han trives veldig godt i jobben, og vi begynner å bli vant med å være borte fra hverandre den tiden og.
Alle vennene hans og begynner å bli gravide, eller har fått ett eller to barn fra før av nå! Føler vi begynner å bli de siste i hans gjeng her[8D] Men bare ei i min venninegjeng da som har fått baby...

Måååååå bare:

Du er nå 2 uker og 1 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring:
1. april 2008

Hjertet begynner å slå:
26. april 2008

Embryoet beveger seg:
20. mai 2008

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:
27. mai 2008

Alle indre organer er ferdig formet:
27. mai 2008