~ Angelickas dagbok ~

Samme her..hadde også en abort da jeg var yngre,19 år. Hadde ingen tegn de to siste gangene jeg har vært gravid, bortsett fra litt oppblåst mage..Da vet du hvertfall at du KAN bli gravid da:):) Det er jo bra[:)]

Tenker ikke så mye på det nå, siden jeg vet det var rett avgjørelse, om du skjønner! Men joda, det er jo greit å vite at jeg kan bli gravid ja[:)] 
Nå skal jeg lure mannen min til sengs, vi prates imorgen jenter[;)]

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Angelicka23

Næææh, ingenting i det hele tatt her. Men det var det ikke når jeg var 16 heller. Tok abort da, var med eksen min, og følte meg altfor ung til ett slikt ansvar. Da tisset jeg bare mye, men visste ikke at jeg var gravid før 6 uker på vei da[&:]

Jeg visste ikke at du tok abort når du var 16 år

Nei, jeg snakker ikke om det så mye egentlig!

ORIGINAL: Tanine

Håper du fikk lurt mannen din til sengs i går, det gjorde jeg [;)][8D][:D]

Yes, fikk lurt han til sengs ja[;)] Alltid godt når begge er nydusjede[:D]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 31 dagers syklus i så fall.

6.februar:

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - skal møte trusprinsesse og snuppis30[:D]

8.februar: TR dersom 34 dagers syklus

9.februar:

10.februar:

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Dette er den tidligste dagen jeg kan ta en grav.test.

13.februar:

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Kjære høyere makter! Denne måneden ønsker jeg veldig gjerne å bli gravid. La meg derfor få TR før den 5.februar, slik at jeg rekker å  før mannen min reiser ut

Fælt som jeg springer på do idag da[:'(] Tisser hele tiden jo!

Hahaha, synes det nå var litt tidlig jeg å kjenne slike tegn! Må i så fall ha vært den dagen jeg kom hjem fra London - 29. januar. Kan jo ikke få sånne tegn allerede da[8D]

Ja hadde vært fint om dere var gravide allesammen, får håper for dere nå siden jeg ikke kan håper for meg selv.....

Det er ikke lett når mannen jobber i Nordsjøen nei! Og ikke denne måneden heller siden vi har vært borte fra hverandre i 3 uker[:'(]

Nei det er ikke enkelt det nei[:'(] Men liker det ellers veldig godt jeg da og ser fordeler med det når vi en gang får barn, får mye tid med pappan sin.

Ja, det er jo sant da[:D]

Det jeg faktisk gleder meg mest til med det hele er å si det til sambo for å se reaksjonen hans og det å se han som far, kjenner jeg blir helt mo i knerne ved tanken.......[;)][:)]

Jaaaa! Det skal bli fint altså!!![:D][:D][:D]

Har litt lyst til å teste den 12, men er jo ganske "tidlig" sånn sett da[8|]

Jeg skal snart lage kaffe mocca til oss[:D] Litt dessert etter middagen..hehe..
Vi hadde sex 29.januar, så det passer vel å teste den 12 da? De funker jo noen dager før og uansett. Men dersom den er negativ venter jeg til dag 44 i syklusen altså!

Ååååh, da blir han sikkert kjempeglad[:D]

Back
Topp