~ Angelickas dagbok ~

Åååååh det hadde vært gøy!!! Hvor skal vi møtes og hvor kan vi spise?

Det høres bra ut[:D]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@]

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 31 dagers syklus i så fall.

6.februar:

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - skal møte trusprinsesse og snuppis30[:D]

8.februar: TR dersom 34 dagers syklus

9.februar:

10.februar:

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Dette er den tidligste dagen jeg kan ta en grav.test.

13.februar:

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Kjære høyere makter! Denne måneden ønsker jeg veldig gjerne å bli gravid. La meg derfor få TR før den 5.februar, slik at jeg rekker å  før mannen min reiser ut

ORIGINAL: truseprinsesse

Vi kan jo møtes på Karl Johan eller Nationaltheatret eller wherever?

Ja, og jeg har jo begge to sitt nummer, så kan jo bare sende ett pip når vi er i nærheten. Men er det noen greie spiseplasser rundt der? Egon?

Hvis du tør, så kan du jo få være med Tanine[;)]

He he..takk for rådet fra dere mer erfarne brukere;) Sluttet på p-pillen januar 07, gravid i mars 07, men SA 10 uker senere- rett før bryllupet vårt[:(]..Gravid på nytt igjen i oktober 07, og mistet det også rett etterpå...Så har vært gjennom en liten "deppeperiode"..- satser på den sitter nå!!! Alle gode ting er jo 3- sant???? Men, uansett om jeg skulle få"tante rød på besøk" ( ser dere har brukt denne betegnelsen her..he he..) på søndag, så nytter det ikke for meg å ta noen g-test før 10 dager etter ventet mens...Kjedelig,kjedelig!!!!![:@]

ORIGINAL: Tanine

joa, men nå i løpet av morgendagen så blakker jeg meg totalt på flybillett til kypros... finnes jo ikke noen billige biletter [:'(]
Og jeg SKAL på ferie!

Bare husk at det er ganske dyrt på Kypros, nesten likt som norske priser, slik at dere trenger en del lommepenger. Vi var der ifjor, og brukte dobbelt så mye penger som planlagt!

ORIGINAL: snuppis30

Så kjedelig [:'(] Nå skal samboeren har pc'en sin [:)] Jeg kommer tilbake etterpå [:)] Adios så lenge

Snakkes etterpå snuppa!

ORIGINAL: Signorina

He he..takk for rådet fra dere mer erfarne brukere;) Sluttet på p-pillen januar 07, gravid i mars 07, men SA 10 uker senere- rett før bryllupet vårt[:(]..Gravid på nytt igjen i oktober 07, og mistet det også rett etterpå...Så har vært gjennom en liten "deppeperiode"..- satser på den sitter nå!!! Alle gode ting er jo 3- sant???? Men, uansett om jeg skulle få"tante rød på besøk" ( ser dere har brukt denne betegnelsen her..he he..) på søndag, så nytter det ikke for meg å ta noen g-test før 10 dager etter ventet mens...Kjedelig,kjedelig!!!!![:@]

Huff da. Det kan ikke være noe greit å ha mistet to ganger[:(] 
Hvorfor kan du ikke ta g-test før ti dager etter IKM?
Prøvingen kan være veldig frustrerende innimellom ja.. Har du faste sykluser? Det jeg plages med er jo sykluser på mellom 30-45 dager[:'(]

Nei, det har virkelig vært kjipe tider..men- eneste som nytter er jo å være positiv å prøve på nytt- og håpe det beste[:)] Må jo sitte en eller annen gang!!! Legen min sa det at på enkelte så vises hcg'n i urinen senere enn hos andre...Derfor må jeg vente 10 dager før jeg får noe endelig svar. Synes selvf tidligere på blodprøver, men er litt pinlig å løpe ned legekontoret hver gang jeg "føler på meg" at jeg er gravid..;) Hadde min første 28 dagers syklus forrige mnd, så nå blir det litt lettere å regne ut hvilken dag som funker!! Så tok faktisk nesten ett år før den stabiliserte seg helt...Lenge har dere prøvd da??

Nei, det har virkelig vært kjipe tider..men- eneste som nytter er jo å være positiv å prøve på nytt- og håpe det beste[:)] Må jo sitte en eller annen gang!!! Legen min sa det at på enkelte så vises hcg'n i urinen senere enn hos andre...Derfor må jeg vente 10 dager før jeg får noe endelig svar. Synes selvf tidligere på blodprøver, men er litt pinlig å løpe ned legekontoret hver gang jeg "føler på meg" at jeg er gravid..;) Hadde min første 28 dagers syklus forrige mnd, så nå blir det litt lettere å regne ut hvilken dag som funker!! Så tok faktisk nesten ett år før den stabiliserte seg helt...Lenge har dere prøvd da??

Du har ikke begynt på noen utredning eller lignende, siden dere har prøvd over ett år nå? Nå er vel kanskje ikke det så viktig da, i og med at dere kan få barn mener jeg... Håper jeg får mer stabile sykluser etterhvert. Satser på at TR kommer imorgen, om jeg har hatt rett følelse rundt EL, så skal jeg visst det.
Jeg sluttet på pillen i august ifjor, rett før bryllupet vårt. Er i pp5 nå da, pga de lange syklusene mine. Så egentlig har vi jo prøvd seks måneder nå da[:'(] Menmen, det kan jo ta litt tid dette her har jeg skjønt!

Har egentlig ikke krav på noe utredning så lenge man blir gravid, og ikke har mistet 3 ganger etterhverandre. Men, da jeg var på ullevål ved siste SA, sjekket de om jeg hadde butterfly livmor osv..Fant ikke noe galt. Men de sa at det ikke er uvanlig å miste to ganger, spes hvis man hadde ureg.messige sykluser. Har aldri hørt om det før ( jobber som avd.sykepleier )så spurte ene legen hos oss, som heller ikke hadde hørt at syklusen skulle ha noe å si på det..Men,men- alle sier jo så mye forskjellig!![:@] Den sitter nok snart hos deg og skal du se!!!! Vet hvor ufattelig dritt det å gå rundt å vente!!!!! Skjønner det er kjedelig med lange sykluser- been there, hadde gjerne 2 uker over hver gang selv. Men det ordner seg:):)

Ja, det er forvirrendes til tider rett og slett! Håper virkelig det klaffer for deg nå! Hvor gammel er du og mannen din? Har dere barn fra før av?

Jeg ble akkurat 30[:@]..uff og uff- føler meg ikke som det!!!! og den skjønne mannen min 25- så litt aldersforskjell på oss[;)] ingen barn fra før...ikke et dyr en gang bortsett fra alle hybelkaninene som egentlig burde vært fjernet ser jeg..[:D]dere da??

Jeg ble akkurat 30[:@]..uff og uff- føler meg ikke som det!!!! og den skjønne mannen min 25- så litt aldersforskjell på oss[;)] ingen barn fra før...ikke et dyr en gang bortsett fra alle hybelkaninene som egentlig burde vært fjernet ser jeg..[:D]dere da??

Jeg blir 24 i år, og mannen min 27. Vært sammen 7 år i april[:D]
Vi har to pusekatter, en del hybelkaniner, og vurderer å kjøpe oss akvarie nå[;)]

Jeg kan jo si at jeg er tjueti..høres liksom litt bedre ut enn 30[;)] har litt småstikking i magen nå..hatt det siden EL..*håpe,håpe,håpe at jeg er gravid*!!!!![:)][:)][:)] noen tegn hos dere da jenter??

Næææh, ingenting i det hele tatt her. Men det var det ikke når jeg var 16 heller. Tok abort da, var med eksen min, og følte meg altfor ung til ett slikt ansvar. Da tisset jeg bare mye, men visste ikke at jeg var gravid før 6 uker på vei da[&:]

Back
Topp