~ Angelickas dagbok ~

Hihihihi, jeg savner jentene mine her inne, og mannen min kommer til aa bli kost ihjel naar jeg kommer hjem[:D] Ellers har jeg det bare bra ja[;)]

Så kjekt å høre fra deg[:)] Jeg er veldig misunnelig på deg[:)] Håper at du har en kjempe fin ferie og krysser fingrene for deg at du har EL når du kommer hjem heller slik at du kan komme inn i oktoberforumet til meg[:)]

Ja, faar haape det Silje! Jeg kommer hjem paa tirsdag ja. Vaeret har faktisk vaert ganske greit, ingenting regn ihvertfall! Bare koser oss, men er helt gaaen i beina etter all traskingen og shoppingen[&:]

Nei, naa maa jeg gaa! Men vi snakkes vel antageligvis paa tirsdag jenter! Snakkes[:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

VELKOMMEN HJEM!!!

Thank u darling! Nå har jeg og mannen min kooost oss på sofaen med Greys Anatomy som jeg ikke fikk sett forrige uke, samt gumlet kebab og M&Ms! Yamyam[:D] Ikveld blir det desidert sengeakrobatikk[;)] Hvordan går det med dere da? Noe nytt?

Hvor lenge er det til du skal teste? London var kjempe, reiser dit igjen - garantert[:D] Men guuuud så deilig å være hjemme med mannen igjen og da[;)] Har fått shoppet en del da, gikk hardt utover lommeboken for å si det sånn..hehehe[:D]

Velkommen hjem[:)][:)][:)] Håper du har hatt en kjempe fin tur og kost deg masse[:)] Nå er du vel tilbake med friskt mot og klar for full prøving igjen[:)][:)]

Ja, hoppet på ham igår[:D] Og har stooore planer ikveld og[;)]
Jeg har handlet bukse, dresshorts, hvit skjorte, belte + en masse ascessories[;)]

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar: EL-slim???

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar: Venninen min var på besøk og vi bestilte litt forskjellig til London, bl.a. skal vi på Madame Tussauds[:)]

18.januar: Var siste gang hos kiropraktor, skal bare på kontroll om en to-tre uker.

19.januar: MÅ lese[:'(]

20.januar: MÅ lese[:'(] Middag hos mamma

21.januar: MÅ lese[:'(] Pakking til Londonturen

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D] Tror EL var idag! Isåfall kommer TR den 4. februar, altså syklus på 31 dager?!

23.januar: Mannen kommer hjem fra Nordsjøen, og jeg er ikke hjemme til å ta imot ham[&:] 

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London -  Herregud, gikk 26 dager uten sex!!!

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Tror EL var 22 januar. Isåfall kommer TR den 4. februar, altså syklus på 31 dager?! Stemmer det folkens?

Aaah, ok, men da kommer vel TR den 5 da tenker jeg.. *regne ut hvordan det passer med mannens jobbing*

Din fruktbare periode er:
19.02.2008 - 24.02.2008

Eggløsningen finner sted:
22.02.2008

Termin:
16.11.2008

Æsj, mannen reiser ut den 20[:@] Menmen, får vel bare se da.. Om syklusene mine stabiliserer seg på rundt 30 dager, er jo ingenting bedre.. Og januarbarn er kanskje bedre enn november/desemberbarn[8|]

Ja, det hadde vært stilig TP!!!![;)]
London var kjempe Snuppis[:)]
Nå holder vi på med å pusse opp badet! Eller, vi skifter ut flisene på gulvet da, og har kjøpt nytt dusjkabinett[:D]

Nei, har ikke fått det opp enda, for vi driver å vasker over flisene.. Har fuget idag[:D] Gleder meg til det blir ferdig slik at jeg slipper å løpe opp til svigerinnen min på do, og kan vaske klær igjen!! Har hopet seg litt opp etter London kan man si[;)]

Hehehe, ja du sier noe der[:)] Her har vi fått inn doen nå endelig, men ikke noen dør på enda da, og vaskemaskin og alt står i gangen[8|]

*Forvirret* Hvor er TP?

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar: EL-slim???

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar: Venninen min var på besøk og vi bestilte litt forskjellig til London, bl.a. skal vi på Madame Tussauds[:)]

18.januar: Var siste gang hos kiropraktor, skal bare på kontroll om en to-tre uker.

19.januar: MÅ lese[:'(]

20.januar: MÅ lese[:'(] Middag hos mamma

21.januar: MÅ lese[:'(] Pakking til Londonturen

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D] Tror EL var idag! Isåfall kommer TR den 4. februar, altså syklus på 31 dager?!

23.januar: Mannen kommer hjem fra Nordsjøen, og jeg er ikke hjemme til å ta imot ham[&:] 

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London -  Herregud, gikk 26 dager uten sex!!!

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Kwat have I done? [&:][;)]

Åh jøsses, snakk om å være trøtt og slapp[&:]

Åh, vi skulle egentlig på hyttetur neste helg og stå på slalåm, men det ble avlyst[:'(]  Lurer på hva jeg skal gjøre idag..hm...

Back
Topp