~ Angelickas dagbok ~

Jeg blir vel sittende å jabbe her inne tenker jeg[:D] Mannen skal visst vær hos kompisen sin, så jeg skal hente ham senere. Hm... Kan jo alltids rydde litt, men det er jo kjedelig[;)]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar:

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 31 dagers syklus i så fall.

6.februar:

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning

8.februar: TR dersom 34 dagers syklus

9.februar:

10.februar:

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Dette er den tidligste dagen jeg kan ta en grav.test.

13.februar:

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Kjære høyere makter! Denne måneden ønsker jeg veldig gjerne å bli gravid. La meg derfor få TR før den 5.februar, slik at jeg rekker å  før mannen min reiser ut

Jeg vet ærlig talt ikke.. Har ikke bestilt billett enda..hehehe[8D]

Frekking[8D]

Jeg hadde bestilt billett for en måned siden, men plutselig skiftet de dagen praksisundervisningen skulle være[:@]

Æsj, hark det opp da vel[;)] Hehehe.. Neida, men ikke drikk melk ihvertfall. Gjør det bare myyye verre! Begynner du å bli klar for testing nå eller? Jeg gleder meg ihjel til du skal teste nå. Vet ikke hvorfor jeg har en god følelse jeg[:)] 
Det er såååå kjedelig å vente på TR[:'(]

Det hadde vært gøy altså, siden det ikke gikk forrige gang!

Hm.. Ja, det kan bli spennende! Nå kom mannen og kompisen her, så det blir vel ett par glass med vin idag[;)]

I natt drømte jeg at jeg fikk en baby gutt nå, for jeg hadde vært gravid uten å vite det[8D] Var voldsomt stress og kav, for vi hadde ingenting klart i og med at vi ikke visste at jeg var gravid..hahaha[:D] 
Ingen tegn til TR enda da[:@]

Hahaha, syke greier! Min baby var inntullet i ett håndkle[:D]
Jaja, får vente til tirsdag da. Kanskje like greit, for jeg tror ikke jeg har tamponger i huset nå. Dyrt å kjøpe på bensinstasjon[:)]

Vanlige OB, de blå. Så bind om natten selvsagt[;)]

Daaaaaaaaaaaaag 30[:@] Kunne ønske jeg hadde sånne korte sykluser istedetfor!!!

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 31 dagers syklus i så fall.

6.februar:

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning

8.februar: TR dersom 34 dagers syklus

9.februar:

10.februar:

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Dette er den tidligste dagen jeg kan ta en grav.test.

13.februar:

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Kjære høyere makter! Denne måneden ønsker jeg veldig gjerne å bli gravid. La meg derfor få TR før den 5.februar, slik at jeg rekker å  før mannen min reiser ut

Snuppis og TP: Jeg kan møte dere etter praksisundervisningen på torsdag, reiser ikke hjem før halv 12 om kvelden[:D] Undervisningen er ferdig klokken 15.00[:)]

Ja, det hadde vært koselig da!!! Kan sikkert spise med deg[;)]

Hei!

Tillater meg å sende inn et lite innlegg i dagboken din jeg:) Sitter her og bare vil ha dagene til å gå..skal egentlig ha mensen på søndag, og nå bare håper jeg så inderlig at den sitter!!!*Masse sinnarynker i panna nå*;)
Anyway- begynte å se litt på denne dagboken din i går kveld, og plutselig ble det så "spennende", og klarte ikke å logge meg ut herfra før jeg nesten hadde "bladd" gjennom alt..he he;) Var så spent på om du/der endelig hadde klart å bli gravid!!
Sender hvertfall mange lykketanker til deg og dere!!! Vi er mange i samme situasjon!!!!

Klem fra meg:)

Så koselig med innlegg i dagboken min!!! Ja, her inne er det stadig mye action[;)] Jeg venter på TR jeg og, som jeg alltid gjør..hehe.. Har jo ikke store troen denne måneden, i og med at vi har vært så lenge borte fra hverandre!
Hvor lenge har dere prøvd da? Ser du er ganske ny her. Ta mitt råd: BV er avhengighetsskapende!!! Det ser du vel på alle innleggene jeg har skrevet på den korte tiden jeg har vært medlem[:D]

Hehehe.. Kan du være med på treff i Oslo TP på torsdag?

Snuppis var ferdig på jobb i fire tiden, så vi lurte på om vi skulle ha middag sammen[:D]

Ja, det synes jeg og[:D] Du får sjekke timeplanen din[;)]

Satser på at hun kan være med hun og! Hun må bare sjekke den travle timeplanen sin først[;)]

Back
Topp