Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

før mannen min reiser ut

ORIGINAL: Tanine
joa, men nå i løpet av morgendagen så blakker jeg meg totalt på flybillett til kypros... finnes jo ikke noen billige biletter [:'(]
Og jeg SKAL på ferie!
ORIGINAL: Signorina
He he..takk for rådet fra dere mer erfarne brukere;) Sluttet på p-pillen januar 07, gravid i mars 07, men SA 10 uker senere- rett før bryllupet vårt[:(]..Gravid på nytt igjen i oktober 07, og mistet det også rett etterpå...Så har vært gjennom en liten "deppeperiode"..- satser på den sitter nå!!! Alle gode ting er jo 3- sant???? Men, uansett om jeg skulle få"tante rød på besøk" ( ser dere har brukt denne betegnelsen her..he he..) på søndag, så nytter det ikke for meg å ta noen g-test før 10 dager etter ventet mens...Kjedelig,kjedelig!!!!![:@]
Nei, det har virkelig vært kjipe tider..men- eneste som nytter er jo å være positiv å prøve på nytt- og håpe det beste[:)] Må jo sitte en eller annen gang!!! Legen min sa det at på enkelte så vises hcg'n i urinen senere enn hos andre...Derfor må jeg vente 10 dager før jeg får noe endelig svar. Synes selvf tidligere på blodprøver, men er litt pinlig å løpe ned legekontoret hver gang jeg "føler på meg" at jeg er gravid..;) Hadde min første 28 dagers syklus forrige mnd, så nå blir det litt lettere å regne ut hvilken dag som funker!! Så tok faktisk nesten ett år før den stabiliserte seg helt...Lenge har dere prøvd da??
Jeg ble akkurat 30[:@]..uff og uff- føler meg ikke som det!!!! og den skjønne mannen min 25- så litt aldersforskjell på oss[;)] ingen barn fra før...ikke et dyr en gang bortsett fra alle hybelkaninene som egentlig burde vært fjernet ser jeg..[:D]dere da??