~ Angelickas dagbok ~

Ønsker deg en kjempe fin helg!![:)]

Takk jenter!!! Har dere noen planer for helgen eller? Jeg og mannen min skal synge singstar nå[:D] Jeg koser meg med en sider. Vi har vært å badet på noe som heter "skumringstimen". Svømming, frukt og isvann. Herlig!!!

Kjedelig når de ikke dukker opp ja! Nå ser mannen min på tippekampen og koser seg med øl[:D] Vet ikke helt hva planer vi har idag, men det blir vel noe singstar etterhvert...hehehe[:D]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar:

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Dette er den tidligste dagen jeg kan ta en grav.test.

13.februar:

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Ja, får håpe på det!!! Men har ikke sånn kjempehåp sånn sett, i og med at jeg hadde 43 dagers syklus forrige gang, og jeg og mannen var borte fra hverandre tre uker i januar[&:]

Men, nå er det 3 dager til testing[;)] Kan jo være litt tidlig da i så fall, men er jo på dag 39 uansett, så verdt ett forsøk[:)] 

Ja, men er ikke så håpefull nå som jeg har vært før liksom. Men det kan jo være bra det og da! At jeg slapper mer av[:)]

Ja, nå er jeg jo snart i pp6, så er myye mer avslappet nå egentlig. Hadde jo håpet at syklusene mine kunne bli litt mer stabile egentlig[8|] Menmen.. Ikke noe å gjøre med det. Jeg har 7 EL-tester jeg kan ta i pp7, om det ikke klaffer nå. Mannen er antageligvis i Nordsjøen under pp6 ser du[&:]

Han er antageligvis borte ved EL neste pp ja. Ute i 14 dager. Men kan jo håpe på at det går da. Spørs hvor lang denne syklusen blir. Da kan det kanskje gå.. Menmen, får bare se det an rett og slett!
Hvorfor tror du ikke det skjer noe før på høsten?

Oi! Hva skal han så lenge borte fra deg da? Det høres greit ut med hjelt etter sommeren ja! Kjipt å gå sånn. Hvilke tiltak kan de hjelpe deg med da i så fall? Du er vel oppe i ganske mange dager nå uten TR er du ikke det?

Det er godt du ser lyst på tingene[:)] Må jo være kjedelig å måtte være fra hverandre så lenge, men gud så deilig det er å se hverandre igjen da[:D]
Utdannelse er jo faktisk veldig greit å få unnagjort da! Jeg tar faktisk litt av siste året av utdannelsen min nå før sommeren, slik at det blir mindre til neste år å gjøre[:)] Tenk, neste år er jeg antageligvis ferdig med utdannelsen min!!! Fem lange år, men det er jaggu verdt det[;)]

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!! Tickeren min prater om at en hjemmetest kan funke idag, men den gjør nok ikke det... Hadde jo 43 dagers syklus forrige gang, så stoler ikke på det liksom[&:] Tester den 12 jeg tenker jeg meg!
2 dager til testing!!!!!!!!! Skremmer meg litt, men alikevell tror jeg ikke jeg er gravid.
Av og til føler jeg det aldri kommer til å skje for oss[:(] 
Ingen tegn til TR enda, men er jo bare på dag 37. *sukk* Om jeg bare hadde hatt stabile sykluser, så hadde alt vært så mye lettere[&o]

Ingen tegn til TR nå heller. Nå kan TR holde seg borte altså!!!
Mannen lager hjemmelaget pizza, og jeg gleeeeder meg til å spise den[:)] 

Den står i ovnen nå! *Vann i munnen*

Næh, hadde kalkun hos mormoren min i 2 tiden, så dette er kvelds[8D]

Åååååååååh, pizzaen var kjempegod!!!!!!!![:)]

wææææh, så spennende!! Jeg merket det på mensmurringer uten mens [;)][:)]
Krysser fingrene noe seriøst for deg nå altså!! [:)][:)][:)][:)]

Hihi, hadde vært ganske moro nå ja[:D] Alt fint med deg?

Alt vel med meg! Hadde det ikke vært for at brystene var så ømme, hadde jeg ikke ant jeg var gravid [8|]
Gruer meg nesten litt til legetimen 21.februar...teeeeenk om han sier det ikke er noe der da?? [&:][>:][8|][:D][:D][:D]

Det går nok kjempefint kan jeg tenke meg[:D][:D][:D]

Back
Topp