~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Trist det ble negativ test på deg Angelicka, bare å holde motet oppe og ikke gi seg.......

Tusen takk Randålf[:)]

ORIGINAL: Tanine

ORIGINAL: Angelicka23

Med tanke på de lange syklusene mine? Ja, kanskje det hadde vært noe ja[8|] Kjedelig når det går sååå lang tid liksom mellom hver gang! Trodde likso syklusene skulle stabilisere seg rundt 30 dager jeg. Ikke 40![:'(]

Ja, det var i forhold til det jeg tenkte.
Det trenger jo absolutt ikke å være noe galt (vil ikke bekymre deg), men man kan aldri vite om kroppen bare tuller litt eller om det er noe mer som gjør at syklusene er så lange.
Bedre å sjekke en gang for mye, ikke sant? [:)]

Tror du har rett i det Tanine. Er en liten stund siden jeg hadde GU sist og, så kan jo ta det i samme slengen. Fastlegen min er gynekolog og, så da kan jeg jo slå to fluer i en smekk. Men venter til TR eventuelt dukker opp nå da. Jeg får kjapt time hos legen min uansett når jeg ringer[:)]

Huff. Ja det er kanskje like greit å sjekke da sånn sett! Men jeg har jo vært gravid før da. Skjønner bare ikke hvorfor syklusene er så lange. Tror ikke de var sånn før jeg begynte på pillene ihvertfall[8|]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Ja, ingen tegn til TR enda ihvertfall. Så har litt håp her enda!

Ja, sant det. Synes vi bør få det til nå. Er jo i pp5[;)]

Nei, sant det[:)] Men har jo på en måte prøvd i 7 måneder nå da, men har bare hatt lange sykluser. Kunne godt fått en spire nå ja!
Er på dag 40, og ingen tegn til TR heller da...

Tuuuuusen takk jenter[:D][:D][:D][:D][:D]

Ingen TR har dukket opp enda. Det skal vel gå 50 dager eller noe denne gangen[:'(]

Nei, jeg håper for Guds skyld ikke det! Hvis jeg ikke har fått TR innen dag 45 så går jeg til legen altså!

Jeg er sånn sykt ambivalent for tiden. Igår begynte jeg å grine for egentlig ingenting, og var skikkelig lei og trist (kan jo være pga negativ test da). Så sliter jeg veeeldig med kvalme/halsbrann for tiden, men tror neppe det er graviditetstegn, for jeg hadde det sånn litt før jul og). Akkurat som jeg skal til å spy innimellom, så i natt måtte jeg sove med puten høyere for å få sove.
Er skikkelig trist og oppgitt innimellom, samtidig som jeg har ett håp enda om at jeg kan være gravid i og med at jeg er på dag 40. Men så tenker jeg at det var jo 43 dager i forrige syklus, og at jeg aldri vet helt hvor lang denne blir. Kunne bare syklusene vært stabile!!!! Jeg blir gal innimellom jeg. Jeg har så sykt lite lyst til å bli skuffet med negative tester denne gangen og. Nå vil jeg bli gravid!!!

Sånn hadde jeg det i går og[&:]...felte tårer for ingenting.....[:(]Jeg har prøvd å tenke på hvorfor jeg er sånn og når jeg tenker meg om har jeg blitt mer følelsesladd siden jeg sluttet på p-pillene. Veldig blid når jeg er blid, tristere når jeg er trist og sintre når jeg er sint....Men om dette har med prøvigen å gjøre eller om det er hormonene er vanskelg å si, men har begynt å venne meg til det nå som jeg vet om det....

Ja, du sier noe der. Er helt "normal" så og si ellers i syklusen da. Igår kan det jo være en reaksjon på negativ test[&:] Er lei av de negative testene da. Stadig sjekking etter TR og laaaaange sykluser *sukk*. Det kan være kjipt til tider!!!

Uff ja dette tar på, jeg peier ikke å teste, så vet egentlig ikke hvordan jeg reagerer på negative tester...Skjønner lange sykluser kan være frustrerende, heldigvis 28 eller kortere på meg.... Men tar på å ha prøvd i 13 pp og.....Skal ikke være enkelt...

Nei, det skjønner jeg godt! Og jeg synes mine 5 pper er lenge liksom[8|] Siden jeg har så lange og uregelmessige sykluser så blir det liksom til at jeg tar en test rundt dag 40 eller om jeg skal på fest eller ett eller annet. Kan jo ikke sette hele livet på hold heller, men kunne ønske det kunne skje nå. Så må det jo sies at jeg er en superutålmodig person og da! Hvertfall når det gjelder ting jeg gleder meg til[:)]

Ja utolmodig er vi vel alle som venter på noe godt[;)] Ja lurt å teste om du skal drikke og sånt ja, jeg måtte også det en  gang.....Som du sier vi må leve mens vi venter...

Ja, tror det er viktig og jeg! Kommer jo til å oppfylle mine drømmer og ambisjoner på lik linje om jeg blir gravid og da selvsagt[;)] Men kommer ikke til å drikke da..hehehe[;)]

Da var jeg over på dag 41, og ingen tegn til TR enda[&:]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar:

16.februar: TR dersom 42 dagers syklus

17.februar: TR dersom 43 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

ORIGINAL: snuppis30

Tanta di ble tydeligvis skremt i går siden hun ikke tør å komme nå [:D] Får håpe at hun ikke kommer i det hele tatt [:)]

Ja, det hadde vært fint!!! Jeg vil ha positiv test på mandag[:)]

Har du begynt å tempe? Hvordan funker det da?

Back
Topp