~ Angelickas dagbok ~

Oi, må det være akkurat samme tid hver dag? Høres litt stress ut synes jeg!

Hm.. Får satse på at det er litt slingringsmonn da, slik at du kan sove litt lenger i helger og sånn...hehe[;)]

Jeg gleder meg til mandag, for da begynner praksisen min i tingretten! Blir sikkert utrolig lærerikt[:)] Og så skal jeg jo teste mandag, om ikke TR dukker opp[;)]

Huff da.. Det er slitsomt! Jeg har vært mye kvalm de siste dagene[&:]

Det tar på og ikke ha oiverskudd og energi. Jeg skjønner ingenting, for jeg er plutselig begynt å stå opp tidlig! Jeg som er den syvsoveren[8D]

Hei

Hvordan går det med Angelicka og Snuppis da?[:)] Jeg har vært veldig dårlig til å være her inne. Egentlig veldig dårlig til å være inne på babyverden i det hele tatt. Skal du teste på mandag Angelicka?[:)] Så spennende[:)] Kommer du inn i oktoberforumet da?[:)] og deg da Snuppis? Skal du snart teste deg?[:)]

Det er ikke så lenge til 8. mars da[;)][:)] Det er jo før påske og ikke en måned til en gang[:)][:)] Men da rekker du ikke oktoberforumet da[:(] Blir det november du får termin da i så fall?

Det blir du vet du[;)][:)]

Jeg har forresten fått meding av truseprinsesse i dag[:)] Det går fint med henne og de er jo klare for å prøve igjen i april så det blir koselig[:)]

Jeg rekker oktober om jeg er gravid nå. Hadde en negativ test i forgårs, er på dag 41 i syklusen nå. Men hadde jo 44 dagers syklus sist da[&:] Alt bra med deg?

Har ikke hørt noe fra TP jeg[:(]

Med meg går det veldig fint[:)] Jeg er 7.5 uke på vei nå[:)] Det går tregt, men fremover[:)] I går spydde jeg for første gang på en parkeringsplass utenfor jobben til mannen min av alle plasser så det var ganske flaut[:)] Men har vært nokså fin i dag[:)] Gleder meg til disse første 12 ukene er ferdige[:)]

Så koselig hvis du også kommer inn i oktoberforumet[:)][:)] Vi begynner å bli en god gjeng der inne nå[:)]

Truseprinsesse forsto jeg trente for å komme i bedre form og konsentrerte seg om andre ting for tiden. Hun kommer helt sikkert til å ta kontakt med dere snart[:)] Hun trengte nok bare å koble ut og tenke på helt andre ting enn unger og sånn.

Hihihi, sorry at jeg ler, men det må jo være passe flaut ja!
Jeg håperhåper å komme inn i oktoberforumet! Hadde vært gøy og være gravid nå, for tanten min har sitt forsøk nummer 2 nå med prøverør. Satser på at det klaffer for henne og, så kan vi to gå gravide sammen! Antar vi har termin innen en uke fra hverandre da[:D]

Jeg har en del EL-strimler liggende som jeg eventuelt skal bruke neste pp[&:]

Fikk penger av papsen jeg idag (snillesnille pappen min), så jaggu meg fikk mannen min seg ny pc gitt[8D] Så nå sitter han og trykker og er SÅ fornøyd her[:D] Han kjøpte liljer til meg på veien hjem fra pcshopping (men jeg hintet grusomt om at det var best han kjøpte noen fine blomster til sin snille frue da *hirrhirr*) [8D]

Det er så koselig, og det blir så mye koseligere med blomster i huset[:D]
Nå har vi sittet i over en time, og skrevet takkekort for bryllupet. På tide vi får dem ut nå[8D]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten. Tester meg om TR ikke dukker opp før dette!

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Stikker innom for å ønske dere en kjempe fin helg!!![:D]

Så koselig!! God helg til dere også[:D]

Lurer på om jeg skal teste igjen imorgen jeg? Om TR ikke har kommet til da.. Hadde jo 44 dagers syklus da, men en test som brenner og venter på å bli tatt[8D]
Tanten min har prøverør nå, andre forsøket, og hun skal teste imorgen tidlig. Hadde jo vært kjekt om vi begge hadde testet på samme dag og vært gravide da[:)] Om ikke denne er positiv, så dukker vel TR opp en av dagene uansett.. Eller hva synes dere? Er jo på dag 43 i morgen, samme som forrige måned[8D]

Nå skal jeg snart gå å svømme på skumringstimen. Det er sååå herlig! Skal kanskje ta sol etterpå og[:D]

Back
Topp