~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@]

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Thank you darling!
Jeg er rimelig lei ja..hehe.. Sykt at syklusen min  plutselig skulle bli såååå lang da. Og så ingen positiv test liksom[8|]
Nå venter jeg til dag 60 eller noe til å teste meg altså[:@] (Som om jeg klarer det når jeg har en liggende i skapet på badet[8D])

Ja hvorfor skulle den plutselig henge seg opp nå liksom..........hmmm blir ikke klok på den tanta di nei...

Jeg blir vel sittendes fast i år og dag på pp5 jeg nå. Begynner å få angst for at det er noe galt med meg[&:]

Off stakkar deg..........Ja vi har en tendens til å tenke det verste.....Men velger å tro at det ikke er noe galt med deg.....Kroppen holder vel bare på å streve litt med å komme i normalt gjenge igjen etter p-pillene.......

Ja, det er helt sykt. Sluttet jo i august ifjor; ett halvt år siden nå! Aldri mer p-pille spising her nei![:-]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@] 

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis - skal svømme med tanten og svigerinnen min...

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpe sånn ladycomp etter jeg har blitt gravid. Så slipper jeg å pumpe kroppen min full av hormoner og dritt[:'(]

Kan det ikke ta to år før man blir gravid etter spiral da?

Forresten; kjempefin signatur du har fått deg TP!!

Er det bilder du har funnet på nettet? Eller er bildene dine og?

Da skal du få lage for meg og om du vil[:D][;)]

Jeg tror nok du har jukset med innleggene dine her inne TP[;)]

Snuppis: Vi sier nanna for hade innimellom ja[:D]

Hihihi, så morsomt[:)] Rart med forskjellige dialekter rett og slett. Noen planer for helga da jenter?

Det blir vel bare lesing tenbker jeg. Jeg har forresten fått legetime den 16.mars. Ganske lenge å vente til, men ikke noe å gjøre med det[:'(]

Joda, så lenge jeg har fått time, så er det jo greit det da[;)]
Er faktisk på dag 48 idag, ingen tegn til TR.. helt syyykt altså!
Jeg ble faktisk irritert på svigerinnen min igår. Jeg fortalte om min tante (som har vært gjennom prøverørsforsøk nr. 2), og at hun hadde sykemeldt seg nå pga høyt blodtrykk. Da klarer hun å si at det ikke hjalp å stresse sånn for å bli gravid! Hallo! Tanten min har prøvd i over ett år, og har vært gjennom to prøverør. Klart man blir litt stressa da etterhvert!
Hun fortalte videre at med første barnet hadde hun klart det på første forsøk, og at med andremann hadde det gått lenger tid. Men det var bare fordi at hun hadde begynt å stresse med det. Jeg kjente jeg ble litt hissig inni meg da ja![:@]

Helt enig!!! Og det var jo ikke sånn at hverken tanten min, eller meg for den saks skyld, stresset masse i begynnelsen! Forrige gang ble jo tanta mi og gravid på første forsøket (med eksmannen), men det blir jo ikke akkurat lett når samboreren hennes bare har 20% ålreite svømmere. Jeg skjønner jo at kroppen hennes har hatt en reaksjon på det som skjer, ellers hadde det jo vært unormalt nesten, om hun ikke hadde hatt noen reaksjon på alt dette i det hele tatt!
Jeg blir bare så sint, og det ert godt å få det ut her[:@] 

Jeg og er helt utslått her jeg sitter. Sovnet sent, og stått opp tidlig...

Back
Topp