~ Angelickas dagbok ~

Aaaaaaaaah, der var bading og soling overstått. Skikkelig luksus altså[:D]

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis

23.februar:

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Stikker bare innom for å ønske deg en god helg, og jeg håper at testen du tar i dag eller en av de nærmeste dagene er så positiv at det ikke er noen tvil!!!

Lykke til![:D][:D]

Selvsagt negativ test idag, og mensen kom til tanten min og[:'(] Så nå blir det tredje prøverørsforsøk på de etterhvert[&o]

1.februar: 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus

23.februar:

24.februar:

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager

Ja, jeg bestiller legetime på mandag. Drittlei disse lange syklusene mine[:'(]

Huff så leit at du ikke skal få orden på disse syklusene dine angelicka.....Tr bør kjenne sin besøkstid...

Ja, det kan være skikkelig frustrerende altså[:'(] Synes jeg kjenner litt menssmerter, men er usikker[8|]

Nei, det er jo akkurat det. Kjipt med all prøvingen, og ingen resultat[:'(] Mannen kikket på meg idag og sa: Nå tester du deg hos legen, og om det ikke er noe galt der, så skal jeg jaggu meg sjekke meg jeg og.. Så tenkte han seg om.. -Ehm, men hvordan funker det der? Hehehe, han har skikkelig legeskrekk, men jeg fortalte at det bare var en sædprøve antageligvis, og da så han rimelig letta ut[:D] Forklarte og at det var nok bare å få skikk på syklusene mine, og at det var derfor jeg gikk i første omgang.

Det er det jeg og tenker[;)] Hadde vært kjipt om det hadde vært ett eller annet, så hadde vi prøvd så lenge. Eller, ikke SÅ lenge da, men ett halvt år er jo en stund. Og det er jo helst pga de lange syklusene mine at jeg skal teste meg. Så har jeg ikke hatt GU på en stund heller,

Jeg har ikke fått time enda, skal bestille på mandag. Men fastlegen min er og gynekolog, så pleier å ta det i samme slengen når hun sier jeg må ha ny GU og jeg er innom for ett eller annet[;)] Legen min er kjempeflink[:)]

Ingen TR enda[:'(] Da kunne jeg jo fått positiv test heller enn å gå sånn og vente! GRRRRRRRRR[:@]

1.februar: 

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

23.februar:

24.februar:

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager

Nå får tr dukke opp om den har tenkt å komme til deg altså angelicka......Lykke til med å bestille time til legen i morgen og.......Nå skal det ordne seg..[:)]

Ja, får satse på det! Håper bare legekontoret har åpent til 4 om dagene, for jeg jobber 8 - 15.30 nå som jeg skal ha praksis. Om TR ikke har dukket opp til legetimen, så får jeg rett og slett ta en test der!

Ingen TR enda! Nå har jeg stått opp og skal begynne å gjøre meg klar for den første dagen i tingretten! Utrolig spennende[:)] Lurer voldsomt på hvilke oppgaver jeg blir satt til[;)]

Tilbake fra "jobb", og jeg hadde det kjempegøy!!!! Gleder meg til jobb imorgen igjen[:D]

Ingen TR i løpet av dagen, jeg har hatt mensmurringer, men det har jeg jo hatt de siste dagene, så har trodd at TR skulle dukke opp! Har kjøpt meg nye tester idag, Quick Response, så håper de er gode og at jeg får en positiv test imorgen!!!

Heeeeeia trusa!
Jeg hadde negativ test idag og jeg[&:] Ser ut som jeg holder på å få verdens lengste syklus her[:'(]
Ellers er alt fint. Drikker kaffi og skal på jobb snart[;)]

Nei, må visst vente ett pare-tre uker. Får ringe igjen imorgen og ta den timen tenker jeg[:@]

Back
Topp