~ Angelickas dagbok ~

Ja, det er skikkelig drittvær her, så jeg er usikker på om jeg egentlig vil gå ut. Kanskje kjøpe noe imorgen heller? Hm... vanskelig valg..hehe..

Godt det ordnet seg for deg Snuppis! Nå har jeg vært og handla meg godteri, så nå skal jeg kose meg med tv, digg og kaffe og baileys[:D]

Det hørtes godt ut[:)][:)][:)] Jeg også har lyst på noe godt[:)] Hehe.. nei forresten skal holde meg. Spiser nok[:)] Såååååååååååååååååå utrolig herlig med helg[:)] Det er bare helt fantastisk[:)]

[:)]Jeg også vil ha noe godt i morgen[:)] Jeg skal spille håndballkamp da så da føler jeg at jeg kan spise litt etterpå[;)] Jeg håpet at jeg kanskje kan høre med foreldrene mine om de kan se etter Emil i morgen kveld slik at vi kan gå på kino eller noe[8|] Noen som vet om noen koselige filmer som går? Og så kanskje drikke vin eller noe på en rolig uteplass etterpå[:)]

ORIGINAL: Silje1982

[:)]Jeg også vil ha noe godt i morgen[:)] Jeg skal spille håndballkamp da så da føler jeg at jeg kan spise litt etterpå[;)] Jeg håpet at jeg kanskje kan høre med foreldrene mine om de kan se etter Emil i morgen kveld slik at vi kan gå på kino eller noe[8|] Noen som vet om noen koselige filmer som går? Og så kanskje drikke vin eller noe på en rolig uteplass etterpå[:)]

Hva spiller du? Altså på banen? Bedrift eller? Jeg har spilt håndball i 8 år[:)]

Oooh, måtte trekke ut alle ledningene her, for plutselig lynte det noe voldsomt! Så det ble kos på sofaen med en god bok. Trilogien fra Stieg Larsson anbefales på det sterkeste!!!

Jeg sluker alt som er av krimbøker. Mannen min leser dem og, så jeg må liksom vente til han var ferdig med enen før jeg kunne begynne på den, så leste han toen, og det er den jeg leser på nå[:)]
Er samboeren din flink til å ta bilder? Her i huset er det som oftest jeg tar, så ikke så mange bilder av meg..hehe.. men er ikke sånn kjempe til å ta bilder da[;)]

Huff, det kan ikke være godt med den foten nei! Så gøy at han liker å ta bilder da! Dere har vel en hel haug med bilder av all slags da etterhvert[;)] Hva jobber han som?
Her var det helt sykt vær for ett par timer siden. Det høljet ned, og plutselig kom skikkelig svære lyn! Måtte jo nappe ut det som var av kontakter[:)]

Åh så koselig! Jeg har pratet med tanten min i telefonen en time. Som dere skjønner så er jeg ganske skravlete av meg[:D] Nå skal jeg lese litt straffeprosess. Igår leste jeg ut den andre boken av Stieg Larsson. Blir jo heeelt hekta når jeg setter igang, så leste til halv fem i natt[8D]
Legge meg tidlig idag ja! Problemet er at den tredje boken hans ligger og venter på meg... Kanskje jeg bare skal begynne på den ikveld? [;)]

Blir elt imponert når jeg hører hvor mye du leser, jeg sovner etter 1 side, så du kan tenke deg hvor lang tid det tar med en bok her i huset...hehe. Sambo må alltid lese de først for han gidder ikke vente på at jeg skal bli ferdig , det skjønner jeg godt[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Blir elt imponert når jeg hører hvor mye du leser, jeg sovner etter 1 side, så du kan tenke deg hvor lang tid det tar med en bok her i huset...hehe. Sambo må alltid lese de først for han gidder ikke vente på at jeg skal bli ferdig , det skjønner jeg godt[:)]

Hehehe.. Mannen min og liker godt å lese da! Men forskjellen på oss er at jeg sluker bøker, men hans leser dem[:D]  Hehehe.. Han hater når jeg setter igang med en bok, for da kan jeg forsvinne i ett par-tre dager. Da står jeg opp og leser hele dagen til langt på natt; går på do og leser, ligger på benken, pusser tennene, røyker; alt med boken i hendene[;)] Jeg er visst ikke til å snakke til[8|]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Huff, det kan ikke være godt med den foten nei! Så gøy at han liker å ta bilder da! Dere har vel en hel haug med bilder av all slags da etterhvert[;)] Hva jobber han som?
Her var det helt sykt vær for ett par timer siden. Det høljet ned, og plutselig kom skikkelig svære lyn! Måtte jo nappe ut det som var av kontakter[:)]

Min kjære er journalist.

Åh, det må være interessant! Hvor jobber han da? Eller er han frilans?

Hehe, ja da blir du hektet på boken ja. Kunne aldri vært meg, men liker å lese da.........Bar blir så trøtt, det blir jeg av filmer og........Glad i å sove ja

Oi! Ja, da har han nok å finne på ja[:)] Spennende jobb[;)] Har du funnet ut hva du vil angående skole?

Jeg syntes begge deler hørtes kjempeinteressant ut. Det du må prøve å se for deg er jo hva du ønsker å jobbe med 10 år- 20 - 30 år frem i tid? Hva ønsker du å gjøre? Hvordan ser du for deg arbeidsdagene dine? Hva er lettest å få jobb i? Hvor tjener du best? Jeg hadde laget en for og mot liste. Som oftest vet man innerst inne hva man vil mest, og ser det best når man har det på papiret foran seg[;)]

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg skjønner samboeren din veldig godt at han leser boken før deg hvis du bruker å lese en side hver kveld [:D]

Ja det tar sin tid, hehe.......

Åååh, så gode middager dere skal ha da! Her blir det vel noe lett og kjedelig som tomatsuppe eller noe..hehehe.. Gidder ikke styre når det bare er til meg selv liksom...

Ja, det er oss ja[:D]
Satser på at det blir noe snacks mat i London ja!
Er allerede blitt mørkt her[&:] Kunne tenkt meg en fest eller noe idag, men ikke sånn drikkedrikke, men kos og ikke gå til byen[8|]

ORIGINAL: snuppis30

Det var kjempe fine bilder [:D]

*Takketakk* [:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg vil også gifte meg. Fant en kjempefin kjole på den Maggie Sottero eller hva hun heter-siden.

Ja, det er Maggie Sottero kjole jeg har.. Helt nyyyydelig[:D] 

JEG OG VIL BLI GRAVID NÅ!!! (Men må kanskje ha sex for å bli det[8D])

Back
Topp