Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Silje1982
[:)]Jeg også vil ha noe godt i morgen[:)] Jeg skal spille håndballkamp da så da føler jeg at jeg kan spise litt etterpå[;)] Jeg håpet at jeg kanskje kan høre med foreldrene mine om de kan se etter Emil i morgen kveld slik at vi kan gå på kino eller noe[8|] Noen som vet om noen koselige filmer som går? Og så kanskje drikke vin eller noe på en rolig uteplass etterpå[:)]
ORIGINAL: RANDÅLF
Blir elt imponert når jeg hører hvor mye du leser, jeg sovner etter 1 side, så du kan tenke deg hvor lang tid det tar med en bok her i huset...hehe. Sambo må alltid lese de først for han gidder ikke vente på at jeg skal bli ferdig , det skjønner jeg godt[:)]
ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: Angelicka23
Huff, det kan ikke være godt med den foten nei! Så gøy at han liker å ta bilder da! Dere har vel en hel haug med bilder av all slags da etterhvert[;)] Hva jobber han som?
Her var det helt sykt vær for ett par timer siden. Det høljet ned, og plutselig kom skikkelig svære lyn! Måtte jo nappe ut det som var av kontakter[:)]
Min kjære er journalist.
ORIGINAL: snuppis30
ORIGINAL: RANDÅLF
Blir elt imponert når jeg hører hvor mye du leser, jeg sovner etter 1 side, så du kan tenke deg hvor lang tid det tar med en bok her i huset...hehe. Sambo må alltid lese de først for han gidder ikke vente på at jeg skal bli ferdig , det skjønner jeg godt[:)]
Jeg skjønner samboeren din veldig godt at han leser boken før deg hvis du bruker å lese en side hver kveld [:D]