Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: snuppis30
ORIGINAL: Angelicka23
Da tror jeg at jeg har bestemt meg for å vokse musa når jeg reiser til London[:D] Hihihihi...
Det hørtes j***** vondt ut [:(] Jeg bruker baberhøvelen og jeg er fornøyd med det [:)]
Once you wax, you never go back. Hihi.
Angelicka, tarmskylling? Det har jeg og lyst til å prøve faktisk. Få bort alle avfallsstoffene..
Hehehe, ja, og det har jo en viss slankende effekt og[;)]
Alt som er slankende er alltid bra. Haha. [:D]
Sukk, jeg bør vel begynne med oppvasken så det er rent og fint til min kjære kommer hjem fra jobb. Men jeg kjenner at jeg orker ikke helt enda..
ORIGINAL: snuppis30
Grrrrrrrrrrrrr.....helvetes drittttttt [:@][:@][:@][:@] Jeg er så forbanna på msn messenger [:@][:@][:@][:@][:@] Jeg holder på å prøve å installere msn og det tar så evigheter å installere det [:'(][:'(][:'(][:'(]
Hehe.. Skal lage en litt senere. Jeg skjønner ingenting av kroppen min for tiden. Har litt sånne mensmurringer i dag..
Hm.. er ikke EL på gang da?
Om jeg har 31 dagers syklus, så skal den ikke være her før om ti dager.. Men kanskje jeg skal sjekke ut når jeg skulle hatt den om syklusen er 27 dager.. Kan jo hende det var annerledes om det var kjemisk graviditet sist og at derfor tanta kom litt sent.. Hva tror du?