~ Angelickas dagbok ~

Ja, for man river vel opp håret med roten, slik at det vil vokse nytt hår antar jeg! Hm.. lurer på hva annet jeg skal finne på jeg. De hadde jo sånn tarmskylling og[8D]

Synes det blir så "stikkete" hår med barberhøvel.. Altså, det vokser liksom ut igjen i løpet av ett par dager, så må man vente en uke til det har grodd ut nok til å ta det igjen[&:]
Forresten snuppis; nå kan du gjette:

* Jeg har gått Steinerskolen på videregående: Sant/Usant?
* Jeg har piercing i ene brystvorten: Sant/Usanr?
* Jeg har vært med i en oppføring av Les Miserables: Sant/Usant?
* Jeg har aldri vært i utlandet før: Sant/Usant?
* Jeg studerer jus på fjerde avdeling: Sant/Usant?

Jøsses Snuppis! Såvidt jeg kan se var det full pott det jo! Lag en du og da[;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Angelicka23

Da tror jeg at jeg har bestemt meg for å vokse musa når jeg reiser til London[:D] Hihihihi...

Det hørtes j***** vondt ut [:(] Jeg bruker baberhøvelen og jeg er fornøyd med det [:)]

Once you wax, you never go back. Hihi.
Angelicka, tarmskylling? Det har jeg og lyst til å prøve faktisk. Få bort alle avfallsstoffene..

Ja, altså. Det er sikkert jævlig ubehagelig, men må jo være kjempebra for kroppen!!!

Hehehe, ja, og det har jo en viss slankende effekt og[;)]

Hehehe, ja, og det har jo en viss slankende effekt og[;)]

Alt som er slankende er alltid bra. Haha. [:D]
Sukk, jeg bør vel begynne med oppvasken så det er rent og fint til min kjære kommer hjem fra jobb. Men jeg kjenner at jeg orker ikke helt enda..

Vet hvordan det der er.. Jeg har fått vasket klær idag, men ikke lagt dem sammen enda[8D]

ORIGINAL: Ivara

God Helg!

God helg til deg og Ivara! [:D]

Nei, du er god Snuppis! Lag noen påstander du og da, gøy å finne ut mer om folk[;)]

Flink du og da trusa[;)] Lag fem nye om deg da, så skal jeg lage om meg[;)]

Påstander om meg:

* Jeg har hatt sex med en jente- Sant/usant?
* Jeg har to katter- Sant/usant?
* Jeg jobbet for politiet før jeg begynte på jusstudiet Sant/Usant?
* Jeg elsker SM- Sant/usant?
* Jeg holder på å skrive krimbok - Sant/usant?

Gjett i vei[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Grrrrrrrrrrrrr.....helvetes drittttttt [:@][:@][:@][:@] Jeg er så forbanna på msn messenger [:@][:@][:@][:@][:@] Jeg holder på å prøve å installere msn og det tar så evigheter å installere det [:'(][:'(][:'(][:'(]

Kjipt da! Jeg er sur på messengeren min for at den skrur seg på hver gang jeg skrur på pcen[:'(]

Hehe.. Skal lage en litt senere. Jeg skjønner ingenting av kroppen min for tiden. Har litt sånne mensmurringer i dag..

Hm.. er ikke EL på gang da?

3 riktige til deg TP[:)]

Hehe.. Skal lage en litt senere. Jeg skjønner ingenting av kroppen min for tiden. Har litt sånne mensmurringer i dag..

Hm.. er ikke EL på gang da?

Om jeg har 31 dagers syklus, så skal den ikke være her før om ti dager.. Men kanskje jeg skal sjekke ut når jeg skulle hatt den om syklusen er 27 dager.. Kan jo hende det var annerledes om det var kjemisk graviditet sist og at derfor tanta kom litt sent.. Hva tror du?

Ja, det kan jo være det.. Har du tatt EL-tester for å finne ut cirka i syklusen din EL er?

*Venter*

Ja, må jo egentlig se fra den dagen du fikk TR, og så beregne syklusen etter hvor mange dager du normalt sett har...

Men det kan jo hende at EL din er litt før det som er "normalt" da? At du har lenger lutealfase eller hva det nå heter?

Hehe, ikke så galt da[:)]

Irriterende med datatrøbbel ja!

*Lurer på om jeg skal ut og handle meg litt godterier* [;)]

Back
Topp