~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Silje1982

Hehe... ja, nå fikk du deg en ekstra stjerne her[:)] Gratulerer så masse[:)][:)][:)][:)] Det er noen innlegg det ja[:)] Ser ikke ut som vi kommer så veldig langt bak nei[:)]

Hehehe.. Men har ikke akkurat vært medlem lange tiden i forhold til deg da.. *ler* Du får skrive som du er gal, så er du snart senior du og[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Veldig avhengig Angelicka

Hihihihi.. Du er ikke så verst selv! Er vel bare 380 innlegg fra neste stjerne.. Hva heter den medlemsstatusen?

ORIGINAL: **Eggerøra**

ORIGINAL: Angelicka23

Måtte bare skrive ett innlegg her inne for å:

Gratulerer meg selv med en ny stjerne!!!

Hurra! 1500 innlegg siden 20.10.07!

Det betyr cirka 17 innlegg til dagen siden jeg ble medlem

Avhengig jeg?!?

[:D][:D][:D] Grattis!! [:D][:D][:D]

Thank you darling! Du er ikke så langt unna selv[;)]

ORIGINAL: Tanine

Hihi, grattis med over 1500 innlegg [:D]

Takk for det snuppa! Du slår meg jo galant her inne da, men har vært medlem myyyyye lenger enn meg og[;)] Begynte dere å tenke på prøving i januar ifjor, eller? Siden du har vært medlem så lenge mener jeg...

neida, *haster etter*, men ble jo medlem før deg jooo [>:]

Hehe... nei jeg har jo vært medlem kjempe lenge[:)][:)][:)] Men om stjernene forsvinner etter en stund hvis vi ikke bruker forumet?[:)] For når jeg begynte som prøver her inne og begynte å være her inne igjen så begynte jeg med en stjerne. Og jeg skal love at jeg var myyyyyyyyyyyyyyyyyyye her inne når jeg gikk gravid med Emil for jeg var sykemeldte i 5 måneder[:)][:)][:)][:)] Rart det der egentlig. Jeg meldte meg ikke inn på babyverden før jeg var et lite stykke på vei med Emil og etter det var jeg mye her inne, men så ble han født og da ble det nesten helt stopp. Og så to år etterpå er det kjekt å være her igjen for da er jeg prøver[:)] Men klarer nok ikke å ta deg igjen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

neida, *haster etter*, men ble jo medlem før deg jooo [>:]

Hihihi, må jobbe hardere da vet du!!! Det som er fordelen med det, er jo at du ikke bedriver like mye tid som meg her inne, og har bedre tid til andre ting[;)] Hehehe...
Men bare vent til jeg ser mannen min igjen; da ser dere meg nok ikke på ett par dager nei[:D]

Hehe... nei jeg har jo vært medlem kjempe lenge[:)][:)][:)] Men om stjernene forsvinner etter en stund hvis vi ikke bruker forumet?[:)] For når jeg begynte som prøver her inne og begynte å være her inne igjen så begynte jeg med en stjerne. Og jeg skal love at jeg var myyyyyyyyyyyyyyyyyyye her inne når jeg gikk gravid med Emil for jeg var sykemeldte i 5 måneder[:)][:)][:)][:)] Rart det der egentlig. Jeg meldte meg ikke inn på babyverden før jeg var et lite stykke på vei med Emil og etter det var jeg mye her inne, men så ble han født og da ble det nesten helt stopp. Og så to år etterpå er det kjekt å være her igjen for da er jeg prøver[:)] Men klarer nok ikke å ta deg igjen[:D][:D][:D]

Hehe.. Aner ikke om stjerner kan forsvinne, men vet innlegg kan forsvinne når tråder du har deltatt i blir slettet o.l. Vet jo at de har ordnet og sånn her inne, delt opp inn i flere forumer, så kan være en del av innleggene dine forsvant da?

Ja, jeg tror nok innleggene mine har forsvunnet for det er jo 2 år siden jeg brukte babyverden før jeg begynte igjen nå[:)] Men det er helt greit for ellers så hadde jeg hatt skremmende mange innlegg[:)][:)] Hehe... Jeg gleder meg sånn til å bli gravid igjen altså[:)] Vil nå!![:D] Kom igjen jenter. En kjempe innsats nå[:D] Vi får ligge på rygg en måned i strekk[:D]

JEg begynte hvertfall å tenke baby rundt da [8D]
Snoket litt rundt.
Men begynte ikke å skrive så mye før i juni/juli [:D][:D]

Hehe, men dere begynte å prøve i august?

Ja, jeg tror nok innleggene mine har forsvunnet for det er jo 2 år siden jeg brukte babyverden før jeg begynte igjen nå[:)] Men det er helt greit for ellers så hadde jeg hatt skremmende mange innlegg[:)][:)] Hehe... Jeg gleder meg sånn til å bli gravid igjen altså[:)] Vil nå!![:D] Kom igjen jenter. En kjempe innsats nå[:D] Vi får ligge på rygg en måned i strekk[:D]

Ja, når jeg først får mannen hjem så skal vi ikke forlate soverommet på flere dager *drømmesegvekk*

JEg begynte hvertfall å tenke baby rundt da [8D]
Snoket litt rundt.
Men begynte ikke å skrive så mye før i juni/juli [:D][:D]

Hehe, men dere begynte å prøve i august?

Tok siste p-pille 25 august ja [:)]

Synes jeg kunne huske det ja, for jeg, deg og snuppis sluttet vel på pillen noenlunde på samme tid. Ganske rart at vi alle er i forskjellige pper da[:)]

Noen som blir med på en lek eller noe? Hadde vært moro nå siden det ikke er noe på tv ikveld! Noen forslag?

Skal dere gifte dere truseprinsesse?[:)] Har samboeren din lyst til det? Blir kanskje forlovelse på den ferien deres da?[:)][;)]

Ja, Angelicka dere må bare sperre dere inne og ha massevis av sex[:)][:)] Dere må bare gi alt når han kommer hjem[:D][:D][:D][:D] Jeg kjenner at jeg er kjempe gira jeg altså. Greit nok at jeg fikk TR i dag, men nå vet jeg at jeg skal bare klare å ha massevis av sex når jeg er ferdig med TR[:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Kjenner til det. Drømmer meg mer og mer bort for hver dag nå.. I dag har vi forresten snakket litt om ekteskap. Det er kjempelenge siden vi har gjort det.

Spennende da! Hva kom dere frem til da?

Lek...
Hm, skal vi se.
Tror jeg skal spille xbox jeg, nå som sambo ikke er hjemme [8D][8D][8D][8D]

Hehehehe, det høres lurt ut[;)]

Skal dere gifte dere truseprinsesse?[:)] Har samboeren din lyst til det? Blir kanskje forlovelse på den ferien deres da?[:)][;)]

Ja, Angelicka dere må bare sperre dere inne og ha massevis av sex[:)][:)] Dere må bare gi alt når han kommer hjem[:D][:D][:D][:D] Jeg kjenner at jeg er kjempe gira jeg altså. Greit nok at jeg fikk TR i dag, men nå vet jeg at jeg skal bare klare å ha massevis av sex når jeg er ferdig med TR[:)]

Ja, det hjelper å være borte fra hverandre, for da blir man jo heeeelt gira når man ser hverandre igjen[;)]

Nå ringte svigerinnen min, kommer inn.. snakkes snart

Hehe... ja, det er jo litt greit da[:D][:D][:D] Jeg syns det er veldig greit at jeg har EL så og si med en gang jeg er ferdig med TR for det er jo da det er kjekt med sex[:)]

Ha det kjekt med svigerinnen din[:)][:)][:)] Hvis jeg ikke snakker med deg før jeg logger meg ut så må du ha en god natt[:)]

Ja, det går fint å være forlovet i 2 år[:)] Vi var forlovet i 2.5 år før vi ble gift[:)] Han sønnen vår håpte vi også som ringbærer, men når det nærmet seg så forsto jeg jo at det ikke kom til å gå[:)] Glad for at jeg ikke tok sjansen på det[:)] Så håper han frir til deg i sommer da[:D][;)]

Vi har vært forlovet i 4,5 år nå og ingen planer om bryllup, så det går helt fint med to år synes jeg........

Back
Topp