Angelicka
Forumet er livet
ORIGINAL: RANDÅLF
Leit å høre at livet butter deg sånn imot angelicka...........Gir deg en kjempeklem.......... Skal se det hjelper å klage.........Det hjalp til meg.......... Må jo ikke sette folk til slik jobb som ikke kan prate en gang, kanskje flere som klager og da har dere god sjans.............. Så må du ha masse god bedring......
DU ER EN GOING DU ANGELICKA[:)][:)][:)]
Tusen takk for den gode klemmen Randålf!! Man føler seg liksom litt alene her, uten noen å snakke med. Men har hatt en halvtime med tanten min idag, og en halvtime med en kompis. Snakket med mannen min 5 minutter og, og han skulle ringe igjen senere, for når skifter de om fra nattskift til dagskift. Tror jeg skal bort til svigerinnen min ikveld og, hvis jeg tør. Er redd for at magen min ikke holder bort, men satser på at det går[:'(] Hehe.. Litt humor og. Kompisen min sa at jeg fikk sette meg på do, med bøtta foran, og slenge ned på tequila..hehe..
Men har heldigvis ikke spydd da enda. Han hadde ett råd der og; spis en hel pakke Marie-kjeks, ikke drikk, og når man spyr da, så kommer det bare pulver opp[:D][:D][:D] Morsom mann[;)]