~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Leit å høre at livet butter deg sånn imot angelicka...........Gir deg en kjempeklem.......... Skal se det hjelper å klage.........Det hjalp til meg.......... Må jo ikke sette folk til slik jobb som ikke kan prate en gang, kanskje flere som klager og da har dere god sjans.............. Så må du ha masse god bedring......

DU ER EN GOING DU ANGELICKA[:)][:)][:)]

Tusen takk for den gode klemmen Randålf!! Man føler seg liksom litt alene her, uten noen å snakke med. Men har hatt en halvtime med tanten min idag, og en halvtime med en kompis. Snakket med mannen min 5 minutter og, og han skulle ringe igjen senere, for når skifter de om fra nattskift til dagskift. Tror jeg skal bort til svigerinnen min ikveld og, hvis jeg tør. Er redd for at magen min ikke holder bort, men satser på at det går[:'(] Hehe.. Litt humor og. Kompisen min sa at jeg fikk sette meg på do, med bøtta foran, og slenge ned på tequila..hehe..
Men har heldigvis ikke spydd da enda. Han hadde ett råd der og; spis en hel pakke Marie-kjeks, ikke drikk, og når man spyr da, så kommer det bare pulver opp[:D][:D][:D] Morsom mann[;)]

Da var jeg hjemme fra synging hos svigerinnene mine. Litt sår hals, men hadde det kjempekos. Herlig å komme seg ut av huset litt! Det var enten det eller barskapet mitt idag..hehehe.. neida, ikke så galt da[8D]
Idag savner jeg mannen min utrolig mye! Kjipt å tenke på at det er nesten to uker til jeg får se ham igjen[:(]

Jeg lurer på om det rett og slett bare var stress som slo seg til magen min. Den er bedre idag, og igår var jeg ikke kvalmen eller noe sånt, det var liksom bare magen.
Idag kommer venninen min som jeg skal til London til til meg. Vi skal planlegge turen litt[:)]

Det blir kos å få noe annet å tenke på angelicka..............Det blir nok en super tur det ja.....Godt å høre at du er i bedre form.......

Spennende med London da [:)]
Så heldige dere er som skal reise sånn, vil også... [&:]

Ja, idag har vi bestilt billetter til Madam Tussauds, 7-dagers travelpass (slik at vi kan ta undergrunn og buss når vi vil), hop-on/hop-off sightseeingstur med buss i to dager, og togbilletter til og fra flyplassen. Vi gleder oss masse nå!!! Venninen min har fått låne stor koffert av meg, så nå er vi klar for shopping. Jeg har masse penger med meg fant jeg ut (900 kr dagen), så skal nok klare meg[:D]

Dere er så heldige som skal ut og reise[:)][:)][:)][:)] Jeg er kjempe misunnelige på dere. Det er viktig og herlig å komme seg vekk litt[:)]

Det kan være at vi reiser vekk en helg neste måned og står på slalåm, og i mai kan det være vi tar oss en tur til syden! Nå er det bare 13 dager til jeg får se mannen min igjen! [:)][&:] Æsj, savner han ganske mye nå! [:(]

Takk! En god klem hjelper[:D] Hm.. Lurer på hvor lang denne ppen blir jeg.. Hva tror dere? Like lang denne gang? Får håper den kommer ned i 40 dager ihvertfall!!!

Hvis det er 40 dager, ser det slik ut:

Din fruktbare periode er:
28.01.2008 - 02.02.2008

Eggløsningen finner sted:
31.01.2008

Termin:

25.10.2008

Da har jeg jo eggløsning etter at jeg er hjemme fra London: perfekt![:D]
Hvordan ser deres ut?
Linken til eggløsningskalkulatoren er:

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation.aspx?id=348

Gøy å sammenligne[;)][:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Det kan være at vi reiser vekk en helg neste måned og står på slalåm, og i mai kan det være vi tar oss en tur til syden! Nå er det bare 13 dager til jeg får se mannen min igjen! [:)][&:] Æsj, savner han ganske mye nå! [:(]

Men tenk så deilig det blir når han endelig kommer!!

Ja, du har rett i det! Gleder meg ihjel til han henter meg på flyplassen! Da er det rett hjem og kose oss. Satser på at syklusen er 37 dager eller over, for da treffer det med EL[:D]

Jeg fikk TR i kveld[:'(] Men siden jeg har så korte sykluser så har jeg enda en sjanse i oktoberforumet[:)] Hvis jeg regnet at jeg hadde syklus på 23 dager har jeg EL 26. januar og da får jeg termin 20. oktober[:)][:)] Så da blir det ganske nærme hverandre[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg vet ikke hvor lang syklus jeg har nå [:'(] Jeg har tenkt å begynne med akupunktur nå for å få hjelp med syklusen min [:)]

Det høres jo spennende ut da[:D] Har du bestilt time og eller? Håper du ikke må tilbake til legen, men at syklusen stabiliserer seg for deg nå[;)]

ORIGINAL: Silje1982

Jeg fikk TR i kveld[:'(] Men siden jeg har så korte sykluser så har jeg enda en sjanse i oktoberforumet[:)] Hvis jeg regnet at jeg hadde syklus på 23 dager har jeg EL 26. januar og da får jeg termin 20. oktober[:)][:)] Så da blir det ganske nærme hverandre[;)]

Åh, spennende da!!! Må være greit for deg som har så korte sykluser! Jeg er lei av mine lange. Håper de stabiliserer seg på 28-30 dager, eller aller helst forsvinner!

Altså, lite spennende med TR da.. hehe.. håpte du skjønte den[:D]

Hehe... jeg skjønte den[:)] Men men.. nå når jeg har vendt meg til tanken så er det ikke så gale[:)] Jeg skal kose meg masse i helgen[:)] Og så skal jeg glede meg til å prøve igjen[:)] Og så kan det jo være at vi tester rundt samme tid også da[:)] Jeg og truseprinsesse har tenkt å teste litt over IKM hvis ikke TR dukker opp først da[:)] Ja, det er greit med korte sykluser nå, men ikke ellers[:)] Forstår godt det er kjipt med lange sykluser, men du har vel egentlig ganske normale?

Måtte bare skrive ett innlegg her inne for å:

Gratulerer meg selv med en ny stjerne!!!

Hurra! 1500 innlegg siden 20.10.07!

Det betyr cirka 17 innlegg til dagen siden jeg ble medlem

Avhengig jeg?!?

Hehe... ja, nå fikk du deg en ekstra stjerne her[:)] Gratulerer så masse[:)][:)][:)][:)] Det er noen innlegg det ja[:)] Ser ikke ut som vi kommer så veldig langt bak nei[:)]

Måtte bare skrive ett innlegg her inne for å:

Gratulerer meg selv med en ny stjerne!!!

Hurra! 1500 innlegg siden 20.10.07!

Det betyr cirka 17 innlegg til dagen siden jeg ble medlem

Avhengig jeg?!?

[:D][:D][:D] Grattis!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Silje1982

Hehe... jeg skjønte den[:)] Men men.. nå når jeg har vendt meg til tanken så er det ikke så gale[:)] Jeg skal kose meg masse i helgen[:)] Og så skal jeg glede meg til å prøve igjen[:)] Og så kan det jo være at vi tester rundt samme tid også da[:)] Jeg og truseprinsesse har tenkt å teste litt over IKM hvis ikke TR dukker opp først da[:)] Ja, det er greit med korte sykluser nå, men ikke ellers[:)] Forstår godt det er kjipt med lange sykluser, men du har vel egentlig ganske normale?

Er vel egentlig 28 dager som er det mest normale da. Jeg hadde tenkt å teste på dag 45 denne gangen, siden jeg hadde 43 dagers syklus forrige gang. Altså 20 februar. Men ser at mannen reiser ut da, så kanskje jeg skal teste den søndagen før; altså 17.februar... Om ikke TR har dukket opp til den tid da...

ORIGINAL: snuppis30

Det høres jo spennende ut da[:D] Har du bestilt time og eller? Håper du ikke må tilbake til legen, men at syklusen stabiliserer seg for deg nå[;)]

Har du prøvd det før?

Nei, ikke ennå. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det neste uke [:)]

Back
Topp