~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Silje1982

Skal dere gifte dere truseprinsesse?[:)] Har samboeren din lyst til det? Blir kanskje forlovelse på den ferien deres da?[:)][;)]

Ja, Angelicka dere må bare sperre dere inne og ha massevis av sex[:)][:)] Dere må bare gi alt når han kommer hjem[:D][:D][:D][:D] Jeg kjenner at jeg er kjempe gira jeg altså. Greit nok at jeg fikk TR i dag, men nå vet jeg at jeg skal bare klare å ha massevis av sex når jeg er ferdig med TR[:)]

Nei, det tror jeg nok ikke det blir. Vi bare snakket om når det eventuelt skulle bli og hvor og sånt. Sambo har kjempelyst til at den lille skal være rundt 1,5-2 år og være enten ringbærer eller blomsterpike. Hehe. Han vet at jeg drømmer litt om å bli fridd til foran Tiffanys i New York da. Så det hadde jo faktisk vært noe, men vi begge har ikke lyst til å være forlovet så lenge.. Går det bra å være forlovet to år? Sommeren 2010 hadde jo vært kooooselig..

Vi giftet oss 8 måneder etter frieriet. Mannen har aldri skjønt poenget med å være forlovet i år og dag, så når han fridde, var det bare å finne en dato, for da skulle det helst skje innen ett år[;)]

Får visst ikke hengt her inne så mye som jeg hadde tenkt for tiden, svigerinnene mine dukker opp til alle tider..hehehe[:D] Koselig da! Jeg er glad for at jeg er glidd så godt inn med familien hans! Alle ungene kalte meg tante ett halvt år etter vi ble sammen. Så jeg er tante til 5 herlige unger! To på snart 12, en på 9, en på 8 og ei lita tulle på snart tre år. Hun var jeg med på fødselen til og, så hun har en spesiell plass i hjertet mitt[:)]
Så nå er det bare mannen min som ikke har barn av søsknene sine (han er minstemann, har tre eldre søstre). Da er det jaggu meg på tide at vi blir gravide og synes jeg!

Hehehe, det høres jo ikke dumt ut det! Det er godt å kunne ha et godt forhold med svigers altså. Må være grusomt for de som ikke liker svigerfamilien sin, og ikke har kontakt med dem!

Ja, angående denne "leken" jeg tenkte på! Jeg skriver ned fem påstander om meg selv, så skal dere si om de er sanne eller usanne[;)] Så kan dere skrive ned fem påstander av dere, slik at jeg får være med å¨gjette og. Lærer hverande å kjenne litt[:D] 
Ok, here we go:

* Jeg har gått Steinerskolen på videregående: Sant/Usant?
* Jeg har piercing i ene brystvorten: Sant/Usanr?
* Jeg har vært med i en oppføring av Les Miserables: Sant/Usant?
* Jeg har aldri vært i utlandet før: Sant/Usant?
* Jeg studerer jus på fjerde avdeling: Sant/Usant?

Nå kan dere gjette nå[;)]

truseprinsesse:

* Jeg har sett min svigerfar naken: Sant/Usant?
* Jeg har kysset Kåre Conradi: Sant/Usant?
* Jeg elsker asparges: Sant/Usant?
* Jeg har vært i USA: Sant/Usant?
* Jeg har familie i Kina som jeg besøker ofte: Sant/Usant?

Hihihi, var vanskelig dette, men avslører ikke min slik at noen andre kan prøve og[:D]

* Jeg har gått Steinerskolen på videregående: Usant!
* Jeg har piercing i ene brystvorten: Sant!
* Jeg har vært med i en oppføring av Les Miserables: Sant!
* Jeg har aldri vært i utlandet før: Usant!
* Jeg studerer jus på fjerde avdeling: Sant!

Her er mine fem:
* Jeg har sett min svigerfar naken: Sant/Usant?
* Jeg har kysset Kåre Conradi: Sant/Usant?
* Jeg elsker asparges: Sant/Usant?
* Jeg har vært i USA: Sant/Usant?
* Jeg har familie i Kina som jeg besøker ofte: Sant/Usant?

Du hadde to feil truseprinsesse[:D] Hihihihi...

Hahahaha, sms fra snuppis: Jeg skal svare på sant/usant ikveld[:)] Jeg får ikke skrevet noe på BV selv om jeg er pålogget[&:] Hils trusa[:)]

Tenker hun kribler sååååå i hendene etter å skrive nå.. Kanskje vi skal skru opp ertingen litt? *plageplage* [:D][:D][:D]

Fra snuppis:
Trusa: kos deg med sex[;)]

Haha, og jeg sier vel det samme[:D] Plutselig ble jeg snuppis sekretær[:D]

Det høres ut som ett spennende studium trusa!

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar: EL-slim???

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar: Venninen min var på besøk og vi bestilte litt forskjellig til London, bl.a. skal vi på Madame Tussauds[:)]

18.januar: Var siste gang hos kiropraktor, skal bare på kontroll om en to-tre uker.

19.januar: MÅ lese[:'(]

20.januar: MÅ lese[:'(]

21.januar: MÅ lese[:'(]

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar: Mannen kommer hjem fra Nordsjøen, og jeg er ikke hjemme til å ta imot ham[&:]

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Dag 15 uten sex[:@][&:]

Hei trusa!
Du snakket om sånn brasiliansk voksing; hva koster det her i Norge, og hvor på kroppen er det den voksingen blir utført? [8|] Hehe[;)]

Voksing av musa 

Jaja, det er jo sikkert ikke så dumt. Kostet hvis 25 pund i London, noe som er rundt 260 kroner da med andre ord. Tenkte jeg kunne gjør det mens venninen min fikk seg tatovering[:)] Men kan man velge...eh.. frisyre?

Forresten! Om noen vil bli spådd, så har jeg faktisk tid i helgen! Tilbud: 300 kroner[;)] (Normalt 350/400[:)]) Tilbudet varer bare til søndag, da jeg reiser til London på tirsdag[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Voksing av musa 

Jaja, det er jo sikkert ikke så dumt. Kostet hvis 25 pund i London, noe som er rundt 260 kroner da med andre ord. Tenkte jeg kunne gjør det mens venninen min fikk seg tatovering[:)] Men kan man velge...eh.. frisyre?

Ja, man kan velge litt der jeg går. Stripe, hjerte eller helt glatt. Det er så utrolig deilig etterpå. Man føler seg utrolig delikat og det gjør virkelig noe med selvfølelsen. Også blir det pent å se på. Personlig velger jeg helt glatt om sommeren og stripe om vinteren. Om sommeren vokser jeg leggene og lårene også. Har ikke så mye hår på lårene da, men det blir helt annerledes når man er vokset der. Heeeelt glatt. [:D][:D][:D]

Det høres stilig ut! Er det vondt?

Jeg har fått svar på det jeg vil når det gjelder spåingen. [:)]
Er såå spent på om det stemmer. Jeg jobber hvertfall for at det skal stemme.

Hehehe, ja du har jobbet hardt i det siste! Burde skrevet puledagbok til inspirasjon til andre[:D]  Hehehe...

Det høres jo ikke så aller verst ut da synes jeg!

Det høres ut om om en vanskelig beslutning ja trusa.. Du får lage en sånn pro og con liste[;)]

Snuppis: Ja, det blir nok ikke mye forskjellig fra forrige gang nei..hehehe[:D]

Da tror jeg at jeg har bestemt meg for å vokse musa når jeg reiser til London[:D] Hihihihi...

Ja, det var det jeg tenkte[:)] Blir vel mye kos når han kommer hjem tenker jeg meg, og da er det jo bra å se frisert ut[;)]

Ja, det blir liksom ikke alltid så bra om man gjør det selv. Litt kronglete!
Men hvor lenge er det helt glatt?

Back
Topp