Angelicka
Forumet er livet
ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: Silje1982
Skal dere gifte dere truseprinsesse?[:)] Har samboeren din lyst til det? Blir kanskje forlovelse på den ferien deres da?[:)][;)]
Ja, Angelicka dere må bare sperre dere inne og ha massevis av sex[:)][:)] Dere må bare gi alt når han kommer hjem[:D][:D][:D][:D] Jeg kjenner at jeg er kjempe gira jeg altså. Greit nok at jeg fikk TR i dag, men nå vet jeg at jeg skal bare klare å ha massevis av sex når jeg er ferdig med TR[:)]
Nei, det tror jeg nok ikke det blir. Vi bare snakket om når det eventuelt skulle bli og hvor og sånt. Sambo har kjempelyst til at den lille skal være rundt 1,5-2 år og være enten ringbærer eller blomsterpike. Hehe. Han vet at jeg drømmer litt om å bli fridd til foran Tiffanys i New York da. Så det hadde jo faktisk vært noe, men vi begge har ikke lyst til å være forlovet så lenge.. Går det bra å være forlovet to år? Sommeren 2010 hadde jo vært kooooselig..
Vi giftet oss 8 måneder etter frieriet. Mannen har aldri skjønt poenget med å være forlovet i år og dag, så når han fridde, var det bare å finne en dato, for da skulle det helst skje innen ett år[;)]