Ang middag julaften?

Jeg er selv vokst opp med ribbe, pinnekjøtt og hele sulamitten på julaften.
Hos samboers familie spiser de and med tilbehør på julaften.

Forventer virkelig ikke at det skal diskes opp med noe annet enn det de selv ønsker når vi feirer jul der. Såiser and da, og når han er hos min familie spiser vi ribbe og det.

Synes ikke du måå diske opp med ribbe om du ikke ønsker det.

Det er du som inviterer - så det er du som bestemmer. Man skal lage sine egne tradisjoner.

Jeg er nok allikevel av den typen som hadde laget ribbe i tillegg, nettopp fordi jeg forstår at ribbe er viktig for de fleste.

Bare kjør på med pinnekjøtt :P

Jeg liker jo alle tre middagene, men jeg hadde vel laget ribbe siden det er hans familie, så kan dere lage kalkun når det er din familie :)

Er kanskje litt gammeldags jeg :P Eller godt oppdratt? Kommer nok an på bakgrunnen til folk :-) Men man spiser det man får servert, eller så får man en brødskive med leverpostei :P

Her er jeg og min familie vant med ribbe med div tilbehør og samboer og svigers vant med pinnekjøtt :-) vi lager begge deler her hjemme og det samme gjør mamma og svigers :-)

Hvis man blir bedt bort må man nesten ta det man får eller bli hjemme. Ja jula er spesiell, men det handler jo mer om selskapet :-) ribba kan man spise en av de andre dagene.

Back
Topp