Ribbe kan du lage på morgenen og varme opp mens kalkunen hviler. Har du den i folie går det helt fint.Det kommer aldri til å skjekalkun mi er hellig
da får de ete overstekt ribbe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ribbe kan du lage på morgenen og varme opp mens kalkunen hviler. Har du den i folie går det helt fint.Det kommer aldri til å skjekalkun mi er hellig
![]()
Evt lage ribba først,så varme den litt opp igjen når kalkunen hviler?Det kommer aldri til å skjekalkun mi er hellig
![]()
Du må ikke lage det siden det er du som inviterer på middag!
Personlig hadde jeg nok laget begge deler, er noe spesielt med julaften føler jeg. Har alltid laget pinnekjøtt og ribbe for å glede alle, selv om jeg selv bare spiser pinnekjøtt julaften.
Ribbe kan du lage på morgenen og varme opp mens kalkunen hviler. Har du den i folie går det helt fint.
Ribba må lages lille julaften for langtids steker kalkuna på svakere varme, synes ho blir bedre daEvt lage ribba først,så varme den litt opp igjen når kalkunen hviler?![]()
Hakke tenkt å rydde etter hanKan ikke mannen lage ribbe hvis han absolutt vil ha det?
Enig derRibba må lages lille julaften for langtids steker kalkuna på svakere varme, synes ho blir bedre da![]()
Synes det er en god løsning jegHer har svigermor tilbudt seg å lage og ta med ribbe, siden det er pinnekjøtt hjemme hos oss. Hun syns det bare er rett og rimelig at hun bidrar når hun/de kommer på middag til oss julaften. Omvendt når vi har vært hos de, jeg har da dampet pinnekjøtt evt hatt med annet tilbehør, og alle blir fornøyde. Skal sies at jeg og svigermor er gode venninner og kan faktisk ta denne diskusjonen, spørre hverandre mm![]()