AnetteNs dagbok

Vi var hos jordmor idag på kontroll. Hun målte lengden på livmor og kjente på magen, alt var fint. Fikk også høre hjertelyden, hun måtte lete litt siden hun var så vilter å boltret seg rundt i magen. Hadde 140 slag i minuttet så det var veldig fint. Etterpå var vi å handlet litt. Måtte ha meg nye støvletter. Fant noen kjempe fine med ikke så høy hel. Klarer ikke å gå på det lenger. Så måtte bare ha de. Så på prisen at kostet 1000 kr som egentlig var litt mer en det jeg hadde tenkt. Men da jeg kom til kassen så sa selgeren at det ble 300 kr. Jeg ble litt paff, og sa at jeg trodde det var 1000 kr for de. Da sa hun at de var på salg. Så det var utrolig gøy. Ellers så kjøpte jeg meg en ny mammabukse, samt noe rosa tøy til tulla. Samboer valgte ut klærne til henne[:D]
 
Idag har jeg vært ute å handlet med ei venninne som også har termin i juni. Kjøpte Maxi Cosi bilstol, ammepute og quinni Zapp tralle. Har ikke fortalt samboer ennå at har kjøpt trallen. Han mener det holder med en vogn. Noe jeg er uenig i, det som er greit med denne trallen er at en kan feste bilstolen på. Synes det virker veldig praktisk. Har tenkt å fortelle samboer når han er i litt bedre humør. Er syk stakkar.
 


 
Bilstolen vi har kjøpt [:D]

 
VILLE BARE STIKKE INNOM Å ØNSKE DEG OG DINE EN SUPER HELG!!!!
 
Idag skal jeg til jordmor, gleder meg masse til bla å få høre hjertelyden. [:D][:D][:D] Tenkte å høre med jordmor om hun vet om det er noe trening for gravide i oppvarmet basseng som har bekkenløsning. Kunne tenkt meg å prøve det. Er så slitsomt med vondt bekken, klarer nesten ingenting for øyeblikket. Så ligger mye på sofaen. Savner å gå på jobb. Så hadde håpet å få kommet tilbake et par timer til dagen.
 
Idag er jeg nødt til å få til litt husarbeid, samboer skal heldigvis støvsuge og vaske golvene. Får besøk av mamma i helgen. Gleder meg enormt til det, har ikke sett henne siden oktober. Hun og mannen har vært ute å reist i bla Australia så er nettopp kommet hjem.
 
ORIGINAL: snuppis30

Hei Anette,
 
Hvordan gikk det hos jordmoren i dag? Jeg håper at du blir bedre med bekkenløsningen etterhvert og at oppvarmet basseng hjelper bekkenløsning [:)]

 
Det gikk fint hos jordmoren. Fikk høre hjertelyden hadde 144 slag i min. så det var fint. SF målet var også fint. Hvordan går det med deg da? Ser det er snart tid for testing. Lykke til. Krysser fingrene[:D][:D]
 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!
 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN
 
Heisann! Det går fint med meg, bort sett fra at jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning. Så dagene går sent. Hvordan går det med deg da? Hvordan er formen? Jeg har termin 12 juni, så det begynner å nærme seg. Gleder meg enormt.
Når i november har du termin?[:D]
Du må ha en fortsatt fin helg
 
Uff da, så kjedelig da. Får håpe du blir bedre etterhvert. Godt du er sykemeldt da sånn at du kan slappe av og bli bedre.
Skal dere vite kjønnet når dere skal på ultralyd?[:D]
 
Kjenner jeg begynner å bli babysyk igjen. Så håper vi kan begynne å prøve igjen om ikke så lenge. Prøver å få overtalt samboer til å begynne å prøve om et års tid. Han er iallefall på gli. Gleder meg til å bli prøver igjen.
 
Trives så godt i mamma rollen, elsker å være mamma til lille Nora. [:D]
Tiden går så utrolig fort, hun blir jo et år til sommeren.
 
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
Back
Topp