AnetteNs dagbok

AnetteN

Forumet er livet
Hei ! Tenkte jeg skulle lage en dagbok om hvordan jeg har det i svangerskapet også. Kan være kjekt å ha noe å se tilbakepå[:D]
 
Takk for det[:)]. Hvordan går det med deg da? Har du testet?[:)]
 
Kjenner meg igjen der ja, er ikke lett å holde seg. Håper du får positivt svar da. Skal krysse fingrene[:)]
 
Tenkte skulle fortelle litt om meg selv.
Jeg er 26 år, snart 27 i september bor i Stavanger sammen med samboer og vår katt Mimi. Vi har vært sammen i 6 år 14 juli. Hvor de 3 første årene så bodde vi på hver vår kant mens jeg studerte. Heldigvis så hadde jeg muligheten til å fly mye hjem.
 Vi har vært prøvere siden januar, da kjæresten min sa til meg en kveld at han var klar til å få barn. Selv hadde jeg vært klar en god stund før han. Så ble kjempe gla da han også ble klar. Så sluttet med pillen i januar. Har hatt litt uregelmessig syklus siden, så håper den stabiliserer seg snart. Sånn at jeg kan bli gravid snart. Er ikke så veldig tolmodig av meg akkuratt  
 
Takk for det[:)] Og det samme til deg og[:)]
 
[:D] åå håper det ikke er mensen da men en liten spire i stede.
krysser fingre for deg
 
Takk for det[:)]. Du må og ha masse lykke til med prøvingen[:)]
 
Tok en ny test idag den var og negativ, men det var ikke så mange timers mellomrom mellom test og forgje gang jeg tisset. Usikker på om det spiller inn. Er så frustrerende å ikke vite hva jeg er. Kan ikke bare tr komme viss jeg ikke er gravid. Sånn at kan begynne på ny pp. Er også så kvalmen for tiden, er redd det er bare psykisk siden jeg ønsker så sterkt å være gravid.
 
Ellers så har dagen gått iett. Var på jobb til kl 16. Nå venter jeg på besøk fra lillesøster. Blir koselig, er en stund siden har sett henne. Blir godt å få tenke på noe annet
 
Har fremdeles ikke fått noe mens, har ingen symptomer på at den vil dukke opp med det første heller. Er usikker på om bør teste snart igjen eller om at jeg bør ta en tur til legen snart. For å se om noe er galt med meg. Er så irriterende å sitte å vente på tr
 
Tusen takk for hilsen i dagboka mi[:)]
 
Ønsker deg masse lykke til, og håper du snart er over i et terminforum.....[;)]
Skal krysse fingrene for deg...
 
Fremdeles ikke noe tegn til TR, er nå 12 dager over tiden. Tørr ikke å teste på en stund, får nok bare negativ. Har vurdert å dra til legen neste uke viss ikke har fått TR eller positiv test før den tid. Er så irriterende å ikke vite helt 100 % va jeg er. Er også en del kvalmen på morgenen, hjelper når jeg spiser. Men er vel bare placeboeffekten som har kommet for å lure meg
 
Tok ny test igår morges den var og negativ, men ennå ikke fått besøk av TR.
 
Fremdeles ikke fått besøk av TR, har ikke tatt noen ny test ennå. Tenkte å kontakte legen i morgen. Håper får time raskt. Er lei av å gå i uvisse
 
Ringte legen idag, fikk beskjed om å drøye tiden litt til før bestilte time. Så tenkte å ta ny test på fredag, og kontakte legen da viss ikke har fått tr eller positiv test. Tenker at det er greit å få en avklaring før vi skal på ferie. Typisk min flaks at får besøk av TR når vi er på Kreta
 
Jeg har fremdeles ikke fått noe besøk av TR, så i morgen er tr 3 uker forsinket.... Så irriterende. Har lyst å få begynt på ny pp. Vurderer å teste på nytt i morgen, men får sikkert negativt, så er så sure penger. Har brukt så vanvittig mye penger på graviditetstester. Ellers så er jeg kjempe klar for ferie. Har siste dag på jobb i morgen før jeg skal ha 3 uker ferie. Reiser til oslo i morgen. Blir koselig å se søster og mamma. Ellers så blir det jo også en tur til kreta senere.
 
Jeg testet 13 ganger forrige pp... så du har ikke brukt såå mye på tester enda.. hihi :)
Krysser fingre som en gal for deg før neste test. Er lenge siden du har testet nå, så stor sjanse for at det er en endring nå. Forrige test var 2 uker etter IKM (cirka... om du vet 100% sikkert når du hadde IKM). Helt normalt å  kunne teste negativt 14 dager etter IKM. Masse lykke til med 3 ukers testen :)))
 
*heier*
 
ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg testet 13 ganger forrige pp... så du har ikke brukt såå mye på tester enda.. hihi :)
Krysser fingre som en gal for deg før neste test. Er lenge siden du har testet nå, så stor sjanse for at det er en endring nå. Forrige test var 2 uker etter IKM (cirka... om du vet 100% sikkert når du hadde IKM). Helt normalt å  kunne teste negativt 14 dager etter IKM. Masse lykke til med 3 ukers testen :)))

*heier*

 
Takk for det TonjeJenta[:)]. Så da er kansje ikke alt håp ute.
Du må også ha kjempe lykke til med testingen. Krysser fingrene mine for deg. [:)]
 
Tester du i morgen eller? :)
 
Tenkte å teste i morgen ja, har ikke mer tester igjen så må kjøpe meg test i morgen. Men burde vel gå greit selv om ikke er morgen urin
 
Heisann, ja jeg blir sikkert like testegal jeg og etterhvert tenker jeg, ser det for meg med en kartong clear blue i badeskuffen[;)]
 
Har du å pus ja, har du ikke bilde å legge ut da?[:D]
 
Lykke til med testingen i morgen!
 
Back
Topp