AnetteNs dagbok

Fremdeles ingen tegn til TR, virker ikke som den har tenkt å komme med det første heller.
Ellers så er dette siste fri dagen min før jeg begynner på jobb igjen, skal bli godt og å begynne i normal rytme igjen. Blir kjekt å treffe kollegane mine. Ellers så fikk jeg en skikkelig god nyhet idag, ei venninne er blitt gravid, er 8 uker på vei. Ble så utrolig gla på deres vegne, de hadde nemlig prøvd i 4 år. Så nå bare håper jeg at alt vil gå fint framover
 
Ville bare innom og ønske deg masse lykke til AnetteN[:)]
 
Skjønner du blir frustrert over at TR ikke dukker opp, når du bare får negative tester, ikke no moro når kroppen ikke fungerer som den skal......[:'(]
 
Krysser fingrene for at du snart har en liten spire i magen din
 
Klem fra Lille meg[;)]
 
Takk for omtanken. Håper det fester seg en spire hos deg og snart[:)]
 
Idag har jeg hatt noen småblødninger, så håper det er tegn på at mensen kommer snart.
 
Jippi!!!!!!!!!!!!! Virker som mensen har kommet nå. Så nå kan jeg begynne på ny prøve periode. Har kjøpt el tester på www.billigetester.no, så håper jeg finner el
 
Takk[:)]. Lykke til du og. Håper du får positiv test denne gangen[:)]
 
Takk og lov for at eg isje måtte vente så lenge ja. Va så letta over at mensen kom til slutt. Du må og ha lykke til[:)]
 
Har fremdeles mensen, glede meg til det er over. Da blir det el testing hver dag. Så håper finner el.
 
Ellers går det fint, hadde fri i helgen. Var så herlig. Var i byen på dagen med søstrene mine og stemor. Spiste lunch på bølgen og moi. På kvelden var jeg hos ei venninne. Igår var vi i familieselskap. Søskenbarnet til samboer hadde bursdag. Var så koselig. [:)]
 
Takk for det[:)]. Du må og ha lykke til. Ser du skal teste snart. Krysser fingrene mine for deg[:)]
 
ORIGINAL: ~Vimsa~

Skal teste på søndag jeg[;)]
 
Hvordan er syklusen din nå da?
Er det el eller venter du ikm.......[;)]




Gratulerer med graviditeten[:)]. Lykke til videre.
Jeg har ennå mensen, ser ikke ut som den vil gi seg med det første. Er så irriterende, selv om ikke er så mye omgangen. Når mensen gir seg har jeg tenkt å teste hver dag for å se om jeg har el. Er litt usikker på om jeg har hatt det etter at jeg sluttet på pillen.
 
Jeg er så forvirret over denne kroppen, forstår meg ikke på den i det hele tatt. Trodde at mensen skulle være snart over. Har hatt småblødninger, noenganger brunlig. Men så idag har jeg skikkelig vondt i magen og stikkinger. Sånne smerter som jeg pleide å ha før jeg begynte på pillen da mensen kom, itilleg har jeg fått de blødningene. Så er vel kansje idag jeg da har fått mensen og ikke forgje uke sånn som jeg trodde. Det var kanskje bare blødninger. Så fortvilende, har lyst å begynne på ny pp. Håper kroppen min snart begynner å stabilisere seg igjen, er lei å ha det sånn som jeg har det nå.
 
 
Idag har jeg hatt så intense smerter, kom tilogmed forsent på jobb idag. Kan ikke huske sist jeg har hatt så kraftige magesmerter. Blør også vannvittig mye, har måttet skifte ob hver annen time, noe jeg normalt ikke må gjøre. Forstår ingenting jeg. Håper kroppen snat normaliserer seg.
 
 Nå er endelig mensen over for denne gang. Så nå skal det testes hver dag med el tester. Håper jeg finner el.
 
2 september: Ferdig med mensen[:)][:)][:)]
3.september: neg el test
4 september: neg el test
 
Lyyyyyyke til med denne prøveperioden. Du skal se at nå skal alle her inne få Juni baby , vi skal lage et geediigent juniforum med alle oss her inne. Det blir braa!! hehe. Iallefall håper jeg det.

Klem
 
Det hadde ikke vert feil[:)][:)][:)]. Krysser fingrene for det ja[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: AnetteN

2 september: Ferdig med mensen[:)][:)][:)]
3.september: neg el test
4 september: neg el test
5 september: neg el test
6 september: neg el test
 
ORIGINAL: AnetteN

ORIGINAL: AnetteN

2 september: Ferdig med mensen[:)][:)][:)]
3.september: neg el test
4 september: neg el test
5 september: neg el test
6 september: neg el test
7 september: neg el test
8 september: neg el test

 
ORIGINAL: AnetteN

ORIGINAL: AnetteN

ORIGINAL: AnetteN

2 september: Ferdig med mensen[:)][:)][:)]
3.september: neg el test
4 september: neg el test
5 september: neg el test
6 september: neg el test
7 september: neg el test
8 september: neg el test
9 september: neg el test

 
Back
Topp