AnetteNs dagbok

åh, over 19 uker jo [:)]
Så gøy, og så flott at alt går fint med dere [:)]
 
Nå har vi fått vognen og sprinkelseng i hus. Så av store ting gjenstår bare stellebord og bilstol. Gleder meg til vi kan begynne å trille den lille.
 
Kjenner spark ganske godt nå, har kjent liv hver dag i det siste. Er en herlig følelse. Samt en betryggelse. Bekkenet er bedre nå som jeg er 60 & sykemeldt. Så håper det holder seg sånn.
 
Får besøk i dag av ei venninne som har termin 2 uker før meg. Vi skal bla. ut å titte på babyklær og utstyr. Gleder meg.
 
Ha en fortsatt god helg[:D]
 
Åh, så hærlig det må være å kjenne spark [:)] *glederseg* [:D]
Og en dag med å se og handle babyutstyr hørtes sååå koselig ut [:)][:)]
Ha en nydelig dag, håper du finner masse fint til lille bebien [:)]
 
Stikker innom og ønsker deg og dine en fin søndag 
Fant du noe fint igår...? [:)]
 
Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D]. Fant noen bodyer og sparkebukser. Synes det er litt vanskelig når vi ikke vet ennå hva det blir. Skal på ul til uka, så får forhåpentlig vite det da. Du må og ha en fortsatt fin helg[:D]
 
Takk for hilsen. Håper du og tester positivt snart. Krysser fingrene for at klaffer denne pp[:D][:D]
 
ORIGINAL: AnetteN

Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D]. Fant noen bodyer og sparkebukser. Synes det er litt vanskelig når vi ikke vet ennå hva det blir. Skal på ul til uka, så får forhåpentlig vite det da. Du må og ha en fortsatt fin helg[:D]


*sukk* gleder meg sååå til jeg tør å begynne å handle litt!! Er såå masse fint i beige og grønt og brunt og sånne nøytrale farger [:)] Tror ikke vi skal vite kjønnet [;)]
 
Idag var vi på ultralyd, fikk vite at vi venter ei lita prinsesse. [:D][:D]
 
åååh, så kooz, heldige da=) Jeg å vil ha ei jente.. Bare komme meg til doktern en dag nå så å få bekrefta at jeg er gravid=)
 
ORIGINAL: AnetteN

Idag var vi på ultralyd, fikk vite at vi venter ei lita prinsesse. [:D][:D]


Så moro [:)][:)]
 
Takk for koselige hilsninger[:D]
 
Kan tro tulla har sparket idag, samboer klarte til å med å kjenne noen av sparkene. Så det var koselig.
 
Da vi var på ultralyd kunne vi se at hun drakk fostervann, så tungen til tider. Hun prøvde også å sutte på tommelen, men bommet å traff haken. Ble helt rørt. Vi har filmsnutter, som vi fikk med. Ser på dem hver dag [:D]
 
Et av bildene fra ul[:D]
 


 
Her er ennå et bilde[:D]

 
Ååååh, så klare og fine bilder dere fikk! Kan tenke meg den filmen er gull å se på 
 
Åh, så herlig!!! *Ble bare litt mer babysyk* Kjekt å vite kjønnet da, slik at man kan planlegge litt farger[;)]
 
Gratulerer med en liten jente i magen! Så koselig da [:D]
 
ORIGINAL: snuppis30

Hei Anette,
 
Har dere tenkt på noe navn?

 
Vi har begynt å tenke på navn ja, er ikke lett. Vi har funnet noen navn som vi vurderer bla. Amalie, Thea, Gabrielle, Tuva, og Nora
 
ORIGINAL: Krepsen78

Gratulerer med en liten jente i magen! Så koselig da [:D]

 
Takk[:D]
 
Dere hadde jo funnet mange fine navn da! Må være vanskelig å bestemme seg[:)]
 
ORIGINAL: RANDÅLF

Så fine bilder av prinsessen, gratulerer så mye..........

 
Takk[:D]
 
Back
Topp