AnetteNs dagbok

Takk[:)]. Håper du følger snart etter[:)]
Hvodan var det på jobb?
 
Tok en ny test i dag og siden hadde en test til liggende, den viste også heldigvis et klart positivt svar. Fikk ikke sove lenge idag, våknet med den kvalmen. Har funnet meg noe frokost så håper det hjelper på.
 
ORIGINAL: Hali

å herregud, jeg visste at du ville få et positiv test når jeg kom tilbake!!
GRATTIS ASS, VELFORTJENT![:D][:)] ååå, nå ble jeg glad ass!!!

 
Takk[:)]. Har enda ikke gått helt opp for meg. Kjøpte en bok om svangerskapet igår, kan være kjekt å følge med i. Har du testet igjen, håper den er positiv. Det kan jo hende du testet fortidlig. Krysser fingrene[:)][:)][:)]
 
Så dumt da at du testet negativt, men kan jo ennå hende at du testet fortidlig da. Skal holde av plass til deg på juniforumet [:D][:D][:D]
Formen er fin bortsett fra at merker at er mer trøtt en ellers, har også vert plaget av litt kvalme, hjelper å spise litt, er også veldig tørst så drikker masse noe som gjør at jeg går i ett på do. Har også hatt endel murringer i magen, det va det som gjorde bla at jeg trodde at skulle ha mensen.
Lykke til[:)][:)]
 
Nå har vi fortalt mamma og stefar det, de var på besøk hos oss i helgen. De gledet seg masse. I morgen skal vi fortelle det til pappa samt svigerforeldrene våre. Gleder oss til det, blir spennende å se reaksjonen deres. Ellers går det bare fint, merker at jeg er mer trøtt en ellers og at jeg må spise oftere for å ikke bli så kvalmen.
 
Fikk litt angst idag, var redd de to andre testene var feil så måtte teste på nytt idag. Den viste jo også gravid. Forstår ikke hvorfor jeg er så nervøs. Skal til legen den 17 oktober, gleder meg enormt til det. Får kansje vite litt mer om hvor langt jeg er på vei og sånn. Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Tror terminen er mellom 4 og 9 juni en plass. Idag skal vi fortelle nyheten til samboers foreldre. Gleder oss til det.
 
Dette har vært litt av en dag, var først hos fastlegen min idag tidlig. Møtte opp der siden jeg har hatt småblødninger i 3 uker, samt hatt magesmerter. Fastlegen henviste meg til gyn.pol klinikk på SUS. Var livredd for at jeg hadde mistet, holdt på å miste el at var utenfor livmoren. Tok innvendig ultralyd alt så fint ut til nå. Var så lettet, men viste seg at jeg var litt mindre på vei en det jeg trodde. Jeg trodde at var rundt 6+3 men er ca 5+4. Fikk også ultralydbilde med meg. :)
 
Har ferie denne uken, så det er herlig. Er veldig kvalmen idag, så klarer ikke å gjøre noe. Ligger bare på sofaen og slapper av. Håper det blir bedre etter hvert
 
Har merket i det siste at hormonene er i full sving hos meg. Har fått større bryster, er heldigvis ikke så ømme lenger, har metallsmak i munnen, forsterke luktesans, og skal ingenting før jeg begynner å gråte. Samt så er jeg kjempe kvalm. Det er nok det verste, har vært sykemeldt i 2 uker fra jobb nå siden jeg er så kvalm og kaster opp. Håper det snart gir seg. Men skal ikke klage, er jo verdt det.
 
Testet ut ingefær te idag, virker som det har hjulpet litt. Har iallefall vert mye mindre kvalmen idag og har heller ikke kastet opp.
 
 
Uff, det er helt pyton med den kvalmen altså [:'(] Håper du snart blir bedre.
 
Selv er jeg også kvalm enda. Er vel på sjuende uken nå... Er likevel positiv i dag. Har jo kommet til uke 12 nå, en viktig milepæl!! Håper nå bare at kvalmen gir seg i løpet av de neste to ukene. Den gav seg i alle fall rundt uke 14 sist, så jeg er optimistisk [;)]
 
Idag har jeg nesten ikke vært kvalmen for første gang på evigheter. Kastet bare opp før jeg sto opp, ellers har jeg vert ganske så fin. Har også fått innkallelse til første ordinære ul den 8 januar på SUS. Gleder oss veldig til det.
 
Krepsen78 det må være herlig å ha passert 12 uker, gleder meg til jeg gjør det[:D]
 
Kvalmen har så å si gitt seg, er stort sett på morgenen. Så det er herlig. Så klarer å gå på jobb igjen. Bekkenet mitt har begynt å skape seg, men går greit så lenge jeg tar det litt med ro. Er helt utrolig at jeg har passert 13 uker, tiden har gått så fort.

Skal til jordmor 18 desember, gleder meg masse til det. Håper jeg får høre hjertelyden.
Ul skal vi den 8 januar, blir så spennende. Håper det står bra til med den lille
 


****Titter bare innom og ønsker deg og dine en riktig god "innspurt" på adventen, og en fredelig jul****

 
Hvordan gikk det hos jordmor da...? Ser du skulle dit igår [:)]
 
Det gikk kjempe fint hos jordmor, hun var kjempe flink og koselig. Ga masse informasjon. Fikk høre hjertelyden, var helt fantastisk. Fikk tårer nesten tårer i øynene. Nå gleder jeg meg til ul den 8 januar, blir kjekt å se den lille.
 
I går kjente jeg liv for første gang, var helt fantastisk. Kjentes ut som små bobler. Går liksom litt mer opp for meg da at det er et liv i magen min. Nå nærmer det seg og ul den 8 januar. Grue gleder meg. Håper alt står bra til med den lille.
 
ORIGINAL: snuppis29

Godt nytt år AnetteN [:D] Når får du vite hvilket kjønn det er? Vil du eventuelt vite det? Søstera mi har termin 12.januar og jeg gleder meg kjempe masse for å bli tante igjen [:D]

 
Godt nytt år til deg og Snuppis29. Håper du hadde en fin nyttårsfeiring.
Gratulerer med å bli snart tante, så spennende.  Jeg får forhåpentligvis vite det den 8 januar. Vil vite hva kjønn det er. Er så nyssjerig av meg.
Håper mensen dukker snart opp el at den holder seg vekke i 9 mnd.
 
ORIGINAL: Ivara

Så gøy at du har kjent liv! [:)]

Lykke til på UL, det går sikkert kjempebra.



Og, Godt Nytt År ja. Glemte det i farta... [;)]

 
Takk[:D]
Godt nyttår til deg og[:)][:)].
 
Vi var på ultralyd 8 juni. Var helt fantastisk å se den lille for første gang. Vi kunne bla se at sugde på tommelen. Alt så fint ut, så ble lettet. Vi hadde tenkt å vite kjønnet, men det er fortsatt en hemmelighet. Navlestrengen lå så dumt til at det var umulig å se kjønnet. Vi har bestilt ny time privat, så håper vi får vite det da.
[:D]
 
Spennende å følge med deg........Masse lykke til videre. En luring får du nå, hehe.... Ville ikke vise hvem han/hun er.
 
Back
Topp