11 dpo
Testene bittelitt sterkere i dag
Vis vedlegget 370873
Øverste fra I går, nederste fra I dag.
De ligner litt på Testene jeg hadde med Eira så jeg velger å tenke at det lover godt. :)

Det er sannelig vanskelig å teste og ta bilder osv med en 7mnders baby som ikke lenger vil ligge stille på stellebordet! Hun ruller over nesten med en gang nå (rekker jo ikke å gå på do engang!) Og begynner å skyve seg bakover, som så klart er den farlige enden av bordet, så jeg må ha henne på gulvet!!
Hun er så komisk :hilarious: utålmodig unge :hilarious:

Hat fryktelig lyst til å teste med en digital nå men samboeren sa at kanskje vi skal vente til vi tror det står 3+ og kjøpe til set, heller enn å bare måtte se "gravid" (eller i vårt tilfelle "pregnant") på skjermen.
Ut fra hvordan Testene ser ut nå, sammenlignet med i fjor så ville det stått "pregnant" på en digital nå, og strekene er der, og de blir sterkere, så jeg vet at jeg er gravid.

Men jeg vil holde det hemmelig for familien i en stund til, svigermor fikk vite det først sist fordi hun sa hun ville. Men jeg tror vi venter til 6.0 for det, og ifølge den ene appen min er jeg 4.0 i dag, så det blir 2 lange uker.....
Grunnen er fordi de gangene jeg har mista før har vært rundt 5 ukers grensa, både før og etter.

Men nå hadde jo jeg en avtale med universet om at jeg ikke skulle bli gravid før det satt, denne gangen også, så....;)
Krysser fingrene!
Ååååå så fine streker! Kom deg inn i juli gruppa med oss:shy::Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Hm ja jeg jinxer vel ingenting ved å melde meg inn, så kan jeg bare melde meg ut om det går galt
Neida og det er jo veldig ofte at det går fint når du allerede har et fullført svangerskap, så vi krysser fingrene :Heartpink Tenk om vi endelig skal få fullføre i samme termingruppe:) selv om jeg har hatt en litt dårlig følelse for min egen del siste dagene... har så lite symptomer, men kommer kanskje etterhvert:rolleyes:
 
Neida og det er jo veldig ofte at det går fint når du allerede har et fullført svangerskap, så vi krysser fingrene :Heartpink Tenk om vi endelig skal få fullføre i samme termingruppe:) selv om jeg har hatt en litt dårlig følelse for min egen del siste dagene... har så lite symptomer, men kommer kanskje etterhvert:rolleyes:
Gjør det? Der visste jeg ikke... trodde kanskje det kunne være motsatt fordi livmora allerede har vært gjennom en del, spesielt når deg barw er 7 mnd siden fødsel.
Gjenstår å se :)

Ja det håper jeg virkelig altså!!
Har du testet noe mer da? Hvor langt er du på vei nå?
Vurdert å ta hcg prøver?

Jeg hadde veldig lite symptomer med Eira, kun veldig trøtt og sliten og ømme pupper, men så avtok ømheten etter noen uker (heldigvis for det var ubehagelig:hilarious:)
Så det trenger ikke nødvendigvis å bety noe at symptomene avtar.
 
Gjør det? Der visste jeg ikke... trodde kanskje det kunne være motsatt fordi livmora allerede har vært gjennom en del, spesielt når deg barw er 7 mnd siden fødsel.
Gjenstår å se :)

Ja det håper jeg virkelig altså!!
Har du testet noe mer da? Hvor langt er du på vei nå?
Vurdert å ta hcg prøver?

Jeg hadde veldig lite symptomer med Eira, kun veldig trøtt og sliten og ømme pupper, men så avtok ømheten etter noen uker (heldigvis for det var ubehagelig:hilarious:)
Så det trenger ikke nødvendigvis å bety noe at symptomene avtar.
Ja har hørt noe om at kroppen husker hva den skal gjøre i stedet for å støte fra seg, så lenge det er et friskt embryo så er det visst stor sjanse for at det går fint!

Er 4+5 i dag, skal nok ta hcg etterhvert, men prøver bare å ta det med ro og ikke la det bli så altoppslukende som sist.. og ikke minst nyte siste ukene uten kvalme:hilarious:

Krysser fingrene for at det går super fint for oss begge og at vi får noen små sommer skatter.
 
Ja har hørt noe om at kroppen husker hva den skal gjøre i stedet for å støte fra seg, så lenge det er et friskt embryo så er det visst stor sjanse for at det går fint!

Er 4+5 i dag, skal nok ta hcg etterhvert, men prøver bare å ta det med ro og ikke la det bli så altoppslukende som sist.. og ikke minst nyte siste ukene uten kvalme:hilarious:

Krysser fingrene for at det går super fint for oss begge og at vi får noen små sommer skatter.
Åååh sommer skatter ❤

Ja prøv å heller ta det med ro ja. :)
Krysser alt for oss begge to :)
 
Åh så gøy å se!! :love017 Enn at vi kanskje havner i samme termingruppe nå:nailbiting::Heartred
 
Så gøy!! Gratulerer så mye❤❤
 
12 dpo
Og her kommer grunnen til at man ikke skal teste hver dag :rolleyes:
Når det kommer én morgen uten økning så blir man små-gal.
Jeg ser økning på den blå da.
Nå har det seg sånn at jeg får kun tid til å ta bilde etter at jeg har gjort ferdig alt på badet med Eira, så bildene er som regel tatt etter tiden, men ikke så mye at de har tørka.
inCollage_20211112_073250750.jpg

De nederste 3 er tester jeg tar om kvelden nå, den har fin økning (den første var den 9. Om morgenen, andre 10. Om kvelden og siste i går kveld)

Alle tester er så forskjellige, og noen ganger er de bare teite. Så jeg skal velge å fokusere på den fine økningen i går kveld. :)
 
13 dpo / 4+2
Det er så rart når jeg ser på Testene så tenker jeg "åh... er det ikke mer økning enn det der...?"
Men så ser jeg på gårdagens bilder og ser at det er jo bra økning.

inCollage_20211113_065129580.jpg

Øverste i går, nederste i dag.
Ser ut som om det er nogenlunde likt som rundt samme tid i forrige graviditet.

Jeg spurte samboeren om vi skal ta oss råd til digital for å se 2-3 og 3+, men vi har så dårlig råd at det blir for dyrt... sukk. Lønn siste mnd med mammaperm i landet her er hardt økonomisk sett, og så rundt juletider også hvor man i tillegg må bruke penger på julegaver.

Jeg tenker at jeg kanskje heller tar en hcg test rundt samme tid som jeg tok sist, noe som var rundt 5+4. Må sjekke stoffskiftet mitt uansett, så jeg kan kreve å ta begge blodprøvene. :) (koster ikke noe her fordi vi betaler helseforsikring hver mnd gjennom lønna)
 
13 dpo / 4+2
Det er så rart når jeg ser på Testene så tenker jeg "åh... er det ikke mer økning enn det der...?"
Men så ser jeg på gårdagens bilder og ser at det er jo bra økning.

Vis vedlegget 371061
Øverste i går, nederste i dag.
Ser ut som om det er nogenlunde likt som rundt samme tid i forrige graviditet.

Jeg spurte samboeren om vi skal ta oss råd til digital for å se 2-3 og 3+, men vi har så dårlig råd at det blir for dyrt... sukk. Lønn siste mnd med mammaperm i landet her er hardt økonomisk sett, og så rundt juletider også hvor man i tillegg må bruke penger på julegaver.

Jeg tenker at jeg kanskje heller tar en hcg test rundt samme tid som jeg tok sist, noe som var rundt 5+4. Må sjekke stoffskiftet mitt uansett, så jeg kan kreve å ta begge blodprøvene. :) (koster ikke noe her fordi vi betaler helseforsikring hver mnd gjennom lønna)

Wooow, kjempeøkning jo!:woot::Heartred Hurra for lille spire ! Jeg er også 4+2 i dag. :joyful: Har du noen symptomer?
 
Wooow, kjempeøkning jo!:woot::Heartred Hurra for lille spire ! Jeg er også 4+2 i dag. :joyful: Har du noen symptomer?
Ja jeg så vi har vel egentlig samme termin dato!
Har egentlig en syklus på 28 dager men den har vært litt rar etter fødselen så jeg skrev 29 i termin kalkulatoren og så er termin her i landet 3 dager tidligere. Men om jeg går ut fra gammel syklus og gjennomsnittlig syklus så er jeg 4+2 og med samme termin :happy::happy:

Har null symptomer, men det hadde jeg ikke sist heller så tidlig. Etterhvert ble det ømme pupper (noe jeg håper jeg slipper siden jeg ammer), og veeeeeldig trøtt og sliten gjennom første trimester.

Har du noen symptomer?
 
Ja jeg så vi har vel egentlig samme termin dato!
Har egentlig en syklus på 28 dager men den har vært litt rar etter fødselen så jeg skrev 29 i termin kalkulatoren og så er termin her i landet 3 dager tidligere. Men om jeg går ut fra gammel syklus og gjennomsnittlig syklus så er jeg 4+2 og med samme termin :happy::happy:

Har null symptomer, men det hadde jeg ikke sist heller så tidlig. Etterhvert ble det ømme pupper (noe jeg håper jeg slipper siden jeg ammer), og veeeeeldig trøtt og sliten gjennom første trimester.

Har du noen symptomer?

Ah, skjønner! Gøy at vi er så likt da!:joyful:

Hmm, jeg er veldig trøtt, men tror Cyclogesten har en finger med i spillet der!:hilarious: Har litt ømme nipler og litt mer sulten enn vanlig, men ellers føler jeg meg ganske normal!

.. har blitt forkjølet da, og har feber i dag..:shifty: Håper det ikke klusser med noe..
 
Ja gøy!! :)
Kanskje du slipper unna kvalmen også?
Jeg har ingen matlyst om morgenen av en eller annen grunn, så spiser ikke frokost før sånn 3-4 timer etter at jeg har stått opp, det skjedde litt sånn plutselig så mulig det er et symptom. Who knows.

Å nei huff :( håper du blir frisk fort
Hold deg unna ibux bare! Om du må ta smertestillende så ta paracet.
 
Back
Topp