11 dpo
Testene bittelitt sterkere i dag
Vis vedlegget 370873
Øverste fra I går, nederste fra I dag.
De ligner litt på Testene jeg hadde med Eira så jeg velger å tenke at det lover godt.
Det er sannelig vanskelig å teste og ta bilder osv med en 7mnders baby som ikke lenger vil ligge stille på stellebordet! Hun ruller over nesten med en gang nå (rekker jo ikke å gå på do engang!) Og begynner å skyve seg bakover, som så klart er den farlige enden av bordet, så jeg må ha henne på gulvet!!
Hun er så komisk
utålmodig unge
Hat fryktelig lyst til å teste med en digital nå men samboeren sa at kanskje vi skal vente til vi tror det står 3+ og kjøpe til set, heller enn å bare måtte se "gravid" (eller i vårt tilfelle "pregnant") på skjermen.
Ut fra hvordan Testene ser ut nå, sammenlignet med i fjor så ville det stått "pregnant" på en digital nå, og strekene er der, og de blir sterkere, så jeg vet at jeg er gravid.
Men jeg vil holde det hemmelig for familien i en stund til, svigermor fikk vite det først sist fordi hun sa hun ville. Men jeg tror vi venter til 6.0 for det, og ifølge den ene appen min er jeg 4.0 i dag, så det blir 2 lange uker.....
Grunnen er fordi de gangene jeg har mista før har vært rundt 5 ukers grensa, både før og etter.
Men nå hadde jo jeg en avtale med universet om at jeg ikke skulle bli gravid før det satt, denne gangen også, så....
Krysser fingrene!