Lyserosa på papiret.. er sjelden et positivt tegn.
For vel bare vente og se
 
Kan også skimte noe! Spennende :happy:
Men kjedelig med lyserosa på papiret......
 
Kan også skimte noe! Spennende :happy:
Men kjedelig med lyserosa på papiret......
Håper det er en eller annen form for treg festeblødning eller noe. Hører jo om folk som blør gjennom flere av de første ukene av svangerskapet så jeg gir ikke opp håpet ennå... blir nok å teste igjen i kveld fordi jeg klarer ikke å holde meg hahaha
 
Håper det er en eller annen form for treg festeblødning eller noe. Hører jo om folk som blør gjennom flere av de første ukene av svangerskapet så jeg gir ikke opp håpet ennå... blir nok å teste igjen i kveld fordi jeg klarer ikke å holde meg hahaha

Ja, det er absolutt en mulighet, husker selv jeg spottet dagen etter jeg fikk positiv test, og hun er jo snart 1 år :hilarious:
Venter i spenning :D
 
Tok en test til nå nettopp, og det kom fram noe innen et minutt, så er definitivt noe der. Bilde tatt innenfor tiden og uten redigering denne gangen (vises nok enda bedre på bilde om jeg redigerer men jeg lar være)
20211109_183521.jpg

Så siden jeg ikke har fått skygge på disse før. Og den var blank i går, så er det nok økt hcg på gang.

Blir noen veeeldig spennende dager framover, og forhåpentligvis spennende mnd framover ;)
 
Ja, det er absolutt en mulighet, husker selv jeg spottet dagen etter jeg fikk positiv test, og hun er jo snart 1 år :hilarious:
Venter i spenning :D
Åh, godt å vite at det går an spotte etter positiv test også, så jeg skal leve i håpet til det ikke er noen vits noe lenger.
 
Oioi! Uten tvil noe der. Så spennende :D:D
 
Tok en test til nå nettopp, og det kom fram noe innen et minutt, så er definitivt noe der. Bilde tatt innenfor tiden og uten redigering denne gangen (vises nok enda bedre på bilde om jeg redigerer men jeg lar være)
Vis vedlegget 370779
Så siden jeg ikke har fått skygge på disse før. Og den var blank i går, så er det nok økt hcg på gang.

Blir noen veeeldig spennende dager framover, og forhåpentligvis spennende mnd framover ;)
Heia heia lille frøet:Heartpink grav deg godt ned :shy:
 
Tok en test til nå nettopp, og det kom fram noe innen et minutt, så er definitivt noe der. Bilde tatt innenfor tiden og uten redigering denne gangen (vises nok enda bedre på bilde om jeg redigerer men jeg lar være)
Vis vedlegget 370779
Så siden jeg ikke har fått skygge på disse før. Og den var blank i går, så er det nok økt hcg på gang.

Blir noen veeeldig spennende dager framover, og forhåpentligvis spennende mnd framover ;)

Åå, så spennende!! :woot: Ser absolutt en svak strek der!:love017 Gleder meg til ny test i morgen:rolleyes:
 
10 dpo
Hmm.. samme test som i går er ikke sterkere, men synes den så veldig rar ut når jeg så at det trekket seg oppover, fordi det så så lyst ut.
Men hadde sykt konsentrert urin, så jeg forventa sterkere strek enn det der...
Den under er også en tidlig test og der vises streken veldig godt. Den så mer rosa ut i virkeligheten men bet ikke jeg.
20211110_070018.jpg

Må vel bare vente til i kveld eller i mårra. Kommer til å gå tom for tester om jeg skal teste om kveldene også... og jeg har egentlig ikke råd til flere.

20211110_072735.jpg

I naturlig lys
 
Last edited:
Jeg trenger ikke myse eller anstrenge meg for å se rosa streker på testene - så utrolig spennende! :woot: Følger spent med fremover :happy :dance008
Ja og jeg som trodde at jeg ikke kom til å bry meg noe særlig med testing fordi jeg har jo Eira og dermed trodde jeg ikke det kom til å være så "big deal". Men plutselig ble det altoppslukende igjen :rolleyes:
Bestilte nettopp 20 til av de rosa testene fordi jeg kan jo ikke gå tom nå! Kosta heldigvis bare 60 kr så det tar jeg meg råd til...
Huff, alt for spennende!
 
Ja og jeg som trodde at jeg ikke kom til å bry meg noe særlig med testing fordi jeg har jo Eira og dermed trodde jeg ikke det kom til å være så "big deal". Men plutselig ble det altoppslukende igjen :rolleyes:
Bestilte nettopp 20 til av de rosa testene fordi jeg kan jo ikke gå tom nå! Kosta heldigvis bare 60 kr så det tar jeg meg råd til...
Huff, alt for spennende!

Hehe, ikke sant? :joyful: Lillebror var jo min tredje, men minst like spennende :) Hadde bestilt tester jeg også, hadde jeg vært deg ;) Dette er skikkelig spennende! Hva sier mannen din da?
Nå kommer du ikke til å ha tid til rubiks kube på leeeenge :joyful:
 
Hehe, ikke sant? :joyful: Lillebror var jo min tredje, men minst like spennende :) Hadde bestilt tester jeg også, hadde jeg vært deg ;) Dette er skikkelig spennende! Hva sier mannen din da?
Nå kommer du ikke til å ha tid til rubiks kube på leeeenge :joyful:
Hahaha jeg har ikke rubiksa på lenge nå uansett:hilarious:
Han er spent men forsiktig med å glede seg for mye, akkurat som meg. Vi vet alt for godt hvor lett det er å miste tidlig. Så vi må bare vente og se akkurat nå
 
Hahaha jeg har ikke rubiksa på lenge nå uansett:hilarious:
Han er spent men forsiktig med å glede seg for mye, akkurat som meg. Vi vet alt for godt hvor lett det er å miste tidlig. Så vi må bare vente og se akkurat nå

Hehe, det skjønner jeg - er masse jeg ikke har fått gjort på lenge nå også:joyful: men plutselig er det mye tid igjen :) Hvis spiren sitter nå (noe vi må regne med at den gjør:)), har dere tenkt å ta tidlig ultralyd? Vil dere vite kjønn?
Skjønner godt at han (og du) er litt tilbakeholdne med å glede dere for tidlig, men jeg håper for dere og krysser alt for at denne sitter helt til mål :)
 
Hehe, det skjønner jeg - er masse jeg ikke har fått gjort på lenge nå også:joyful: men plutselig er det mye tid igjen :) Hvis spiren sitter nå (noe vi må regne med at den gjør:)), har dere tenkt å ta tidlig ultralyd? Vil dere vite kjønn?
Skjønner godt at han (og du) er litt tilbakeholdne med å glede dere for tidlig, men jeg håper for dere og krysser alt for at denne sitter helt til mål :)
Ja jeg setter jo veldig pris på at jeg har noen timer på kveldene nå når hun har lagt seg for eksempel.

Ja vil ha tidlig ultralyd. Har hørt for mange skrekkhistorier om folk som drar til ultralyd og så er det ikke noe liv og ma osv, da vil jeg ikke sitte til 12-13 uker (som er første offentlige ul her i landet) og så finne det ut først da.
Blir mest sannsynlig å ta ul rundt jul når vi er ca 9 uker
Og vi skal definitivt vite kjønn!! Hehe.
Jeg vil vite kjønn såpass mye at det er mulig jeg tar blodprøve for det for å få vite det tidligere:hilarious:
 
11 dpo
Testene bittelitt sterkere i dag
inCollage_20211111_073955283.jpg

Øverste fra I går, nederste fra I dag.
De ligner litt på Testene jeg hadde med Eira så jeg velger å tenke at det lover godt. :)

Det er sannelig vanskelig å teste og ta bilder osv med en 7mnders baby som ikke lenger vil ligge stille på stellebordet! Hun ruller over nesten med en gang nå (rekker jo ikke å gå på do engang!) Og begynner å skyve seg bakover, som så klart er den farlige enden av bordet, så jeg må ha henne på gulvet!!
Hun er så komisk :hilarious: utålmodig unge :hilarious:

Hat fryktelig lyst til å teste med en digital nå men samboeren sa at kanskje vi skal vente til vi tror det står 3+ og kjøpe til set, heller enn å bare måtte se "gravid" (eller i vårt tilfelle "pregnant") på skjermen.
Ut fra hvordan Testene ser ut nå, sammenlignet med i fjor så ville det stått "pregnant" på en digital nå, og strekene er der, og de blir sterkere, så jeg vet at jeg er gravid.

Men jeg vil holde det hemmelig for familien i en stund til, svigermor fikk vite det først sist fordi hun sa hun ville. Men jeg tror vi venter til 6.0 for det, og ifølge den ene appen min er jeg 4.0 i dag, så det blir 2 lange uker.....
Grunnen er fordi de gangene jeg har mista før har vært rundt 5 ukers grensa, både før og etter.

Men nå hadde jo jeg en avtale med universet om at jeg ikke skulle bli gravid før det satt, denne gangen også, så....;)
Krysser fingrene!
 
Back
Topp