Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er en eller annen form for treg festeblødning eller noe. Hører jo om folk som blør gjennom flere av de første ukene av svangerskapet så jeg gir ikke opp håpet ennå... blir nok å teste igjen i kveld fordi jeg klarer ikke å holde meg hahahaKan også skimte noe! Spennende
Men kjedelig med lyserosa på papiret......
Håper det er en eller annen form for treg festeblødning eller noe. Hører jo om folk som blør gjennom flere av de første ukene av svangerskapet så jeg gir ikke opp håpet ennå... blir nok å teste igjen i kveld fordi jeg klarer ikke å holde meg hahaha
Åh, godt å vite at det går an spotte etter positiv test også, så jeg skal leve i håpet til det ikke er noen vits noe lenger.Ja, det er absolutt en mulighet, husker selv jeg spottet dagen etter jeg fikk positiv test, og hun er jo snart 1 år
Venter i spenning
Heia heia lille frøet grav deg godt nedTok en test til nå nettopp, og det kom fram noe innen et minutt, så er definitivt noe der. Bilde tatt innenfor tiden og uten redigering denne gangen (vises nok enda bedre på bilde om jeg redigerer men jeg lar være)
Vis vedlegget 370779
Så siden jeg ikke har fått skygge på disse før. Og den var blank i går, så er det nok økt hcg på gang.
Blir noen veeeldig spennende dager framover, og forhåpentligvis spennende mnd framover
Tok en test til nå nettopp, og det kom fram noe innen et minutt, så er definitivt noe der. Bilde tatt innenfor tiden og uten redigering denne gangen (vises nok enda bedre på bilde om jeg redigerer men jeg lar være)
Vis vedlegget 370779
Så siden jeg ikke har fått skygge på disse før. Og den var blank i går, så er det nok økt hcg på gang.
Blir noen veeeldig spennende dager framover, og forhåpentligvis spennende mnd framover
Takk det gjør jeg også ❤Åå, så spennende!! Ser absolutt en svak strek der! Gleder meg til ny test i morgen
Ja og jeg som trodde at jeg ikke kom til å bry meg noe særlig med testing fordi jeg har jo Eira og dermed trodde jeg ikke det kom til å være så "big deal". Men plutselig ble det altoppslukende igjenJeg trenger ikke myse eller anstrenge meg for å se rosa streker på testene - så utrolig spennende! Følger spent med fremover
Ja og jeg som trodde at jeg ikke kom til å bry meg noe særlig med testing fordi jeg har jo Eira og dermed trodde jeg ikke det kom til å være så "big deal". Men plutselig ble det altoppslukende igjen
Bestilte nettopp 20 til av de rosa testene fordi jeg kan jo ikke gå tom nå! Kosta heldigvis bare 60 kr så det tar jeg meg råd til...
Huff, alt for spennende!
Hahaha jeg har ikke rubiksa på lenge nå uansettHehe, ikke sant? Lillebror var jo min tredje, men minst like spennende Hadde bestilt tester jeg også, hadde jeg vært deg Dette er skikkelig spennende! Hva sier mannen din da?
Nå kommer du ikke til å ha tid til rubiks kube på leeeenge
Hahaha jeg har ikke rubiksa på lenge nå uansett
Han er spent men forsiktig med å glede seg for mye, akkurat som meg. Vi vet alt for godt hvor lett det er å miste tidlig. Så vi må bare vente og se akkurat nå
Ja jeg setter jo veldig pris på at jeg har noen timer på kveldene nå når hun har lagt seg for eksempel.Hehe, det skjønner jeg - er masse jeg ikke har fått gjort på lenge nå også men plutselig er det mye tid igjen Hvis spiren sitter nå (noe vi må regne med at den gjør), har dere tenkt å ta tidlig ultralyd? Vil dere vite kjønn?
Skjønner godt at han (og du) er litt tilbakeholdne med å glede dere for tidlig, men jeg håper for dere og krysser alt for at denne sitter helt til mål
Ja veldig spent nå!Åååååå se strekene da, oiii dette er spennende