4mnd og 1 uke gammel, har lille snuppa mi blitt. Føler at jeg skrev en oppdatering her inne for bare en ukes tid siden
Hun er blitt veldig flink til å rulle fra rygg til mage men får ikke til andre veien ennå. Det blir nok etterhvert
Noen ganger sitter hun selv og balanserer i fanget mitt uten at jeg støtter henne, veldig flink og sterk pie ❤ og hun liker veeeeldig godt å stå mens jeg holder i henne i fanget også, Hun lener seg framover of dytter seg selv opp.
Det er alt for kjedelig å ligge i armene nå. Skal enten sitte, stå eller ligge på magen
Hun ler mer og mer og det er altså den herligste lyden på jord! ❤ Hun gjør det mest når jeg kysser magen og nakken og kinnet hennes. Det kiler nok
Vurderer å introdusere grøt til henne for første gang snart, har kjøpt inn skjeer men ikke grøt ennå. Jeg er litt nervøs for den milepælen. Men det blir spennende og se hvordan det blir å gå.
Jeg fikk jo positiv el test forrige mnd, men kun 4 sager etter kom mensen, så lutealfasen var bare 4 dager istedenfor min vanlige 12-14 dagers.... det går jo ikke an å bli gravid med så kort tid mellom positiv el test og mensen, egget hat jo knapt rukket å slippe før jeg starter å blø og da er det jo ingenting for egget å feste seg i... så jeg lurer litt på hvordan det skal gå, om jeg må bli nødt til å slutte å amme før vi kan starte å prøve..
Jeg er 90% sikker på at jeg vil ha barn nummer 2, men der er enkelte uvisstheter og bekymringer der.
Bekymret for økonomien og nok hjelp fra samboeren.
Uvisst om hvordan jeg kan elske noen andre like høyt som jeg elsker Eira. Jeg har så yst til å gi absolutt alt av meg til henne, fullt og helt og ingenting fordelt til noen andre. Jeg kan ikke forestille meg å gi mindre oppmerksomhet til henne enn det jeg gjør nå (skjønner at det blir uansett å endre seg når jeg starter på jobb og jeg kjenner jeg blir kvalm av tanken på å være borte fra henne 4 dager i uka. Har veldig lange arbeidsdager så innen jeg kommer hjem har hun nok lagt seg
)
Men jeg vil også at hun skal kunne ha et søsken å vokse opp med, leke med, prate med, ha mulighet til å bli tante en dag, og ha noen å støtte seg til når jeg og faren hennes blir gamle og går bort.
Veeeeeldig mange tanker i hodet mitt for tiden, og en av de er faktisk å bare kjøre på med prøving litt tidligere enn planlagt siden syklusen min er helt på hodet.
Jeg tester etter el denne mnd også og foreløpig så har jeg ikke fått positiv el test ennå og om syklusen er lik sist mnd så skal mensen komme om 4 dager. Men el testen bar sterkere i går kveld og i morges så mulig den blir positiv snart, ikke det at det spiller noen rolle om el kommer så nærme mensen igjen...
Noen som har erfaring med kort lutealfase?
Leste at c vitaminer kan hjelpe. Skal starte å ta vitaminene mine igjen.