Hehe ja er visst vanlig at de er litt mer grinete på kvelden. Er mye lettere når jeg kan gi henne til samboeren når jeg vil spise eller gjøre husarbeid osv.Slik var det for oss også! Så blid og tålmodig på morgenen, men mer urolig på kvelden! Men er vel slik det er med baby bare, går opp ned, og er en fantastisk krevende reise❤
Litt slitsomt å stå i kveldene alene da, greit å dele på urolig baby!
Tid får et annet perspektiv med baby har jeg funnet ut! Tenk hvor lang en uke var når en prøvde, men hvor fort det går nå
Msn kan egentlig ha ammefri som det passer seg, så det er jo helt individuelt når man velger å ta det, noen arbeidsgivere er ikke like lette å ha den valgfriheten med da, men jeg tenker å ta de på slutten av dagen, er det som passer best for meg/oss, og faktisk jobben(selvom det ikke har noe å si) og ja, de er betalt skikkelig gode med å bo i Norge og jobbe i kommunen
Verdt å sjekke ut hvert fall
Tror det er mye hormonelt med disse små også! Flere faser huden osv bare "må" igjennom virker det som! Men godt at de myke kinnene wr tilbake, plutselig er hele huden fin igjen, og plutselig får hun eksem. Fikk hvert fall mini, atopisk eksem, men jeg vet ikke om jeg vil kalle det det, siden det nå er borte igjen så går opp og ned! Hehe
Husker ikke med den skurven, kan ikke huske den ikke har vært der så leeenge da!
Hehe, nei skjønner hva du mener
Hahaha, ja de mannfolka altså artig at han kunne tenke seg to,men nå som hun er her så "spørs" det
Ja, de slipper mye unns, jeg har fortsatt mini Ikkert 20-24 t i døgnet, om han har fri eller ikke men er jo like mye min feil som ikke ber han ta et bleieskift f.eks
Så de har det ganske lett, spesielt med sovende baby på seg da, hehe! Nyt det forresten! Har ikke mini hatt tid til på mange måneder
Hehe ja tida gikk tregt når vi prøvde å bli gravide så jeg tenker litt at om vi starter å prøve mens jeg fortsatt er i perm så går iallefall de 3 første prøve-mnd fort
Så herlig å få ammefri. Jeg tror ærlig talt ikke de har det her, søkte litt på nett og det er mer fokus på at mødre skal ha et ordentlig rom å få pumpe i og plass å lagre melka. Men at det er i pausene og ingenting om å få betalt for å dra fra jobb for å faktisk amme.
Skal høre med jobben hva de gjør.
Hehe høres ut som om du har det litt likt med at du har hoved ansvar. Men det blir andre boller når han er hjemme i perm alene med henne, om han skal det?