Hei igjen og gratulerer så masse:Heartred:hug013
Nå har jeg lest om og sett på de nydelige testene dine, så koselig, og drømmer om at dette er meg snart:D
Gleder meg til å følge med videre på reisen deres:Heartred
 
Hei igjen og gratulerer så masse:Heartred:hug013
Nå har jeg lest om og sett på de nydelige testene dine, så koselig, og drømmer om at dette er meg snart:D
Gleder meg til å følge med videre på reisen deres:Heartred
Takk takk. :)
Håper du kommer etter veldig snart! Blir spennende å følge deg også nå! :)
 
Hei :) Jeg synes det er veldig koselig å se at du og flere andre jeg har fulgt med på er blitt gravide nesten samtidig nå :) :) :)
Jeg vet at de fleste av dere har prøvd lenge og gått mange ganger på store nedturer.
Jeg håper og krysser fingrene for at alle dere kommer i mål denne runden :) :)
Det kommer til å være både skummelt, vanskelig og tøft i starten, men når man er kommet et godt stykke på vei så går det nesten alltid bra :) Nå har dere sammenlagt hatt nok nedturer så det er tid for en stor opptur :) :) :)

Dipsy, -TP-, Mangojenta, Concon (Du må bytte navn til andregang på dagboka di :p)

Jeg ønsker dere alle det beste og håper det blir 4 små til sommeren nå :) :) :)
Mange klemmer fra meg, får nesten lyst på en til liten selv når jeg tenker på nyfødte :) :)

Håper det er greit med samme teksten til dere alle :) :)
 
Hei :) Jeg synes det er veldig koselig å se at du og flere andre jeg har fulgt med på er blitt gravide nesten samtidig nå :) :) :)
Jeg vet at de fleste av dere har prøvd lenge og gått mange ganger på store nedturer.
Jeg håper og krysser fingrene for at alle dere kommer i mål denne runden :) :)
Det kommer til å være både skummelt, vanskelig og tøft i starten, men når man er kommet et godt stykke på vei så går det nesten alltid bra :) Nå har dere sammenlagt hatt nok nedturer så det er tid for en stor opptur :) :) :)

Dipsy, -TP-, Mangojenta, Concon (Du må bytte navn til andregang på dagboka di :p)

Jeg ønsker dere alle det beste og håper det blir 4 små til sommeren nå :) :) :)
Mange klemmer fra meg, får nesten lyst på en til liten selv når jeg tenker på nyfødte :) :)

Håper det er greit med samme teksten til dere alle :) :)
Jeg har tenkt på å endre til Andre Gang men har glemt det, gjorde det nå :hilarious:
Takk for koselig melding :) synes også det er gøy at vi har havna i samme termingruppe. :)
 
Jeg har tenkt på å endre til Andre Gang men har glemt det, gjorde det nå :hilarious:
Takk for koselig melding :) synes også det er gøy at vi har havna i samme termingruppe. :)
Det er så gøy når mange her inne blir gravide i samme gruppe :) :) :) :)
Hvordan blir det med to så tette tror du? :) :)
 
Det er så gøy når mange her inne blir gravide i samme gruppe :) :) :) :)
Hvordan blir det med to så tette tror du? :) :)
Vet du jeg aner ikke :hilarious: jeg prøver å tenke på hvor mye glede de mest sannsynlig vil få av hverandre når de er et par år gamle og etterhvert som de vokser opp, siden de blir så tette i alder.
Jeg skjønner at det blir hardt i starten men om andre folk får det til så skal vi også få det til. :) babyen er veldig ønsket så :)
 
Vet du jeg aner ikke :hilarious: jeg prøver å tenke på hvor mye glede de mest sannsynlig vil få av hverandre når de er et par år gamle og etterhvert som de vokser opp, siden de blir så tette i alder.
Jeg skjønner at det blir hardt i starten men om andre folk får det til så skal vi også få det til. :) babyen er veldig ønsket så :)
Jeg tror også at tette er fint :) Det blir ekstra tungt noen år, men så blir de eldre og det blir lettere.
Personlig fikk jeg nesten miljøsjokk av en baby i hus nå, hadde glemt hvor mye arbeid det er :p
Hun på 8 er jo ganske selvstendig og gjør det meste selv :p
Så ble merkelig å starte helt på nytt :)

Sender mange klemmer over dammen til deg :)
Og beklager at jeg ikke er så aktiv som jeg ønsker her inne, skal forbedre meg :p
 
Jeg tror også at tette er fint :) Det blir ekstra tungt noen år, men så blir de eldre og det blir lettere.
Personlig fikk jeg nesten miljøsjokk av en baby i hus nå, hadde glemt hvor mye arbeid det er :p
Hun på 8 er jo ganske selvstendig og gjør det meste selv :p
Så ble merkelig å starte helt på nytt :)

Sender mange klemmer over dammen til deg :)
Og beklager at jeg ikke er så aktiv som jeg ønsker her inne, skal forbedre meg :p
Hehe ja det tror jeg på at var merkelig for deg!
Det er ikke det letteste på jord å ta vare på et lite liv som ikke kan kommunisere, nei :hilarious:
Her går det aller mest utover nattesøvnen så det kan bli ekstra hardt når hormonene tar over, men får vente og se.
Strever hardt med å finne ut hva i all verden jeg kan gjøre for å få henne til å sove bedre.... jeg bare aner ikke hva..

Takk for det :)
Hehe, varsel-knappen eksploderte nettopp med masse varsel fordi du har tatt en ordentlig runde her inne på forumet nå :hilarious:
 
Hehe ja det tror jeg på at var merkelig for deg!
Det er ikke det letteste på jord å ta vare på et lite liv som ikke kan kommunisere, nei :hilarious:
Her går det aller mest utover nattesøvnen så det kan bli ekstra hardt når hormonene tar over, men får vente og se.
Strever hardt med å finne ut hva i all verden jeg kan gjøre for å få henne til å sove bedre.... jeg bare aner ikke hva..

Takk for det :)
Hehe, varsel-knappen eksploderte nettopp med masse varsel fordi du har tatt en ordentlig runde her inne på forumet nå :hilarious:
Haha, ja kom jo på at det er masse folk jeg lurer på hvordan går med :) :)
Minien min sover tydeligvis en 2+ timers lur i dag og huset er rent så da ble det forum :) :)
Min har akkurat (for dager siden) skjønt at lur burde vare over 20-30 min.
Men nattesøvnen sliter vi også med, vi samsover ennå (ufrivillig) og han våkner på det verste hver time, på en god natt etter 3 timer :confused: Men om noe plutselig fungerer her, skal jeg selvfølgelig dele det med deg :p
Det ordner seg nok skal du se :) :)
 
Haha, ja kom jo på at det er masse folk jeg lurer på hvordan går med :) :)
Minien min sover tydeligvis en 2+ timers lur i dag og huset er rent så da ble det forum :) :)
Min har akkurat (for dager siden) skjønt at lur burde vare over 20-30 min.
Men nattesøvnen sliter vi også med, vi samsover ennå (ufrivillig) og han våkner på det verste hver time, på en god natt etter 3 timer :confused: Men om noe plutselig fungerer her, skal jeg selvfølgelig dele det med deg :p
Det ordner seg nok skal du se :) :)
Hehe jeg har gått rundt og trodd at hvordan lurene er om dagen påvirker nattesøvnen. Men hun sover så forskjellig hver dag og nettene er likevel noe dritt :hilarious:
Våkner som regel annenhver time, men noen ganger hver time eller oftere.
Klokka 5 i morges la jeg henne i senga mi med åpen bar med håp om at hun skulle sove til 6:30/7, men neida, endte bare opp med en halvannen times kamp om å få henne til å sovne mens hun poppa av og på baren konstant :banghead: så i dag er mamma sliten.
Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, føler at alt er nyttesløst og at jeg bare må akseptere at sånn kommer det til å være lenge. :wtf:
MEn ja, gjerne del om du finner en magisk oppskrift! :hilarious:
 
5+0!
Wow... allerede en ganske kjent milepæl for mange, og alltid vært en for meg.
Og testen i kveld ser det ut som det bare er en dag eller to unna at teststreken er sterkere enn kontrollstreken!
20211118_185959.jpg

Hadde jeg hatt råd til digital test hadde jeg nok tatt en i mårra eller overimårra for å få 3+.
Når det ikke er tvil om at den er sterkere stopper jeg p teste.
Mulig jeg tar en i ny og ne de neste ukene bare for å roe nervene litt, men blir nok blodprøve neste uke!

Samboeren sier at han vil si det til hele familien til jul, sånn at det lille de får i julegave av oss fordi vi har så dårlig råd, ikke blir å se så ille ut heh
Jeg er litt usikker på det. Fordi til jul er vi 10 uker og skal ha tatt tul en halv uke før... jeg ville helst ha hatt offentlig ultralyd i uke 12-13 før jeg ville sagt det til resten av familien hans men... vi får se..
Vi bli mest sannsynlig å vente med å si det til mora hans til første juledag, som er deres "julaften" feiringsvis her i Storbritannia, og da kommer hun opp til oss for å pakke opp og gi gaver.

Familien min får vite det julaften, da jeg planlegger å video-ringe de og så får de se/høre samtidig alle sammen (de nærmeste).

Skummelt gjort av meg det her, å legge så nøye planer allerede...
I går hørte jeg på en sang mens jeg satt på cafe og tegnet, og jeg ble plutselig slått av en stor følelse av kjærlighet for frøet allerede.. det er skummelt det. Men kjennes også veldig godt ut ❤

Nei, nå skal jeg drikke appelsinjuice (craving) og se litt Netflix før jeg fortsetter å jobbe på et tegneoppdrag!
Håper alle får en fin kveld :)
 
Hehe jeg har gått rundt og trodd at hvordan lurene er om dagen påvirker nattesøvnen. Men hun sover så forskjellig hver dag og nettene er likevel noe dritt :hilarious:
Våkner som regel annenhver time, men noen ganger hver time eller oftere.
Klokka 5 i morges la jeg henne i senga mi med åpen bar med håp om at hun skulle sove til 6:30/7, men neida, endte bare opp med en halvannen times kamp om å få henne til å sovne mens hun poppa av og på baren konstant :banghead: så i dag er mamma sliten.
Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, føler at alt er nyttesløst og at jeg bare må akseptere at sånn kommer det til å være lenge. :wtf:
MEn ja, gjerne del om du finner en magisk oppskrift! :hilarious:
Jeg sender over masse gode tanker og magisk søvnstøv (gi det til datteren din) :p:p
Jeg bestemmer at i natt har ho tenkt å sove godt og lenge :) :) :)

Så håper jeg det blir å stemme :p
 
Jeg sender over masse gode tanker og magisk søvnstøv (gi det til datteren din) :p:p
Jeg bestemmer at i natt har ho tenkt å sove godt og lenge :) :) :)

Så håper jeg det blir å stemme :p
Du må gjerne sende litt søvnstøv til i natt også, hun sov 3 timer i strekk fram til klokka 3 (våkna 4:30, 5 og 6:30 etter det men det går bra). Var godt å sove nesten 3 timer uten å bli vekket :)
Håper natta di var litt bedre også
 
Du må gjerne sende litt søvnstøv til i natt også, hun sov 3 timer i strekk fram til klokka 3 (våkna 4:30, 5 og 6:30 etter det men det går bra). Var godt å sove nesten 3 timer uten å bli vekket :)
Håper natta di var litt bedre også
Haha dette var dagens :) Så godt å høre at søvnen ble passe grei :) Her har vi også våknet masse, MEN han har ikke styrt en masse under noen av gangene han våknet da (når han plutselig holde fest med meg 1-2 timer sammenhengende midt på natta,,,,DET er tungt det ) Jeg pakker sammen en container med støv ja, håper ho skjønner at i kveld skal ho også sove (la oss si 4 timer sammenhengende) :) :)

og god helg da :)
 
Haha dette var dagens :) Så godt å høre at søvnen ble passe grei :) Her har vi også våknet masse, MEN han har ikke styrt en masse under noen av gangene han våknet da (når han plutselig holde fest med meg 1-2 timer sammenhengende midt på natta,,,,DET er tungt det ) Jeg pakker sammen en container med støv ja, håper ho skjønner at i kveld skal ho også sove (la oss si 4 timer sammenhengende) :) :)

og god helg da :)
Bra du slapp u na en to timers iallefall da.
Er veldig frustrerende når de våkner opp og er lys våken og tror at nå er natta over.

Hehe hvis hu tar 4 timer plutselig da er det noe rart på gang. Men hadde vært veldig godt da.

God helg til deg og. :)
 
Bra du slapp u na en to timers iallefall da.
Er veldig frustrerende når de våkner opp og er lys våken og tror at nå er natta over.

Hehe hvis hu tar 4 timer plutselig da er det noe rart på gang. Men hadde vært veldig godt da.

God helg til deg og. :)
Viss ho tar fire timer må du fortelle det i morgen, og da skal jeg sende et ennå høyere tall :) :)
Haha, ja det er absolutt tungt når de styrer som værst inimmellom :(
 
Back
Topp