7+0
Ringte legekontoret nok en gang i går for å høre om resultatene hadde kommet. Etter 40 min i kø (hvorav 25 av disse var jeg "nummer én i køen") så kom jeg gjennom til en helsesøster, hun skulle til å dette meg tilbake i køen igjen men jeg fortalte hvor lenge jeg hadde venta så hun valgte å hjelpe meg.
Hun sa at det var to blodprøver fra fredag, stoffskifte og "bloodcount" og hun mener at de har bestilt feil prøve og at jeg isåfall må ta hcg på nytt.. latterlig fordi jeg dobbelt sjekket til og med med dama som tok blodprøvene mine st den ene var hcg.
Jeg gidder ikke å ta en til. Så jeg får bare prøve å tenke at ting er normalt og vente og se når jeg drar på tul.
Så jeg bestilte tul i går til den 20. Desember på kvelden! (Tidligste var klokka 18)
Så var det gjort
Og i forigår ringte jordmora meg, hadde fortsatt nr hennes lagra på mobilen. Hun sa hun kjente igjen navnet mitt så det var gøy.
spurte hvordan det gikk med Eira, og så sa hun "og så baby nummer to til sommeren, forhåpentligvis "
Hun sa vel forhåpentligvis siden det er tidlig og jeg har mistet før.
Hun skal ringe meg fredag neste uke så har vi første time over telefon. Da blir også første ultralyd booket for rundt uke 12 en gang (det er standard her, de kaller det "dating scan " og de har det for å se at det er litt, finne ut om det er mer enn én, og finne termindato.
Blir spennende framover!