Dette blir noen fryktelig spennende uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sikkert og visst.Dette blir noen fryktelig spennende uker!
Det er sikkert og visst.
I know snart inne i innspurten med mindre hun skal gjøre seg vanskeligÅh, Concon! Du er straks i mål! Syns det er er kvarter siden vi tolket tidligtester. Kjedelig å høre at du har vondt, men nå er det heldigvis ikke lenge igjen.
Om du klarer det er det nesten like greit å innstille seg på Max overtid. Jeg var SÅ klar for å bli satt i gang en dag eller to etter termin at jeg ikke var klar for at han skulle komme før.I know snart inne i innspurten med mindre hun skal gjøre seg vanskelig
Åh vanskelig å innstille seg på overtid når man er så lei 2.5 uke før termin... men jeg er så klart klar over at det kan skje. Lov å håpe på tidligere eller termindato.Om du klarer det er det nesten like greit å innstille seg på Max overtid. Jeg var SÅ klar for å bli satt i gang en dag eller to etter termin at jeg ikke var klar for at han skulle komme før.
Men når som helst nå. Hun er jo helt ferdig og klar for verden.
Ja nå har jo jeg bare en kontorjobb så sitter jo hele dagen, men feil sittestilling har ikke akkurat gjort bekkenet og ryggen bedre så ja, glad det blir en uke tidligere.Det er en grunn til en går i permisjon 3 uker føre og at det kalles høygravid, det er/kan være bly tungt bpde fysisk og psykisk... du har jo holdt ut så lenge på jobben, så du skal være veldig fornøyd med egen innsats altså! Har dessverre ingen tips ang. Bekkenet, men håper lille bestemmer seg for å ikke vente altfor lenge føre hun vil hilse på❤ og de aller fleste føler seg som et nytt menneske rett etter fødsel hvor smertene blir borte, håper det gjelder deg og!! Masse lykke til i innspurten! Det er heldigvis ikke lenge igjen nå
Ja nå har jo jeg bare en kontorjobb så sitter jo hele dagen, men feil sittestilling har ikke akkurat gjort bekkenet og ryggen bedre så ja, glad det blir en uke tidligere.
Håper det gjelder meg også! Med at jeg føler meg som meg selv igjen og smertene forsvinner fort etter fødsel.
Tusen takk.
Tusen takk. det håper jeg ogsåTenk nå er hyn her snart håper siste dagene/ukene går greit å komme seg gjennom for seg og at selve fødselsopplevelsen blir superpositiv og fin mange klemmer
Ja ❤Snart har du henne i armene dine
Det er santSatt bare på kontoret under graviditeten jeg og, men jibb er slitsomt uansett hvordan det blir utført, det krever boe av deg. Og det er hvert fall ikke godt for bekkenet nei
Håper på det!!
Ja må bare velge å stole på de. De vet bedre enn meg. Men ja, at magen slutter å vokse er bare Bull. Føler at hun sa det for å få meg til å gi meg.Enig med deg at det hørtes rart ut, og synes selv magen vokste mye på slutten, men tror også at sf mål ikke gir noek god indikasjon likevel da magen vil endre seg med tanke på at baby legger seg mer til rette ned i bekkent, tar større plass og ettersom hvordan baby ligger. Så sier egentlig ikke så altfor mye, så ville bare stolt på at de mener alt er bra
For noen utrolig søte klær!! Ikke lenge igjen nå