Tusen takk. håper du får se 2 streker veldig snart! Krysser fingrene.Å, så masse fine tester! Gleder meg sånn til jeg kan se to streker selv! Gratuler så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. håper du får se 2 streker veldig snart! Krysser fingrene.Å, så masse fine tester! Gleder meg sånn til jeg kan se to streker selv! Gratuler så mye!
Ja fornøyd i dag. tilfredsstiller testetrangen veldig hahaKjempe fine tester!! God økning❤
Åh ja jeg håper virkelig det går veien denne gangen. Har en bedre følelse denne gangen enn de andre.Oi, for en fin økning Dette går veien, føler det på meg
Hvor mange dpo er du nå?
Det var lange arbeidsdager må jeg si... Bare 9,5 time liksom vi er vel litt godt vant her i Norge kanskje
Tusen takk.Åå så fine tester, gratulerer så mye!
Finfine tester!3+6
I går var jeg nervøs og de negative tankene gjorde alt de kunne for å få seg inn i hodet mitt.
Jeg ble bekymra fordi twsten om morgenen og om sen ettermiddag så like sterk ut som dagen før.
Så tok nye tester om kvelden med en dugital bare for å sjekke og heldigvis viste den fortsatt gravid.
Vis vedlegget 331565
Og merkelig nok med kun 4.5 time forskjell så var testene sterkere igjen. Så veldig tydelig at det har mye å si hvor konsentrert urinen er.
Og i morges bar det heldigvis en klar og tydelig stigninf på first response.
Vis vedlegget 331567
Om dere ser på gårsdagens og dagen før ser de nesten like ut, men i dag er den betydelig sterkere så føler jeg kan slappe av i dag.
Er kanskje ikke mange dagene til strekene er like sterke. når de er det tar jeg muligens en digital til. Gleder meg sånn til den viser 2-3
Legger ved økningen på 25 ml (som jeg tar om kveldene) også liksågodt.
Vis vedlegget 331568
Hva er vel ikke en dagbok til.
Jeg sliter med å sovne igjen når jeg våkner om morgenen, noe som er ironisk fordi i symptomlista på nett står det "slite med å VÅKNE om morgenen"
Hah, i wish. Våkna klokka 6. Skulle egentlig sove til 7.
Og tilbake på jobb i dag men heldigvis har jeg bare en 9.5 timers dag ferdig klokka 18, starter 8:30.
Men i mårra er det vanlig dag; 8:30-19:30.
Håper ikke jeg blir kvalm og dårlig iløpet av svangerskapet fordi da er 11 timers dager litt for mye..
Siden jeg jobber hjemmefra vet jeg jeg ikke om jeg har rett på sykemelding engang.
I'll cross that bridge when I get to it.
Gleder meg til å følge deg videreÅh ja jeg håper virkelig det går veien denne gangen. Har en bedre følelse denne gangen enn de andre.
Er vel ca 14dpo i dag tror jeg.
Haha ja er lengre dager, men med tre 11 timers dager og én 8.5 timers dag så får vi 3 fridager i uka, så det er verdt det da.
Hehe. Ja noe å glede seg til hehe. Men ja, det er en pris verdt å betale så lenge en får være gravidFinfine tester!
Jeg har ikke sovet en hel natt siden jeg fikk første positive test i midten av april. Først lå jeg våken i et par timer før jeg fikk sove, etterhvert ble det «bare» 1-2 turer på do hvor jeg sovnet kjapt igjen. Nå er jeg våken en gang om natta, men varierer på om jeg får sove igjen eller ikke. Bare å glede seg da. Men det er jammen verdt det!
tusen takk. heier på deg også!!Så godt å logge inn og se at disse testene øker så fint
Står på sidelinja og heier hardt for at du kommer helt i mål altså
Står sikkert skrevet, men litt surrete i topplokket, hva blir terminen din ?
De datoene har jeg lest du har skrevet før ja med den 1 og 4 (Tror jeg )tusen takk. heier på deg også!!
Ifølge menstermin og britisk terminkalkulator er det 1. April.
Ifølge menstermin og norsk terminkalkulator er det 4 april
Og ifølge eggløsning og britisk kalkulator er det 31. Mars.
Så jeg sier bare starten av april en gang jeg.
Hehe ja. Skjønner ikke hvorfor det er 3 dager forskjell, men om jeg følger norsk app så er jeg 3+6 i dag og jeg vil heller være lengre på vei haha.De datoene har jeg lest du har skrevet før ja med den 1 og 4 (Tror jeg )
Rart det er sånn forskjell fra land til land egentlig
Regner med dem setter en termindato etter en UL der borte og ?
EDIT: DU får jo baby midt i påsken
kanskje det er flere der inne ?Omg!! 2-3!!!
Vis vedlegget 331615
Vis vedlegget 331616
Dette MÅ jo bare bety at det går veien med en så stor økning så fort. Tok første positive test på lørdag liksom.
Forrige gang jeg ble gravid fikk jeh ikke 2-3 før ca 4+4. Jeg er 3+6 i dag i følge babyverden.
Så nå må jeg bare tenke positivt! Jeg er SÅ GLAD!
Mens den drev og venta på om det skulle komme 1-2 eller 2-3 så løp jeg til samboeren og sa vi måtte se på det sammen og jeg hoppa opp og ned av glede når det kom opp.
Legger ved bilde av first response tidlig, wondfo 25 ml, og clearblue tidlig for sammenligning av styrke på strekene opp mot 2-3.
Åh jeg er så glad.
Åh hadde blitt veldig glad for det faktisk.kanskje det er flere der inne ?
Når tenker du å dra på første UL?
Ja enig at uke 6 er litt i tidligste laget, og kan skape mer bekymring enn roÅh hadde blitt veldig glad for det faktisk.
Tror nok ikke første ul blir før tidligst i uke 9 når jeg kommer hjem fra Norgesferie.
Jeg reiser til norge når jeg er 6+0 og vil ikke bestille privat der fordi det er så dyrt... og tidligere enn 6+0 er jeg redd jeg bare blir bekymra hvis de ikke finner hjerte fordi det er så tidlig..
Føler 9+0 er lenge å vente med tanke på historikken men kanskje de klarer å til og med sjekke utenpå istedenfor innvendig da om jeg er heldig.
Dette går veien!!Omg!! 2-3!!!
Vis vedlegget 331615
Vis vedlegget 331616
Dette MÅ jo bare bety at det går veien med en så stor økning så fort. Tok første positive test på lørdag liksom.
Forrige gang jeg ble gravid fikk jeh ikke 2-3 før ca 4+4. Jeg er 3+6 i dag i følge babyverden.
Så nå må jeg bare tenke positivt! Jeg er SÅ GLAD!
Mens den drev og venta på om det skulle komme 1-2 eller 2-3 så løp jeg til samboeren og sa vi måtte se på det sammen og jeg hoppa opp og ned av glede når det kom opp.
Legger ved bilde av first response tidlig, wondfo 25 ml, og clearblue tidlig for sammenligning av styrke på strekene opp mot 2-3.
Åh jeg er så glad.
Tror det er 5-600 kr til en som er 5 min neddi gata... stor forskjell.Ja enig at uke 6 er litt i tidligste laget, og kan skape mer bekymring enn ro
Ja er svindyrt her i Norge egentlig Hva koster det der borte?
Ja det MÅ det nå ❤❤Dette går veien!!
Hehe, såpass ja Det er jo myyye bedre enn den minst 1000 kr dem skal ha her i NordTror det er 5-600 kr til en som er 5 min neddi gata... stor forskjell.
Jeg har betalt både 1500 og 2400!!! Siste var pga tvillinger daHehe, såpass ja Det er jo myyye bedre enn den minst 1000 kr dem skal ha her i Nord
*sjekker fort* 1300 kr koster den i Tromsø på første klinikken jeg sjekket.
Skjønner godt du venter til du er hjemme i UK igjen