Jeg har betalt både 1500 og 2400!!! Siste var pga tvillinger da :eek:
Å hjelp det er dyrt :( :confused: Men dem kan vel ikke ta den prisen tror jeg om dem ikke vet det på forhånd at det er to :)
Veldig glad jeg kommer til å få UL og slikt på sykehuset gratis om jeg noen ang blir gravid :P :P

Jo vent, jeg skal jo bli det denne syklusen, har jo bestemt meg :P

Hehe, såpass ja :) Det er jo myyye bedre enn den minst 1000 kr dem skal ha her i Nord :)
*sjekker fort* 1300 kr koster den i Tromsø på første klinikken jeg sjekket. :)
Skjønner godt du venter til du er hjemme i UK igjen :)
Ja jeg sjekket en plass i Trondheim og det car 1500. Kan bruke den 1000lappen på to til ultralyder liksom. Haha
Ja er sikkert best å vente men jeg er fryktelig gira og spent fordi jeg tror dette blir en keeper. :)

Jeg har betalt både 1500 og 2400!!! Siste var pga tvillinger da :eek:
WHAT? Måtte du betale mer fordi det var tvillinger??? Hvordan er det rettferdig? Kanskje fordi de må måle dobbelt så mange babyer men tenk på de som har trillinger da. Shit..

Å hjelp det er dyrt :( :confused: Men dem kan vel ikke ta den prisen tror jeg om dem ikke vet det på forhånd at det er to :)
Veldig glad jeg kommer til å få UL og slikt på sykehuset gratis om jeg noen ang blir gravid :p :p

Jo vent, jeg skal jo bli det denne syklusen, har jo bestemt meg :p
Yes!! Det har du bestemt! Og så ser du på babyserier også som hjelper på hormonene. ;)
Kanskje det er derfor hcg øker så fort til meg. :P

Seriebinget DNA på NRK i går, var oppe til halv tre i natt :joyful: Veldig spennende hvis dere liker litt krim :) Måtte bare komme med innspill når jeg så dere snakket om å se serier ;)
Hehe, skal google og se hva det er slags serie :) :)
Er utrolig godt og innimellom sitte oppe aaaaalt for lenge og se serier utover natten :)

Ja jeg sjekket en plass i Trondheim og det car 1500. Kan bruke den 1000lappen på to til ultralyder liksom. Haha
Ja er sikkert best å vente men jeg er fryktelig gira og spent fordi jeg tror dette blir en keeper. :)

WHAT? Måtte du betale mer fordi det var tvillinger??? Hvordan er det rettferdig? Kanskje fordi de må måle dobbelt så mange babyer men tenk på de som har trillinger da. Shit..
Ja, det er pga det er mye mer målinger og tid som går. Men han er super grundig og ekstremt dyktig så verdt hver krone! Men ikke noe man gjør mer enn en gang per svangerskap:D

Det er om 2 uker, men fra nå av blir de på sykehuset så da skal jeg ikke betale mer :)
Så bra. :) ikke lenge igjen til neste da. Gleder meg til å høre oppdatering og forhåpentligvis se bilder.
Vil du vite kjønn?
(Sorry om du har nevnt det før :) )

Så bra. :) ikke lenge igjen til neste da. Gleder meg til å høre oppdatering og forhåpentligvis se bilder.
Vil du vite kjønn?
(Sorry om du har nevnt det før :) )
Ja vi får sett de ganske ofte :Heartpink vi vil gjerne vite kjønn!:woot: Gleder meg masse til mer oppdateringer her også!! :joyful::Heartred

Vi tror det er jenter. :nailbiting: :woot: Har du noe magefølelse på hva spiren din er?:D
Så gøy om det blir jenter da. :)
Jeg håper på jente, men har alltid hatt en følelse av at jeg kommer til å få gutt. En følelse jeg har hatt siden slutten av tenårene lol. :P

Back
Topp