Ikke så høy stigning i dag, men jeg måtte opp i halv ett-ett tiden i natt for å gå på do, selv om jeg tissa rett før jeg la meg halv 12, så kanskje det har litt med det å gjøre. Det var 6 timers urin istedenfor 8.
Våkna kvart på sju og klarte ikke å sovne igjen fordi jeg måtte tisse, så symptomene har kommet.
Puppene blir også ømmere og ømmere, selv om jeg har på en behagelig treningstopp, men jeg tar i mot alt av symptomer, så lenge det blir baby av det!
Bring it on!

Her er stigningen fra clearblue tatt i går kveld. Den første er fra 18. Og den andre fra i går, den 20.
20200721_090023.jpg

20200721_090035.jpg

Bildene tatt før de tørket.

Og stigning for 25 ml wondfo test, tar kun om kvelden:
20200721_071844.jpg

Og babyplan som jeg tar om morgenen. 10 ml.
20200721_085930.jpg

Er fullstendig avhengig av å teste. Igjen. Haha.
Men jeg har fortsatt bilder av testene fra siste graviditet så jeg vet hvor sterk 25ml testen må være før jeg kan teste etter 2-3 på digital. :)

Fortalte det til mora til samboeren over tlf i går. Hun er veldig gira hehe. :)

Gjorde masse hagearbeid i går i hagen, og hun sa at jeh ikke får lov til å jobbe så hardt nå, at jeg må passe på. Haha. Det må da være lov i starten vel. :)

Ville bare vise før og etter av hagen så langt. Og noen av de fine blomstene jeg kjøpte i går ❤
Før:
20200518_133331.jpg

Og etter:
20200720_170048.jpg
20200720_170101.jpg

Fortsatt masse igjen å gjøre , men er en god start. Sådd gress osv, det tok tid men endelig er det litt koselig å sitte ute i hagen :)

Last edited:
Ikke så høy stigning i dag, men jeg måtte opp i halv ett-ett tiden i natt får å gå på do, selv om jeg tissa rett før jeg la meg halv 12, så kanskje det har litt med det å gjøre. Det var 6 timers urin istedenfor 8.
Våkna kvart på sju og klarte ikke å sovne igjen fordi jeg måtte tisse, så symptomene har kommet.
Puppene blir også ømmere og ømmere, selv om jeg har på en behagelig treningstopp, men jeg tar i mot alt av symptomer, så lenge det blir baby av det!
Bring it on!

Her er stigningen fra clearblue tatt i går kveld. Den første er fra 18. Og den andre fra i går, den 20.
Vis vedlegget 331495
Vis vedlegget 331496
Bildene tatt før de tørket.

Og stigning for 25 ml wondfo test, tar kun om kvelden:
Vis vedlegget 331497
Og babyplan som jeg tar om morgenen. 10 ml.
Vis vedlegget 331498

Er fullstendig avhengig av å teste. Igjen. Haha.
Men jeg har fortsatt bilder av testene fra siste graviditet så jeg vet hvor sterk 25ml testen må være før jeg kan teste etter 2-3 på digital. :)

Fortalte det til mora til samboeren over tlf i går. Hun er veldig gira hehe. :)

Gjorde masse hagearbeid i går i hagen, og hun sa at jeh ikke får lov til å jobbe så hardt nå, at jeg må passe på. Haha. Det må da være lov i starten vel. :)

Ville bare vise før og etter av hagen så langt. Og noen av de fine blomstene jeg kjøpte i går ❤
Før:
Vis vedlegget 331499
Og etter:
Vis vedlegget 331501 Vis vedlegget 331500

Fortsatt masse igjen å gjøre , men er en god start. Sådd gress osv, det tok tid men endelig er det litt koselig å sitte ute i hagen :)
Wow!! Så nydelig dere har gjort det! Skikkelig gøy å se!:joyful:

Wow!! Så nydelig dere har gjort det! Skikkelig gøy å se!:joyful:
Takk :) hehe desverre er det kun jeg som har gjort det, klarer ikke å få samboeren med på noe hagearbeid.
Men han får en meget viktig jobb i å vanne plen og planter og blomster mens jeg er hjemme i Norge... så blir spennende å se hva som skjer på den tiden. 3 uker

Takk :) hehe desverre er det kun jeg som har gjort det, klarer ikke å få samboeren med på noe hagearbeid.
Men han får en meget viktig jobb i å vanne plen og planter og blomster mens jeg er hjemme i Norge... så blir spennende å se hva som skjer på den tiden. 3 uker
Imponerende av deg! Ja, den må han ta godt vare på mens du er vekke!:Heartred

Takk :) ja, gleder meg til hver morgen og kveld når jeg kan teste hehe.
Det skjønner jeg godt :p :p :p

Håper jeg kommer like etter snart :) :)
Men mest av alt håper jeg at den du har nå eller de (om det er flere) blir der inne til nesten termin i alle fall :) :) :)

Det skjønner jeg godt :p :p :p

Håper jeg kommer like etter snart :) :)
Men mest av alt håper jeg at den du har nå eller de (om det er flere) blir der inne til nesten termin i alle fall :) :) :)
Takk søte du. :)
Håper virkelig du kommer etter også nå og joiner i april gruppa. :)
Og så klart håper jeg at denne holder seg fast også. :) kjenner jeg er 80% glad og 20% nervøs gjennom dagen. Men vanskelig å la være å ha noen mørke tanker noen ganger, men fokuserer selvfølgelig på de positive tankene. :)

Takk søte du. :)
Håper virkelig du kommer etter også nå og joiner i april gruppa. :)
Og så klart håper jeg at denne holder seg fast også. :) kjenner jeg er 80% glad og 20% nervøs gjennom dagen. Men vanskelig å la være å ha noen mørke tanker noen ganger, men fokuserer selvfølgelig på de positive tankene. :)
Veldig fint at du klarer å holde fokus på det positive :) :) :)
Kan nok tenke meg at det kommer noen mørke tanker ja, men bare prøv å tenk at det skal gå bra :) :)

3+6

I går var jeg nervøs og de negative tankene gjorde alt de kunne for å få seg inn i hodet mitt.
Jeg ble bekymra fordi twsten om morgenen og om sen ettermiddag så like sterk ut som dagen før.
Så tok nye tester om kvelden med en dugital bare for å sjekke og heldigvis viste den fortsatt gravid. :)
20200721_210129.jpg

Og merkelig nok med kun 4.5 time forskjell så var testene sterkere igjen. Så veldig tydelig at det har mye å si hvor konsentrert urinen er.

Og i morges bar det heldigvis en klar og tydelig stigninf på first response.
20200722_082012.jpg

Om dere ser på gårsdagens og dagen før ser de nesten like ut, men i dag er den betydelig sterkere så føler jeg kan slappe av i dag. :)
Er kanskje ikke mange dagene til strekene er like sterke. :) når de er det tar jeg muligens en digital til. Gleder meg sånn til den viser 2-3

Legger ved økningen på 25 ml (som jeg tar om kveldene) også liksågodt.
20200722_082214.jpg

Hva er vel ikke en dagbok til. :)

Jeg sliter med å sovne igjen når jeg våkner om morgenen, noe som er ironisk fordi i symptomlista på nett står det "slite med å VÅKNE om morgenen"
Hah, i wish. Våkna klokka 6. Skulle egentlig sove til 7.

Og tilbake på jobb i dag men heldigvis har jeg bare en 9.5 timers dag :P ferdig klokka 18, starter 8:30.
Men i mårra er det vanlig dag; 8:30-19:30.
Håper ikke jeg blir kvalm og dårlig iløpet av svangerskapet fordi da er 11 timers dager litt for mye..
Siden jeg jobber hjemmefra vet jeg jeg ikke om jeg har rett på sykemelding engang.
I'll cross that bridge when I get to it. :)

3+6

I går var jeg nervøs og de negative tankene gjorde alt de kunne for å få seg inn i hodet mitt.
Jeg ble bekymra fordi twsten om morgenen og om sen ettermiddag så like sterk ut som dagen før.
Så tok nye tester om kvelden med en dugital bare for å sjekke og heldigvis viste den fortsatt gravid. :)
Vis vedlegget 331565
Og merkelig nok med kun 4.5 time forskjell så var testene sterkere igjen. Så veldig tydelig at det har mye å si hvor konsentrert urinen er.

Vis vedlegget 331567
Om dere ser på gårsdagens og dagen før ser de nesten like ut, men i dag er den betydelig sterkere så føler jeg kan slappe av i dag. :)
Er kanskje ikke mange dagene til strekene er like sterke. :) når de er det tar jeg muligens en digital til. Gleder meg sånn til den viser 2-3

Vis vedlegget 331568

Jeg sliter med å sovne igjen når jeg våkner om morgenen, noe som er ironisk fordi i symptomlista på nett står det "slite med å VÅKNE om morgenen"

Og tilbake på jobb i dag men heldigvis har jeg bare en 9.5 timers dag :p ferdig klokka 18, starter 8:30.
Håper ikke jeg blir kvalm og dårlig iløpet av svangerskapet fordi da er 11 timers dager litt for mye..
Siden jeg jobber hjemmefra vet jeg jeg ikke om jeg har rett på sykemelding engang.
Så fine tester :Heartred jeg hadde også tester som så lik ut 2 dager på rad etterhvert. Og husker og jeg våknet grytidlig og fikk ikke sove igjen. Tror jeg var så spent på å teste og hver nye dag som gravid! :D faktisk har døgnrytmen min snudd etter jeg ble gravid. Sovner tidligere og våkner ikke grytidlig lengre, men mye tidligere enn før jeg ble gravid og får ikke sove igjen så kjenner igjen det:joyful:

Så fine tester :Heartred jeg hadde også tester som så lik ut 2 dager på rad etterhvert. Og husker og jeg våknet grytidlig og fikk ikke sove igjen. Tror jeg var så spent på å teste og hver nye dag som gravid! :D faktisk har døgnrytmen min snudd etter jeg ble gravid. Sovner tidligere og våkner ikke grytidlig lengre, men mye tidligere enn før jeg ble gravid og får ikke sove igjen så kjenner igjen det:joyful:
Hehe ja tror det er flere som sa i desembergruppa at de våkna grytidlig :P
Jeg pleier å stå opp i 7 tida selv om jeg har fri, men vil helst ikke stå opp tidligere enn det når jeg må jobbe. Hehe.

Kjempe fine tester!! God økning❤

3+6

Vis vedlegget 331565

Vis vedlegget 331567

Vis vedlegget 331568

Og tilbake på jobb i dag men heldigvis har jeg bare en 9.5 timers dag :p ferdig klokka 18, starter 8:30.
Oi, for en fin økning :woot: Dette går veien, føler det på meg :Heartred
Hvor mange dpo er du nå?
Det var lange arbeidsdager må jeg si... Bare 9,5 time liksom :facepalm: vi er vel litt godt vant her i Norge kanskje :rolleyes:

Back
Topp