God du er! Snart er det deres tur ogsåTusen takk, det håper jeg også
Ja du har jo virkelig endelig fått en fantastisk ny start på reisen din og jeg er skikkelig glad på dine vegne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God du er! Snart er det deres tur ogsåTusen takk, det håper jeg også
Ja du har jo virkelig endelig fått en fantastisk ny start på reisen din og jeg er skikkelig glad på dine vegne
Ja jeg husker at du har hatt en veldig lang reise. Er veldig glad på dine vegne at du endelig har en spire som jeg så fra innlegget ditt i dag ser ut som alt er i skjønneste orden medskjønner godt at prøvetiden føles ekstra lang da ja! Jeg hadde det på samme måte. Starta ikke på prevensjon etter fødsel og da mensen kom startet vi aktivt å prøve igjen. Tok oss 2 år og 5 ufrivillige aborter, så veien vår var lang! Men hos oss er det jo en genetisk grunn til abortene. De fleste «vanlige» (kaller dere det ) oppnår graviditet igjen etter kort tid. Jeg har lest mye på forumet og vært på utallige lege/sykehusbesøk. Er man under 30/starten av 30-årene, har en sunn og aktiv livsstil og ellers er friske så ligger alle forhold godt til rette
Så tror jeg det er viktig å snakke med mannen din, at han er trist over det som har skjedd er fult forståelig, om han også sliter med andre ting så er det desto viktigere å ta tak i det. Om han ikke vil snakke med profesjonelle, så håper jeg han vil snakke med deg, for det hjelper så ufattelig mye! Jeg har slitt i flere år, å alt kom tilbake med all motgangen vi fikk sammen som par. Mannen har vært flink til å prate med meg, jeg har derimot ikke vært så flink på å prate med han.
Håper dere snart har en ny spire på vei, som holder hele veien
Ja jeg husker at du har hatt en veldig lang reise. Er veldig glad på dine vegne at du endelig har en spire som jeg så fra innlegget ditt i dag ser ut som alt er i skjønneste orden med
Jeg aner ikke om jeg har noen underliggende...feil, eller om alt står bra til der nede. Har ikke tatt ultralyd eller noe der for å se at alt er normalt så vanskelig å si.
Var det jeg hadde håpa på å få svar på med henvisninga til gynekolog men vet bare ikke når.
Og jeg er 33 så er ikke akkurat så ung lenger når det kommer til dette, og kjenner at jeg angrer litt på at jeg har ventet så lenge med førstemann og kjenner at jeg blir litt stressa av tiden. Men har alltid vært så bestemt på å ha økonomien i orden før vi bringer er ekstra liv inn i livene våre. så derfor ventet jeg.
Og klokka tikker.
Nå kommer jeg til å være over 34 før jeg får min første.
Skal snakke med samboer så klart, men han holder som regel tilbake og vil ikke prate om ting, kan jo ikke tvinge ham heller.
Jeg tror ting blir mye lettere for ham når han får starta å dra til tannlegen og fikse tennene.
Ja håper også jeg får tatt en sjekk snart.Ja, alt er heldigvis bra
Håper du får komme inn til en sjekk snart! Jeg passa på å få det etter forrige spontanabort. Da var det rett før eggløsning å hun kunne se alle eggene som venta. Veldig spennende!
Mannen din høres ut som meg, å du som mannen min det er vanskelig å få pratet med noen som sliter med å åpne seg. For meg var det veldig vanskelig å sette ord på ting og særlig følelse! Men håper det blir bedre for dere snart!
At du vil ha ting på stell skjønner jeg godt. Mannen min var veldig klar på det han også. Men jeg er glad han ga litt etter nå når vi har sett at veien hit har vært vanskelig. Jeg var ikke ferdig utdanna da minsta kom, å er fortsatt student nå da jeg valgte å ta en master mens jeg allerede var i gang med skolen.
En ting er sikkert hos dere, at dere kan bli gravide! Å uavhengig av alder så er det et godt tegn! Det påpekte gynekologen jeg var hos også. Det er vanskelig å ta til seg nå, naturlig nok. Men jeg har troa på at dere får det til igjen snart
Å shit! Håper det går bra med deg. Og at det er vanlig lungebetennelse og ikke corona?Nei og nei så utrolig synd å lese
Var så sikker på at det var din tur nå, og forstår svært godt frustrasjonen du opplever
Svarer mer siden, ligger hjemme med lungebetennelse, så er kun kjapp tur innom og oppdaterer IKM Uke 29 som jeg laget.
Takk Jeg tok en test i morges også fordi jeg hadde noen rare stikninger i går som ikke minnet om menssmerter men fortsatt blenda. 13dpo i dag. Kommer sikkert til å teste fram til tr kommer. Trodde jeg skulle i det minste starte å spotte i dag men om jeg ikke har hatt el så er det kanskje ikke rart at kroppen ikke vet når den skal ha tr heh. TullekroppAv ren nysgjerrighet gikk jeg tilbake i fertilityfriend appen å kikke, samt så bilder av testene mine. Denne gangen testet jeg ikke positivt før 12/13 DPO. Litt usikker på hvor langt jeg eksakt er på vei da målene som er tatt av lille går fra en dag lenger til en dag kortere på vei enn mine beregninger! Så jeg håper i det lengste for deg
Takk Jeg tok en test i morges også fordi jeg hadde noen rare stikninger i går som ikke minnet om menssmerter men fortsatt blenda. 13dpo i dag. Kommer sikkert til å teste fram til tr kommer. Trodde jeg skulle i det minste starte å spotte i dag men om jeg ikke har hatt el så er det kanskje ikke rart at kroppen ikke vet når den skal ha tr heh. Tullekropp
Takk jeg også man føler seg som regel alltid bedre når tr er ferdig iallefall.så kjedelig! håper for din del at den dukker opp snart så du kan starte med friskt mot!
Takk Dobbelsidig krafitg dyp en Stor infeksjon i tillegg i kroppen negativ på KoronaÅ shit! Håper det går bra med deg. Og at det er vanlig lungebetennelse og ikke corona?
Håper du blir frisk snart!
Så bra at det ikke er corona iallefall da. Håper du blir frisk snart.Hvordan går det? Er tante kommet? Håper hun ikke er det
Synd tanta kommer, men fint du har truffet en grei legeSå bra at det ikke er corona iallefall da. Håper du blir frisk snart.
Blod på papiret i morges endelig, igrunn 2 dager for sent. Håper det blir ordentlig blødning i dag så jeg kan kalle det CD1.
Snakka med legen i går, skal ta ny blodprøve for stoffskiftet mitt på mandag, og på CD21 skal jeg ta progesteron-blodprøve. Jeg sa at jeg tror at jeg kanskje ikke har hatt el de to siste periodene så bra at han hørte etter.
Tanta kom i full fart i går. Hadde ikke spotting først engang, pleier å spotte i 3 dager først men hoppet over det gitt . Så cd2 i dagSynd tanta kommer, men fint du har truffet en grei lege
Ennå på sykehuset her, men reiser hjem i morgen formiddag
Beklager et litt kort svar
Synd at tante er kommet, får håpe neste PP blir vår måned ja er kommet hjem nå, er godt, men er sliten gitt.Tanta kom i full fart i går. Hadde ikke spotting først engang, pleier å spotte i 3 dager først men hoppet over det gitt . Så cd2 i dag
Så bra du får reist hjem i mårra! Håper du føler deg litt bedre
Tusen takkLykke til i neste PP
Aw søte deg takkÅ kjære ConCon Lenge siden jeg har tittet innom hos deg nå.. Og håpte av hele mitt hjerte at jeg skulle komme inn på dagboken din til fullt av positive tester. Heier på deg Og lover å henge bedre med denne pp'en! Må støtte hverandre her inne