2/3dpo
Ikke godt å vite hvor i dpo land jeg er akkurat nå men jeg er minst 2dpo, og siste runde aksjer ble lagt i går kveld, så nå er det bare ventinga som gjenstår.
Kunne sikkert hoppet over aksjene i går kveld men jeg tok ikke sjansen på å miste vinduet her, så nå har vi iallefall gjort det vi kan. :)
Kommer til å fortsette å ta el-tester hver dag for å være sikker også. Har hørt om folk som får like sterk strek på el-testene men uten å få sterkere test strek, i flere dager, og så negativ, og så noen dager senere blir den positiv igjen.
That ain't gonna happen! Det skal altså ikke bli en runde til med negative tester denne pp.
Har visualisert som bare juling denne pp og tenkt positivt osv, så denne gangen skal det skje.
Fordi det bestemmer jeg :smug:
Liker den gode innstillingen :)
Tror jeg og går for at "jeg bestemmer at nå skal det skje"
Men er godt å vite at EL kom, og aksjer gikk i boks og nå starter ventetiden :) :) :)

Krysser og krysser for deg :P :P :)

9dpo idag og starter offisielt testinga i mårra.
Har vært såååå positiv denne pp fordi timingen skal være så perfekt denne gangen, men nok en gang har jeg ingen symptomer denne gangen, akkurat som sist pp hvor jeg endte opp med negative tester.
Har ikke antydning til ømme bryster denne gangen heller, men hadde det de første to pp hvor jeg ble gravid. Så nå begynner jeg å tenke negativt igjen.
Jeg har jukset og tok en test tidligere i kveld og den var blenda.

Jeg begynner å mistenke at kanskje stoffskifte medisinen jeg er på er for høy, fordi stoffskiftet mitt var normalt for 2 mnd siden men legen ba meg fortsette å ta pillene likevel.... fordi de er bare 50mg. Men kanskje jeg skulle gått ned til 25mg. Er fristet til å be ham om en blodprøve til for å sjekke.

Sukk. Teit å bli negativ så tidlig men vanskelig å la være også, når magefølelsen er teit.
Er bare å vente og se egentlig.
Håper så inderlig at det klaffet denne gangen. Begynner å bli utålmodig, stressa og... litt frustrert/lei meg/sur.
*krysse fingrene*

Har vært såååå positiv denne pp fordi timingen skal være så perfekt denne gangen, men nok en gang har jeg ingen symptomer denne gangen, akkurat som sist pp hvor jeg endte opp med negative tester.
Har ikke antydning til ømme bryster denne gangen heller, men hadde det de første to pp hvor jeg ble gravid. Så nå begynner jeg å tenke negativt igjen.

Jeg begynner å mistenke at kanskje stoffskifte medisinen jeg er på er for høy, fordi stoffskiftet mitt var normalt for 2 mnd siden men legen ba meg fortsette å ta pillene likevel.... fordi de er bare 50mg. Men kanskje jeg skulle gått ned til 25mg. Er fristet til å be ham om en blodprøve til for å sjekke.

Sukk. Teit å bli negativ så tidlig men vanskelig å la være også, når magefølelsen er teit.
Håper så inderlig at det klaffet denne gangen. Begynner å bli utålmodig, stressa og... litt frustrert/lei meg/sur.
*krysse fingrene*
Håper det klaffer for dere snart ❤️ Heier på gullegget og sender masse babystøv!

*krysse fingrene*
Om du får tante, kan det sikkert være greit (for din egen del omså bare) å ta nye blodprøver å sjekke opp :)
Husk at ingen svangerskap er like og symptomer kan variere fra gang til gang :) :)

Skal krysse alt jeg eier og har og håper så inderlig at jeg logger på i morgen og finner en svak positiv 10 DPO test hos deg :) :) :)
Det hadde gjort meg glad :) :) :) :)

Heia gullegget
Takk. :)
Om du får tante, kan det sikkert være greit (for din egen del omså bare) å ta nye blodprøver å sjekke opp :)
Husk at ingen svangerskap er like og symptomer kan variere fra gang til gang :) :)

Skal krysse alt jeg eier og har og håper så inderlig at jeg logger på i morgen og finner en svak positiv 10 DPO test hos deg :) :) :)
Det hadde gjort meg glad :) :) :) :)
Jo vet at ingen er like, og er jo fortsatt tidlig. Men el-testene var like forrige pp når det endte i negative tester også så kjenner at tankene der drar i bakhodet mitt. Forventet å ha noen symptomer til nå.
Men i mårra er muligens fortsatt tidlig også, men om jeg ikke har positiv test innen tirsdag kveld så må jeg nok bare forberede meg på ny pp.
Men gir meg ikke før tr kommer så klart ;)
Takk for kryssingene :Heartred

Takk. :)

Jo vet at ingen er like, og er jo fortsatt tidlig. Men el-testene var like forrige pp når det endte i negative tester også så kjenner at tankene der drar i bakhodet mitt. Forventet å ha noen symptomer til nå.
Men i mårra er muligens fortsatt tidlig også, men om jeg ikke har positiv test innen tirsdag kveld så må jeg nok bare forberede meg på ny pp.
Men gir meg ikke før tr kommer så klart ;)
Takk for kryssingene :Heartred
Ja er enig at det er jo tidlig i morgen :) Og du har jo nylig vært gravid, så skulle tro det "lett" kan skje igjen :) :)

Satser på at det er tid tur veldig snart :) :)

To ultrablenda tester.
Håper bare at det er tidlig ennå.
20200621_074651.jpg

Blir ny i mårra tidlig, håper så inderlig at jeg blir å se noe da.

Blenda igjen :( uansett hvor mye jeg vrir og vender på de og hvilket lys jeg ser på de i.
Skal jeg virkelig gå uten denne mnd også når alt klaffa så bra? Kjenner at håpet glipper mellom fingrene som om jeg prøver å holde tak i vann.

Blenda igjen :( uansett hvor mye jeg vrir og vender på de og hvilket lys jeg ser på de i.
Skal jeg virkelig gå uten denne mnd også når alt klaffa så bra? Kjenner at håpet glipper mellom fingrene som om jeg prøver å holde tak i vann.

Det kan fortsatt være tidlig - jeg krysser fingrene for deg!!! :Heartred

Back
Topp