Takk for alle finger kryssingene.
Negative el-tester i dag men håper på positiv i mårra
Da er jeg spent på dagens test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for alle finger kryssingene.
Negative el-tester i dag men håper på positiv i mårra
Fortsatt negativDa er jeg spent på dagens test
Fortsatt negativ
Men kommer til å ta en i ettermiddag og en i kveld også. Dagen er ikke over ennå.
Men tror to sa på rad har tullet med kroppen og syklusen min
Huff, så dumt at ikke EL er kommet i dag ennå Men vil tro som du sier at hormoner og slikt kan tulle litt med kroppenFortsatt negativ
Men kommer til å ta en i ettermiddag og en i kveld også. Dagen er ikke over ennå.
Men tror to sa på rad har tullet med kroppen og syklusen min
Ja nei har ofte ikke fått positiv før om kvelden selv før, men den har iallefall vært sterkere samme dag. Tar en ny om en times tid. Og så ny i kveld. har heldigvis mange testerDet er fortsatt lenge igjen av dagen, ja Og stor mulighet for å ikke få positiv før senere i dag. Jeg fikk ikke positiv før kl. 22-ish forrige PP, så det er fullt mulig
Ja kjipt når det går på overtid, spesielt når det skjedde sist så endte jeg opp med negative tester, så håper ikke kroppen bare har bestemt seg for å ikke ha eggløsning i det heletatt. Bare å vente og se.Huff, så dumt at ikke EL er kommet i dag ennå Men vil tro som du sier at hormoner og slikt kan tulle litt med kroppen
Får satse på at den blir positiv snart Men skjønner det er hard å vente
Sender klemmer
El kommer nok vent og seJa nei har ofte ikke fått positiv før om kvelden selv før, men den har iallefall vært sterkere samme dag. Tar en ny om en times tid. Og så ny i kveld. har heldigvis mange tester
Ja kjipt når det går på overtid, spesielt når det skjedde sist så endte jeg opp med negative tester, så håper ikke kroppen bare har bestemt seg for å ikke ha eggløsning i det heletatt. Bare å vente og se.
Ja nei har ofte ikke fått positiv før om kvelden selv før, men den har iallefall vært sterkere samme dag. Tar en ny om en times tid. Og så ny i kveld. har heldigvis mange tester
Ja kjipt når det går på overtid, spesielt når det skjedde sist så endte jeg opp med negative tester, så håper ikke kroppen bare har bestemt seg for å ikke ha eggløsning i det heletatt. Bare å vente og se.
Ja sjå der ja hærlig, bare å hoppe til køysTolker denne som positiv jeg.
Vis vedlegget 328640
Så nå kommer jeg bare til å teste for å se at den blir negativ igjen.
Om den ikke er negativ i morgen så blir det aksjelegging på lørdag også. Ingen vits i å bli lat nå og gå glipp av vinduet.
Ja den er jo ikke positiv men fortsatt sterk synes jeg bare. Er mye enklere å tolke når de er klart positive og negative, ikke bare... sterkeDenne her er jo ikke positiv lenger, så det er jo bra Mange som har positiv over flere dager og blir like gravide.
Noen ganger tar det litt tid før testene blir svake. Dette er jo bra da
Ah godt å vite at det går an å bli gravid selv om el-testene er rare.Syns testene dine ligner mine i den syklusen jeg ble gravid. Fikk aldri en superpositiv el test blir spennende dager fremover nå!
Takk! Håper det blir din pp også!Håper dette blir din PP
Hmmm interessant. Så da er jeg enten 0dpo eller 1dpo i dag da siden første positiv var for to dager siden.Jeg hadde ofte positiv test i to døgn. Tror likevel egget slapp ca. 12 timer etter den først ble positiv. Det passer best med temperaturøkning og at jeg fikk positiv graviditetstest rundt 9 DPO
Spennede! Når ryker første g-test? Sender masse babystøv2/3dpo
Ikke godt å vite hvor i dpo land jeg er akkurat nå men jeg er minst 2dpo, og siste runde aksjer ble lagt i går kveld, så nå er det bare ventinga som gjenstår.
Kunne sikkert hoppet over aksjene i går kveld men jeg tok ikke sjansen på å miste vinduet her, så nå har vi iallefall gjort det vi kan.
Kommer til å fortsette å ta el-tester hver dag for å være sikker også. Har hørt om folk som får like sterk strek på el-testene men uten å få sterkere test strek, i flere dager, og så negativ, og så noen dager senere blir den positiv igjen.
That ain't gonna happen! Det skal altså ikke bli en runde til med negative tester denne pp.
Har visualisert som bare juling denne pp og tenkt positivt osv, så denne gangen skal det skje.
Fordi det bestemmer jeg