Hehe, ja nattevekking høres slitsomt ut :) Husker mannen min et par ganger i forholdet har prøvd på det (utenom prøving) Hehe, gikk veldig dårlig for han for å si det slik :) :)
Skal sende mange lass med babystøv og håper det er din tur denne runden :) :)
ja har oppdatert :) Men tror du allerede har svart nå og :p

Men kort sagt står alt bra til :)
Hehe ja, hadde jeg ennå blitt vekt for sengekos og ikke inseminering så hadde det kanskje ikke vært så ille haha.
Men sovner relativt fort igjen etterpå så. :)
Kunne sikkert hatt siste aksjelegging allerede i går men tar ingen sjanser så dermed blir det i kveld og muligens i mårra også lol.
Takk slenger babystøv tilbake. :)
Hehe ja har svart der nå. :) krysser fingrene for deg! :)

Hehe gøy at vi ligger likt da. :)
Masse lykke til til deg også. :)
Jeg tenker jeg starter å teste rundt dpo11, så søndag 19 juli.
Håper jeg klarer å vente til da :rolleyes:
Enn du?
Høres bra ut :Heartred Tja tror kanskje jeg venter til ca 9 dpo, vet det er tidlig, men har tidligtest og det funket på meg sist. Så vi får se, men kan være jeg gjør som deg å venter til 11 dpo. Time will show :Heartred Ønsker deg en god kveld

Hehe ja, hadde jeg ennå blitt vekt for sengekos og ikke inseminering så hadde det kanskje ikke vært så ille haha.
Men sovner relativt fort igjen etterpå så. :)
Kunne sikkert hatt siste aksjelegging allerede i går men tar ingen sjanser så dermed blir det i kveld og muligens i mårra også lol.
Takk slenger babystøv tilbake. :)
Hehe ja har svart der nå. :) krysser fingrene for deg! :)
Godt du sovner raskt :P
Ja, er bare lurt å legge inn noen ekstra dager, fryktelig synd om man feilberegner og EL var litt senere enn man tror eller egget levde litt lenge denne PP :P

2dpo

Fikk en ide om en teori i går kveld.
De første 2 pp så jeg veldig mye på filmer om babyer og graviditet, og også på "one born every minute".
Jeg har hørt teorier om at om man er rundt babyer så kan det booste fertiliteten.. jeg er jo ikke rundt babyene når jeg ser på baby serien, men jeg tror hjernen og kroppen reagerer på samme måte fordi klokka tikker jo hehe.
Så jeg skal se minst én episode av "one born every minute" hver dag nå.
Kanskje litt sent siden el allerede har kommet (?) Og gått men men.
Jeg tror ikke jeg har sett noe særlig av det om i det heletatt siden jeg mista sist, så verdt et forsøk :hilarious:

Og jeg får endelig reise hjem til Norge!!!
Endelig kommet oppdatering på at etter 15 juli så kan man reise fra Storbritannia til Norge uten å måtte være i isolasjon i 10 dager, så i dag bestilte jeg hjemreisetur for august, i 3 hele uker.
Som jeg gleder meg!
Og jeg timet turen med potensiell el så klart :hilarious::bookworm:
Sjekket i appen og jeg reiser noen dager etter neste el, og kommer hjem samme dag som forventet positiv test i slutten av august. Jeg reiser uten samboer så.
Rart å time'e ferie med el :hilarious:

Og etter klokka 5 i mårra har jeg fri i 3 dager. :)
I dag er en god dag. :)

Hehe, kan umulig skade og se babyserier, tror jeg tester det samme i neste PP :)

Så koselig å lese at det blir en tur hjem :) :) Hehe, ser og den utfordringen med å beregne det med EL, man har på en måte ikke "råd" til å gå glipp av en PP.

God sommer så lenge :)

Hehe, kan umulig skade og se babyserier, tror jeg tester det samme i neste PP :)

Så koselig å lese at det blir en tur hjem :) :) Hehe, ser og den utfordringen med å beregne det med EL, man har på en måte ikke "råd" til å gå glipp av en PP.

God sommer så lenge :)
Ja hvem vet kanskje det funker? Skulle tenkt på det litt tidligere da men, i verste fall fortsetter jeg å se fram til neste pp også om det blir noe av.

Ja blir godt å endelig reise hjem. Savner Norge sårt og familien og vennene. Og det hadde jo vært ekstra fint om jeg kunne dratt hjem med gode nyheter. :)
Takk det samme. :)

Ja hvem vet kanskje det funker? Skulle tenkt på det litt tidligere da men, i verste fall fortsetter jeg å se fram til neste pp også om det blir noe av.

Ja blir godt å endelig reise hjem. Savner Norge sårt og familien og vennene. Og det hadde jo vært ekstra fint om jeg kunne dratt hjem med gode nyheter. :)
Takk det samme. :)
Ja hadde vært en perfekt glede å dele med alle i Norge mens du er her hjemme :) :) :)
Tiden får vise :) :)

10dpo
Skulle egentlig vente med å teste til å i mårra, 11dpo, but who am I kidding. Så klart klarte jeg ikke å vente :hilarious:
Jeg hadde en slags spotting de to siste dagene, og syntes det var rart fordi ikm er ikke før 23, og jeg spotter som regel bare ca 3 dager før ikm.

Så jeg tok en first response tidlig test og en babyplan tidlig test.
Rosa strek på begge to!!! Svake så klart, men hallo!
20200718_074845.jpg
20200718_074831.jpg

Var skjelven når jeg venta på de 3 minuttene skulle gå, og når jeg så streken løp jeg rett inn på soverommet og vekket samboeren.
Han holdt opp en trøtt hånd hvor han krysset fingrene og ga meg en trøtt liggende klem lol.
Jeg skjønner at han ikke tør å bli direkte glad siden vi har mista begge gangene men JEG er glad akkurat nå.

Bekymringen ligger i bakgrunnen så klart, spesielt siden sist gang jeg hadde "festeblødning" før positiv test så endte det i kjemisk.

Men akkurat nå i dag, skal jeg velge å være glad!
Vi klarte å bli gravid igjen, og det betyr at jeg fortsatt har eggløsning.
Og jeg tok en blodprøve for å måle progesteron på torsdag, så om den prøven kommer tilbake med lave verdier og jeg mister igjen så skal jeg forlange progesteronstøtte fra legen, fordi da må det være en av grunnene.

Om denne holder seg fast så kan jeg gi nyheten face to face til familien min og det er en big deal for meg fordi det har sugd skikkelig å fortelle det over telefon.

*krysser alt jeg har for terminspire* !!! :Heartred

10dpo
Skulle egentlig vente med å teste til å i mårra, 11dpo, but who am I kidding. Så klart klarte jeg ikke å vente :hilarious:
Jeg hadde en slags spotting de to siste dagene, og syntes det var rart fordi ikm er ikke før 23, og jeg spotter som regel bare ca 3 dager før ikm.

Så jeg tok en first response tidlig test og en babyplan tidlig test.
Rosa strek på begge to!!! Svake så klart, men hallo!
Vis vedlegget 331262 Vis vedlegget 331263
Var skjelven når jeg venta på de 3 minuttene skulle gå, og når jeg så streken løp jeg rett inn på soverommet og vekket samboeren.
Han holdt opp en trøtt hånd hvor han krysset fingrene og ga meg en trøtt liggende klem lol.
Jeg skjønner at han ikke tør å bli direkte glad siden vi har mista begge gangene men JEG er glad akkurat nå.

Bekymringen ligger i bakgrunnen så klart, spesielt siden sist gang jeg hadde "festeblødning" før positiv test så endte det i kjemisk.

Men akkurat nå i dag, skal jeg velge å være glad!
Vi klarte å bli gravid igjen, og det betyr at jeg fortsatt har eggløsning.
Og jeg tok en blodprøve for å måle progesteron på torsdag, så om den prøven kommer tilbake med lave verdier og jeg mister igjen så skal jeg forlange progesteronstøtte fra legen, fordi da må det være en av grunnene.

Om denne holder seg fast så kan jeg gi nyheten face to face til familien min og det er en big deal for meg fordi det har sugd skikkelig å fortelle det over telefon.

*krysser alt jeg har for terminspire* !!! :Heartred
Ååå herregud nå ble jeg glad!!!! :happy093
Kjempe lur plan og! Ååå dette fortjener du vkrkelig!! Gleder meg til fortsettelsen :Heartbigred:happy093.

Ååå herregud nå ble jeg glad!!!! :happy093
Kjempe lur plan og! Ååå dette fortjener du vkrkelig!! Gleder meg til fortsettelsen :Heartbigred:happy093.
Tusen takk søte du :Heartred
Sitter bare og smiler på jobb fordi jeg prøver å være så positiv som mulig denne gangen. :)
Blir en utfordring å holde det hemmelig for familien men gleder meg til å forhåpentligvis si det til de face to face. :) den må bare klamre seg fast denne gangen! :Heartred

Gratulerer med positiv test! :love017 Håper virkelig dette er terminspiren din ❤️

Gratulerer med positiv test! Krysser fingrene for dere! :D

Hurra, ConCon :Heartred så glad på dine vegne!! :love017Krysser fingrene sammen med deg for at dette er terminspiren!

Gratulerer, håper på terminspire denne gangen :happy:

Å herlighet!! GRATULERER SÅ MYE :Heartpink:Heartpink:Heartpink For en glede å titte innom dagboken din og finne sååå fine streker!

Jeg forstår veldig godt at du er redd, men det vil ikke endre noe å bekymre seg, så syntes du skal gjøre alt du klarer for å glede deg. Om det går galt så er det like vondt uansett og man kan ikke være forberedt. Og om det går bra, som det skal! Så vil du heller tenke tilbake på at du storkoste deg de første ukene av svangerskapet :Heartpink Åh krysser alt jeg har for deg ConCon! Dette var jo helt fantastisk! :happy093

ÅÅ så koselig og logge inn til disse bildene :) :) :)

Gratulerer så masse med fin rosa strek :) :) :)

Håper virkelig den fortsetter å stige fint neste dagene, gleder meg til flere bilder :) :)

Stor klem :) :)

Å herlighet!! GRATULERER SÅ MYE :Heartpink:Heartpink:Heartpink For en glede å titte innom dagboken din og finne sååå fine streker!

Jeg forstår veldig godt at du er redd, men det vil ikke endre noe å bekymre seg, så syntes du skal gjøre alt du klarer for å glede deg. Om det går galt så er det like vondt uansett og man kan ikke være forberedt. Og om det går bra, som det skal! Så vil du heller tenke tilbake på at du storkoste deg de første ukene av svangerskapet :Heartpink Åh krysser alt jeg har for deg ConCon! Dette var jo helt fantastisk! :happy093
Tusen takk søte deg :Heartred
Ja jeg skal være glad nå og nyte det uansett. Skal ikke ta sorgen på forskudd, hjelper ikke uansett. :)
Så for nå skal jeg være glad. :) :)
Håper du kommer etter nå og så havner vi i april gruppa. :)

ÅÅ så koselig og logge inn til disse bildene :) :) :)

Gratulerer så masse med fin rosa strek :) :) :)

Håper virkelig den fortsetter å stige fint neste dagene, gleder meg til flere bilder :) :)

Stor klem :) :)
Tusen takk. :) :)
Blir mest sannsynlig bilder hver dag ca nå ja, med forhåpentligvis fin stigning. :)
Krysser fingrene for at dette er din pp også, og vi kan havne i samme termingruppe. :)

Back
Topp