Håper du snart får positiv eggløsningtest og at spiren klamrer seg fast kjære deg !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene hardt for deg Min var som du muligens så, positiv i dagNope... ikke foreløpig. Tok en i morges. Skal ta en til om et par timer og så en sent i kveld. Om det ikke er noen økning så dropper vi aksjer i kveld.
Takk. me too.Håper du snart får positiv eggløsningtest og at spiren klamrer seg fast kjære deg !
Så det nå nettopp! Herlig!Krysser fingrene hardt for deg Min var som du muligens så, positiv i dag
Ser ut som eggløsning muligens er i dag ja..0dpo?
El-testene mine forvirrer meg... lurer på om kroppen er ekstra rar etter sa..
Vis vedlegget 325940
Vanligvis når jeg får ca like sterk strek som kontrollstreken så får jeg en sterk positiv samme dag/kveld, og negativ morgenen etter.
Så når den ble så sterkt i går ettermiddag tenkte jeg at den kom til å være positiv om kvelden.
Men neida, like sterk. Så da tenkte jeg fint, positiv om natta, og så negativ neste morgen.
Men neida... like sterk i morges.
Så forventa at den skulle være negativ 11 timer senere om kvelden... fortsatt sterk. Wtf??
Men jeg ser nå når den har tørka at den er kanskje på kanten svakere på den siste... forhåpentligvis.
Eneste er at nå er jeg tom for tester, så jeg får ikke sjekka i mårra.
Og i kveld skulle liksom være siste kveld med aksjelegging...
Jeg HÅPER at boots har noen el-tester og st jeg kan løpe og kjøpe i mårra i lunsjpausen, fordi jeg vil virkelig ikke risikere å miste vinduet!
Litt stressa kjenner jeg..
Ja håper virkelig det. Liker ikke når ting er annerledes enn de siste 2 mnd. blir vant med hvordan kroppen oppfører seg og plutselig gjør den ting annerledes.Ser ut som eggløsning muligens er i dag ja..
Hmm... Utrolig kjipt å gå tom for tester NÅ!!
Jeg håper EL er i dag krysser fingrene for det!
Ja håper de har tester ville ikke bruke mer penger på det, men det er verdt det om jeg får en bekreftelse på at jeg har havnet i dpo land.Det ordner seg nok så lenge du får lagt inn aksjer i kveld og funnet nye tester i lunsj/eller etter jobb? så får du iallefall sjekket at den er negativ igjen
Kjempefint at den er blitt positiv da uansett
Så typisk å gå tom for tester når ting er litt annerledes og man bare vil ha kontroll Håper du får tak i nye EL-tester!0dpo?
El-testene mine forvirrer meg... lurer på om kroppen er ekstra rar etter sa..
Vis vedlegget 325940
Vanligvis når jeg får ca like sterk strek som kontrollstreken så får jeg en sterk positiv samme dag/kveld, og negativ morgenen etter.
Så når den ble så sterkt i går ettermiddag tenkte jeg at den kom til å være positiv om kvelden.
Men neida, like sterk. Så da tenkte jeg fint, positiv om natta, og så negativ neste morgen.
Men neida... like sterk i morges.
Så forventa at den skulle være negativ 11 timer senere om kvelden... fortsatt sterk. Wtf??
Men jeg ser nå når den har tørka at den er kanskje på kanten svakere på den siste... forhåpentligvis.
Eneste er at nå er jeg tom for tester, så jeg får ikke sjekka i mårra.
Og i kveld skulle liksom være siste kveld med aksjelegging...
Jeg HÅPER at boots har noen el-tester og st jeg kan løpe og kjøpe i mårra i lunsjpausen, fordi jeg vil virkelig ikke risikere å miste vinduet!
Litt stressa kjenner jeg..
Jepp meget typisk. Sånn går det når man starter å teste halvannen uke før el (hadde ikke starta å teste så tidlig om den ikke hadde vært så forsinka)Så typisk å gå tom for tester når ting er litt annerledes og man bare vil ha kontroll Håper du får tak i nye EL-tester!
Takk!Spent på oppdatering når du har funnet nye tester! Lykke til!!
Kjempebra Er så godt når den både blir positiv og går ned igjen Så vet man at El garantert burde ha værtFikk løpt på Boots i den ene pausen min i dag og de hadde ÉN pakke igjen med el-strimmeltester!
Tok en i lunsjen, og heldigvis er den negativ! Puh!
Vis vedlegget 326023
Så da kan jeg regne el for i går og i dag er 1dpo! Woohoo! Bedre sent enn aldri.
Vanligvis hadde jeg kjøpt meg noe godt å kose meg med, men nå prøver jeg å spise delvis sunt og bare spise usunt på lørdager så... prøve å holde meg unna den feiringen til lørdag.
Nå er det bare å telle ned til testing.
Åh ja. Kjempelettelse. Nå har jeg gjort mitt, så nå er det bare å vente.Kjempebra Er så godt når den både blir positiv og går ned igjen Så vet man at El garantert burde ha vært
Krysser fingrene hardt
Fikk løpt på Boots i den ene pausen min i dag og de hadde ÉN pakke igjen med el-strimmeltester!
Tok en i lunsjen, og heldigvis er den negativ! Puh!
Vis vedlegget 326023
Så da kan jeg regne el for i går og i dag er 1dpo! Woohoo! Bedre sent enn aldri.
Vanligvis hadde jeg kjøpt meg noe godt å kose meg med, men nå prøver jeg å spise delvis sunt og bare spise usunt på lørdager så... prøve å holde meg unna den feiringen til lørdag.
Nå er det bare å telle ned til testing.
Ja er spent på om det blir terminspire denne gangen.Spennende å se hva som skjer framover!
Hehe ja det er viktig å prøve å være litt sunnere om man skal prøve på terminspire... samboer har klaga siste halvanna uka, mens jeg klager på at han klagef, fordi han kan spise usunt igjen nå mens jeg må spise sunt i (forhåpentligvis) 8.5 mndDeilig å høre at det ikkje bare er eg som står imot trangen etter noe godt hele tiden holder meg til helgen også
Ja jeg satser på at den har vært!Oi, dette var spennende lesing! Virker absolutt som at EL har vært - nå blir det noen fryktelig spennende dager og uker fremover... Krysser alt jeg har og håper det blir en spire