Så koselig at du følger med. :)
Hvordan går det med dietten og dpo-land?

Jo det går vel egentlig bra! :) Skeia rimelig greit ut på 17 mai og har vært litt slappere siden:joyful: Men skal ta meg sammen fra i dag! Grafen er jeg ganske fornøyd med må jeg si.. de tidligere syklusene har jeg alltid fått en temp-dropp 2DPO og det har jeg ikke fått denne gangen!! Så kanskje det har hatt en påvirkning på progesteronet?:rolleyes: Det er jo det som er målet med denne dietten, så jeg håper!:D

Jo det går vel egentlig bra! :) Skeia rimelig greit ut på 17 mai og har vært litt slappere siden:joyful: Men skal ta meg sammen fra i dag! Grafen er jeg ganske fornøyd med må jeg si.. de tidligere syklusene har jeg alltid fått en temp-dropp 2DPO og det har jeg ikke fått denne gangen!! Så kanskje det har hatt en påvirkning på progesteronet?:rolleyes: Det er jo det som er målet med denne dietten, så jeg håper!:D
Det er virkelig lov å skeie ut 17 mai! :P
Så bra at du ser forskjell i grafen! Krysser fingrene på at det har hjulpet! Når begynner du å teste?
Selv har jeg prøvd å spise sunnere alle dager bortsett fra lørdag, men lørdag skal jeg teste så jeg kjøpte cupcakes i forrigår for å ha usunn dagen min da istedenfor. :P skal prøve å være ekstra flink om jeg får positiv test :)

Det er virkelig lov å skeie ut 17 mai! :p
Så bra at du ser forskjell i grafen! Krysser fingrene på at det har hjulpet! Når begynner du å teste?
Selv har jeg prøvd å spise sunnere alle dager bortsett fra lørdag, men lørdag skal jeg teste så jeg kjøpte cupcakes i forrigår for å ha usunn dagen min da istedenfor. :p skal prøve å være ekstra flink om jeg får positiv test :)

Hehe ja! Da er det jammen meg lov å skeie ut:D
Åhh cupcakes er deilig da, kanskje de kan spises som feiring dersom det blir positiv test igjen:rolleyes: Håper virkelig den sitter til termin da i så fall!:shy:

Hehe ja! Da er det jammen meg lov å skeie ut:D
Åhh cupcakes er deilig da, kanskje de kan spises som feiring dersom det blir positiv test igjen:rolleyes: Håper virkelig den sitter til termin da i så fall!:shy:
Mulig det blir feiring men bør bli i form av en god middag istedenfor søtsaker tror jeg...
Håper den sitter til termin neste gang ja :Heartred

10dpo.
Sprakk i morges og tok 2 tidlig tester. En first response som alltid, og en babyplan.
Begge blendahvite.
Skulle egentlig vente til i mårra men så så jeg tilbake i notatene mine fra forrige pp at jeg hadde en svak strek på denne dagen sist, så trodde det skulle gjenta seg.

Vet det er tidlig ennå, men har hatt en følelse av at det ikke blir noe av denne pp helt siden før el.
Og spesielt etter EL siden jeg egentlig er usikker på om el i det heletatt skjedde. Fikk jo aldri en positiv test, bare 4 sterke.

Og har hatt null symptomer.
Litt stikking i livmora de siste dagene men det er alt.
Ikke antydning til ømme pupper engang.
Og jeg inngikk en "avtale" med universet/skjebnen at jeg ikke vil ha positiv test om det ikke blir terminspire - da vil jeg heller ha negativ test og gå rett inn i ny pp.

Men det er ikke over før TR melder sin ankomst. :)

10dpo.
Sprakk i morges og tok 2 tidlig tester. En first response som alltid, og en babyplan.
Begge blendahvite.
Skulle egentlig vente til i mårra men så så jeg tilbake i notatene mine fra forrige pp at jeg hadde en svak strek på denne dagen sist, så trodde det skulle gjenta seg.

Vet det er tidlig ennå, men har hatt en følelse av at det ikke blir noe av denne pp helt siden før el.
Og spesielt etter EL siden jeg egentlig er usikker på om el i det heletatt skjedde. Fikk jo aldri en positiv test, bare 4 sterke.

Og har hatt null symptomer.
Litt stikking i livmora de siste dagene men det er alt.
Ikke antydning til ømme pupper engang.
Og jeg inngikk en "avtale" med universet/skjebnen at jeg ikke vil ha positiv test om det ikke blir terminspire - da vil jeg heller ha negativ test og gå rett inn i ny pp.

Men det er ikke over før TR melder sin ankomst. :)
SÅ synd med de der blenda testene :( men krysser fingrene hardt for at tante ikke kommer :) :)

Så kjedelig med negative tester.. :( Det er rett og slett skikkelig kjipt! Skjønner veldig godt at du hadde forhåpninger og tenkte at det kunne bli positiv test i dag, det er jo helt naturlig at du hadde forhåpninger om det når du fikk antydning til positiv test på denne dagen sist. Men det er allikevel ikke sånn at du må gi opp :Heartpink Det kan være at den blir positiv og blir den ikke det denne gangen, så blir den det etterhvert :) Det er noe jeg har lært meg de siste ukene, at det går nok til slutt :) Det er hvertfall det jeg prøver å fokusere på for tiden :) Sender deg en god klem :)

Æsj! Blenda test er så kjedelige.....
Men veldig tidlig enda:happy:

Fortsatt sjans for positiv test denne pp'en :D

Hva er det som gjør at du ikke har noe tro denne mnd? Bare magefølelsen eller er det (mangel på) symptomer?

SÅ synd med de der blenda testene :( men krysser fingrene hardt for at tante ikke kommer :) :)
Så kjedelig med negative tester.. :( Det er rett og slett skikkelig kjipt! Skjønner veldig godt at du hadde forhåpninger og tenkte at det kunne bli positiv test i dag, det er jo helt naturlig at du hadde forhåpninger om det når du fikk antydning til positiv test på denne dagen sist. Men det er allikevel ikke sånn at du må gi opp :Heartpink Det kan være at den blir positiv og blir den ikke det denne gangen, så blir den det etterhvert :) Det er noe jeg har lært meg de siste ukene, at det går nok til slutt :) Det er hvertfall det jeg prøver å fokusere på for tiden :) Sender deg en god klem :)
Æsj! Blenda test er så kjedelige.....
Men veldig tidlig enda:happy:
Takk dere :Heartred
Jah kjipt med blenda men det er ikke over før det er over. :) har fri i 3 dager nå så slipper iallefall å være skuffet mens jeg jobber om det skulle forbli negative tester framover. :) og vil heller ha en negativ runde enn en runde til med kjemisk eller sa

Fortsatt sjans for positiv test denne pp'en :D

Hva er det som gjør at du ikke har noe tro denne mnd? Bare magefølelsen eller er det (mangel på) symptomer?
Det er mangel på symptomer (siden jeg hadde de begge forrige pp), magefølelse og det at jeg aldri så en helt positiv el-test.

Testene var blendahvite i dag også.
Jeg vet at det er tidlig å si det, og at det høres negativt ut, men etter 2 pp med positive tester som endte i å miste så føler jeg at jeg kjenner kroppen min, og jeg kjenner at det liksom er... åpent for TR om du skjønner.
De andre gangene kjentes ting liksom lukket. Og like før jeg fikk TR begge gangene jeg mistet så kjentes ting mer åpent.
Jeg kjenner ikke etter med fingrene eller noe, jeg bare kjenner det.
Og har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt og el testene var rare så jeg tror at jeg kanskje ikke hadde el denne gangen.
Kroppen var sikkert lei etter to kjemisk/sa og trenger en pp på å resette seg på.

Det er kjipt og jeg kjenner at jeg er sint, men jeg vil mye heller ha negativ test enn en runde til med håp som så går i grus ved å miste. Så sparer jeg penger på g-tester også. ‍♀️
Så kroppen får bare resette, og så prøver vi igjen neste pp.
Kommer så klart til å teste i mårra også, men jeg er 99,9% sikker på at det ikke går veien.

Det var utrolig kjipt å høre :Heartred Men som du skriver, så har kroppen helt sikkert godt av en reset før neste pp og en spire som holder seg fast :) Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger og si at det ikke er over før TR har kommet, for du kjenner kroppen din og jeg tror man skal følge magefølelsen. Krysser allikevel fingrene for at spiren snart sitter hos oss begge :Heartred

Det er mangel på symptomer (siden jeg hadde de begge forrige pp), magefølelse og det at jeg aldri så en helt positiv el-test.
Skjønner. Du har jo fått positive tester før, og nå har du en viss peiling på hvordan kroppen reagerer :Heartred

Det var utrolig kjipt å høre :Heartred Men som du skriver, så har kroppen helt sikkert godt av en reset før neste pp og en spire som holder seg fast :) Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger og si at det ikke er over før TR har kommet, for du kjenner kroppen din og jeg tror man skal følge magefølelsen. Krysser allikevel fingrene for at spiren snart sitter hos oss begge :Heartred
Nei jeg vet jo at det ikke er over før tr kommer men vil egentlig at den skal komme tidligst mulig sånn at det blir kortere tid til jeg kan starte på nytt med prøvingen.
Takk :) krysser fingrene for oss begge jeg også :Heartred
Skjønner. Du har jo fått positive tester før, og nå har du en viss peiling på hvordan kroppen reagerer :Heartred
Ja, magefølelsen ligger ganske godt inn akkurat nå.
Men da føler jeg at det er større sjanse for neste pp iallefall og en reset :)

Trist at det ikke gikk, men som du sier så er det bedre med negativ enn enda en kjemisk/SA:Heartred Får håpe kroppen har godt av en pause og at den sitter neste pp:love017

Krysser fingrene for deg, og at det sitter snart! :love017

Trist at det ikke gikk, men som du sier så er det bedre med negativ enn enda en kjemisk/SA:Heartred Får håpe kroppen har godt av en pause og at den sitter neste pp:love017
Ja jeg tror virkelig kroppen bare trenger en pause, så tror faktisk dette vil øke sjansene for at det heller sitter neste pp. :)
Krysser fingrene for deg, og at det sitter snart! :love017
Tusen takk :) jeg også!

Huff det er så synd med disse blendatestene :( Æsj, hadde håper det ble vår tur nå :( Får bare krysse fingrene og se frem mot neste måned :) Men skal likevel krysse litt ekstra for at du likevel ikke får tante nå i denne runden :) :) sender mange klemmer

Back
Topp