Kvikklunsjen
Forelsket i forumet
Vil gjerne prøve det, og jeg vet mannen vil. Men har ikke komt så langt enda, men må jo prøves tenker jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Man da må jeg som regel være sykt kåt. Går greit hvis det er en stund siden sex og jeg har mensen f.eks. Kun en sjelden gang i blant!En sjelden gang. Er ikke så ille som mange tror
Nope!Har dere det?
^ genialHar prøvd, liker det ikke så godt. Samboeren er tent på det.. Så han vet at det ikke blir noe før han har hvert hos tannlegen (han har tannlegestrekk og nekter å dra, han har hull), har sagt at det blir premien hans. Så da får han styre selv når man skal ha det neste gang...
Som om jeg skulle skrevet det selv!har prøvd, men det var ikke heilt for meg! så nei.
men en finger/ tynn dildo går bra
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Jepp, synes det^ genial
Har prøvd, liker det ikke så godt. Samboeren er tent på det.. Så han vet at det ikke blir noe før han har hvert hos tannlegen (han har tannlegestrekk og nekter å dra, han har hull), har sagt at det blir premien hans. Så da får han styre selv når man skal ha det neste gang...
Bare hyggeligHahaha, så lurt!! Mannen har tannlegeskrekk og ELSKER anal, dette skal jeg huske! Tusen takk for tips