Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

  • Ja

    Votes: 76 49,7%
  • Nei

    Votes: 62 40,5%
  • Aldri testet / vet ikke

    Votes: 15 9,8%

  • Antall som har svart
    153
Jeg vet min gjerne vil. Men jeg klarer ikke. Klarer ikke nyte det, det Gjør så uhyre vondt -.-
Han vet det han og, for han presterte å Gjøre det uten at jeg var forberedt og ville så da tok jeg igjen med en dildo jeg hadde en gang xD vi ler begge av det nå altså. :p
 
Hender seg at det blir det innimellom, ja ;)
 
Jeg vet min gjerne vil. Men jeg klarer ikke. Klarer ikke nyte det, det Gjør så uhyre vondt -.-
Han vet det han og, for han presterte å Gjøre det uten at jeg var forberedt og ville så da tok jeg igjen med en dildo jeg hadde en gang xD vi ler begge av det nå altså. :p

Bare sånn til senere om du vil prøve igjen:
Det er mulig å gjøre det uten smerter. Alt handler om riktig vinkel, stilling, tid(!), glidemiddel og gjerne litt xylocain. ;)
Jeg har "lært" flere av mine venninner hvordan man skal gjøre det "riktig," og samtlige har fått et helt nytt sexliv. ;)
 
Bare sånn til senere om du vil prøve igjen:
Det er mulig å gjøre det uten smerter. Alt handler om riktig vinkel, stilling, tid(!), glidemiddel og gjerne litt xylocain. ;)
Jeg har "lært" flere av mine venninner hvordan man skal gjøre det "riktig," og samtlige har fått et helt nytt sexliv. ;)

Vil du utdype?;) Stilling, vinkel, tid osv;)
 
Vil du utdype?;) Stilling, vinkel, tid osv;)

Ja, så klart! :)

Når man har analsex, er det viktig å slappe av, og det er jo ikke så lett hvis man bekymrer seg for at noe skal komme ut (...), eller hvis man er redd det skal gjøre vondt.

Derfor er det lurt å gå til innkjøp av gummihansker, Xylocain (fåes kjøpt på apoteket), og en liten dildo/buttplug.

Pass på at du har vært på do, og ta gjerne en liten "sjekk" bak med en finger. (Det er her gummihanskene kommer inn. ;) )
Dusj og vask deg godt. (Det er ikke nødvendig å skylle inni tarmen. Det kan forstyrre bakteriefloraen om man gjør det for ofte.)

Lukkemuskelen i rumpa, vil fort trekke seg sammen om man får vondt, eller om man bare tenker på at det skal gjøre vondt.
Da blir analsex fort en negativ ting.
Øv deg derfor litt for deg selv på forhånd med en finger, eller et leketøy. (Jo mer du vet om kroppen din, og hva som er godt for deg, jo bedre sex vil du ha.)
Tenk på at du skal slappe av, og ikke press deg. Sex skal ikke gjøre vondt, uansett. (Sånn bortsett fra BDSM o.l da. :p)
Det er viktig å bruke godt med vannbasert glidemiddel, og goood tid.
Begynn utenfor åpningen, og prøv deg frem litt.
Etterhvert vil lukkemuskelen slappe av, og du kan prøve å putte finger/leketøy forsiktig inn.
Xylocain vil numme rumpa litt, men man vil fremdeles kjenne at det er godt.
Det kan lønne seg å smøre på Xylocain 5-10 min før man skal penetrere.
Det er ikke farlig, og brukes blant annet ved undersøkelser med innvendig ultralyd.

Bruk gooood tid på forspill også, det er ingenting som er verre enn å ha sex uten å være kåt først.
Det er oppskriften på dårlig, og ofte smertefull sex.
Snakk ut om forventninger og kjøreregler først. Det er ikke bare å kjøre på som med vaginalt samleie. :p
BRUK KONDOM!!! (Og masse glidemiddel.)
Et håndkle under dere er også en god idé.
Den passive parten (altså den som ikke har penis/strap on/leketøyet) må styre, og gjør det vondt bør man ta en liten pause, men ikke stoppe helt, med mindre det gjør veldig vondt.
IKKE dra finger/leketøy/penis fort ut, det kan gjøre vondt verre.
Pust godt, og ta det sakte. Det er bedre å holde en finger inni rumpa i 10-15 sekunder, til lukkemuskelen slapper av rundt fingeren.
Da skjønner kroppen at dette ikke er farlig, og følelsen av "spreng" vil forsvinne etterhvert.
Press ut med rumpa som om du skal bæsje, når noe skal inn i rumpa.
Da vil det bli mer plass, og lettere å føre noe inn.

Så.. Vinkler. Du trodde ikke du skulle få bruk for det etter mattetimene, sant? :p
Det kan lønne seg å prøve doggystyle først, fordi det da er lettere for den passive parten å styre rumpa opp/ned og endre vinkelen.
Et par grader til/fra, kan utgjøre forskjellen på "AU!" og "DETTE SKAL VI GJØRE HVER DAG!" ;)
Når man står i doggy style, kan den passive også "rygge" seg inn på den aktive, og styre trykk og fart.
Ikke forvent skikkelig "pulings" første gangen, det er en læringskurve her. ;)

Det kan være greit å fingre seg når man skal penetrere, for da slapper man av litt mer, og det er allerede godt.
Man MÅ ikke penetrere første gang (eller noen gang), og sex er jo faktisk mest psykisk, så alt som kan gjøre opplevelsen god, er bra å gjøre.
Vær gode med hverandre, og ikke tenk på dette som en ting den passive parten MÅ gjøre, men heller som noe som skal være godt for begge.


Vær forberedt på at det kan føles litt forskjellig fra gang til gang, beroende på hvor man er i syklusen sin (alt blir jo hovent inni der), på dagsformen, og på hvor lyst man har.
Ikke gi opp! De færreste har supergod vaginal sex de første gangene heller, men det blir jo bedre etterhvert! :)
 
Nei. Ikke at jeg generelt har noe imot det.
En eks var ekstremt glad i det, og det endte med at jeg fikk en rift som igjen er blitt et arr. Det arret revner hver gang jeg er bare litt hard i magen, selvom det er 12 år siden jeg fikk det! Derfor er det null adgang baki der... Rett og slett! Au :(
 
Har gjort det før, og synes egentlig det er ok, men synes bare det er litt ekkelt. :D
 
Perioden jeg var gira på det, var mannen mer nææ bedre med fitte og viste ikke my glede av det de få gangen vi prøvde, men når jeg kom i den perioden er over så nå vill jeg ikke ha analsex, da selvfølge ble han mer gira og så spenningen ;p men sånn er vel de fleste når de ikke har den muligheten lengre da vill de ha den :p
 
nei.. :p
 
Jeg vet min gjerne vil. Men jeg klarer ikke. Klarer ikke nyte det, det Gjør så uhyre vondt -.-
Han vet det han og, for han presterte å Gjøre det uten at jeg var forberedt og ville så da tok jeg igjen med en dildo jeg hadde en gang xD vi ler begge av det nå altså. :p

Stakkars mann, han må ha følt seg voldtatt :laughing001:laughing001
 
Back
Topp