Analsex - ja eller nei?

Analsex - ja eller nei?

• Ja

Votes: 80 51,0%
  • Nei

Votes: 62 39,5%
  • Aldri testet / vet ikke

Votes: 15 9,6%

• Antall som har svart
    157
Vil gjerne prøve det, og jeg vet mannen vil. Men har ikke komt så langt enda, men må jo prøves tenker jeg :)

Har aldri gjort det, og kommer heller aldri til å gjøre det!

Ja! Har ingen problemer med det, sålenge du får partneren til å forstå at skikkelig oppvarmning er 100% viktig før dette skal skje. Når alt er varmet opp, så er det faktisk ganske deilig. :)

Har prøvd, liker det ikke så godt. Samboeren er tent på det.. Så han vet at det ikke blir noe før han har hvert hos tannlegen (han har tannlegestrekk og nekter å dra, han har hull), har sagt at det blir premien hans. Så da får han styre selv når man skal ha det neste gang...
^ genial

Blir knulla like ofte i rumpa som i vagina, som regel er det sykt deilig, kan få flere orgasmer av det. Andre ganger kan jeg bli kvalm, spesielt viss penisen er for stor, eller for bøyd.

Har prøvd, liker det ikke så godt. Samboeren er tent på det.. Så han vet at det ikke blir noe før han har hvert hos tannlegen (han har tannlegestrekk og nekter å dra, han har hull), har sagt at det blir premien hans. Så da får han styre selv når man skal ha det neste gang...

Hahaha, så lurt!! Mannen har tannlegeskrekk og ELSKER anal, dette skal jeg huske! Tusen takk for tips

Prøvd en gang, men aldri mer! Og nå plages jeg mye med hard mage og vondter og rifter der når jeg går på do også, så da blir der ihvertfall ikke aktuelt! :hungover:

Ja, eller.. ikke nå i graviditeten da, for det er ofte i forbindelse med en kveld med vin og barnefri og mye sengekos, for krever jo en del forberedelse :-) Men utenom graviditet og amming er det kos å gjøre litt "ekstra" innimellom! :-)

Har prøvd, men liker det aldeles IKKE :p

Back
Topp